Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי טעות טפשית לפני כמה שעות שלאחריה נסעתי מרחק של כ-10 קילומטרים.

רציתי למלא מים לווישרים ובטעות הכנסתי כמות קטנה של מים לשמן הגה (לא היה חסר שמן מלכתחילה או משהו).

מה עליי לעשות? והאם הנסיעה גרמה לנזק? כמה אמור לעלות כל הסיפור?

 

תודה רבה

פורסם

הפסק מיידית לנסוע עם מים במערכת הגברת ההיגוי. גרור את הרכב למוסך ודאג לניקוז תערובת השמן-מים ולמילוי נוזל הידראולי מתאים.

מים במערכת יגרמו לנזק למשאבת ההגה ולמסרק ההגה - נזק יקר.

פורסם

צריך להחליף שמן הגה כוח, לנקז הכל ולשים חדש,ותתפלל שלא הלכה המשאבה...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
הפסק מיידית לנסוע עם מים במערכת הגברת ההיגוי. גרור את הרכב למוסך ודאג לניקוז תערובת השמן-מים ולמילוי נוזל הידראולי מתאים.

מים במערכת יגרמו לנזק למשאבת ההגה ולמסרק ההגה - נזק יקר.

 

בהתחשב בעובדה שנסעתי מרחק של כמה קילומטרים כבר נגרם נזק משמעותי?

פורסם

אי אפשר לדעת. יתכן שלא. יש לנקז את הנוזל ולבדוק האם ישנם שבבי מתכת בנוזל המנוקז. במידה ויש - משהו נפגע כבר. במידה ואין - כנראה שיש לך מזל.

בכל מקרה יש להחליף את הנוזל.

פורסם
אי אפשר לדעת. יתכן שלא. יש לנקז את הנוזל ולבדוק האם ישנם שבבי מתכת בנוזל המנוקז. במידה ויש - משהו נפגע כבר. במידה ואין - כנראה שיש לך מזל.

בכל מקרה יש להחליף את הנוזל.

 

תודה על המענה.

 

שאלה אחרונה. אני לא בדיוק יודע מזה מסרק הגה אבל אני כן יודע שזה באמת עסק יקר. האם יש סבירות שגם הוא ייהרס לאחר נסיעה כ"כ קצרה?

 

 

 

מחר אני כבר אגרור את האוטו למוסך

פורסם

יש אפשרות כי לא נכנס הרבה מים - מאחר וגודל המיכל הוא כ 0.5 ליטר - ו כנראה היה שם עוד נוזל הידראולי .

כך שיש אפשרות ולא נגרם נזק רציני - אבל אל תסמוך על כך , ואל תפעיל את מנוע הרכב ללא צורך .

 

גש למוסך דחוף - והוצא את הנוזל והמים שיש עכשיו במערכת , ומילוי נוזל הידראולי חדש ( דקסרון 3 מתאים )

רק אז אפשר יהיה לבדוק אם נגרם נזק .

 

כמות הנוזל ההידראולי במערכת ההגה היא כ 1-1.5 ליטר .

 

עלות גלון כ 4 ליטר דקסרון 3 רגיל - כ 80 ש"ח .

עבודה כ 150-200 ש"ח .

 

גש מהר למוסך ובצע ריקון , ומילוי נוזל הידראולי חדש - אם אח"כ המשאבה מרעישה ויש קושי בסיבוב ההגה - כנראה יש בעיה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אחרי הוצאת כל הנוזל והמים שיש עכשיו במערכת , ומילוי נוזל הידראולי חדש ( דקסרון 3 מתאים )

אפשר יהיה לבדוק אם נגרם נזק .

 

כמות הנוזל ההידראולי במערכת ההגה היא כ 1-1.5 ליטר .

 

עלות גלון דקסרון 3 רגיל - כ 80 ש"ח .

עבודה כ 150-200 ש"ח .

 

גש מהר למוסך ובצע ריקון ומילוי נוזל הידראולי חדש - אם אח"כ המשאבה מרעישה ויש קושי בסיבוב ההגה - כנראה יש בעיה .

 

אייל .

 

אחלה תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...