Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

חבר שלי סגר עם חברת ליסינג על 75 אלף לפני בדיקת קניה (כאשר המחירון הוא מעט יותר מ 90).

הרכב עשה 67 אלף ק"מ ולפי ההתרשמות שלי, מעביר הילוכים חלק, ובכלליות עושה רושם שלא עבר התעללות.

 

מדברי הבוחן במכון הבדיקה, הרכב במצב כללי טוב אך הוא חושד שהוכנס שמן לא מתאים בטיפול האחרון. כמובן שרשם גם את הכסת"חים הרגילים כמו הזעה מפילטר שמן וכו"..

הבוחן טוען שצריך לעשות שטיפה של השמן הישן ולנקות עם חומר מיוחד לפני הכנסת השמן הנכון.

 

הרכב לא טופל במוסך מורשה (מוסכים של החברת ליסינג) אך יש היסטוריה שנראית מלאה וסבירה יחיסת לרכב בן 4 עם הקילומטרג' הנ"ל.

 

השאלות שלי:

1. האם יכול להיות נזק (נסתר, או שניתן להבחין בו) משמעותי משימוש בשמן לא נכון?

2. איך ניתן לדעת אם השתמשו בשמן הנכון?

3. לפי הנתונים הנ"ל בלבד, הייתם ממליצים לקנות (עם עוד טיפה הורדה במחיר) את הרכב הזה, או לבקש שיביאו לי רכב נוסף ואז הפסדתי עוד 450 ש"ח על הבדיקה?

פורסם

תודה על התשובה המהירה,

הרמתי, בדקתי.

לצערי, אין היום בהרבה פחות, ורובן עם קילומטראג' גבוה יותר.

 

UP?

פורסם

בדצמבר האחרון (אם אני לא טועה) היה ללובינסקי טרייד מבצע על כל הסיטרואנים שלהם יוצאות הליסינג.

אז הוצעה לי פיקאסו 08 עם 70K ק"מ בערך ב-72K ש"ח.

המבצע כלל אחריות מלאה (זהה לגמרי לרכב חדש, הראו לי את כתב האחריות) למשך שנתיים.

 

כאשר חיפשתי ביד-2 מפרטי מהחירים היו זהים לאלו שהוצעו לי ע"י לובינסקי אך רכבים פרטיים (כמובן ללא אחריות).

 

לגבי מחירון 90K, שלוי יצחק יקנה את הרכב במחיר כזה..

 

סה"כ מחיר לא מציאה לרכב מליסינג אשר טופל במוסך לא מורשה וכבר רואים את התוצאות.

 

תפנה ללובינסקי טרייד ותבדוק אצלם, הם לפחות מטפלים במוסכים מורשים (כך לפחות הצהירו בפני).

×
×
  • תוכן חדש...