Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיים קיט סופרמוטו לKLE ?

מה האופציות?

מי מסוגל לבצע ברמה גבוהה?

כמה צריך לעלות?

מה מבחינה חוקית (רוחב והיקף הצמיגים ברשיון)?

אני לא יורד מהכביש בכלל ובא לי אחיזה טובה יותר

יש מה להשקיע שינויים כאלה בKLE ?

אולי כדאי להחליף בכלל...

תשובות ענייניות!

מכל המאמצים יצא פוק.

פורסם

לא כדאי.

כבד מדי, נמוך מדי ויקר מדי.

זוויות הטיה הצנועות של ה KLE שיהפכו למגוחכות עם החלפה של הגלגל הקידמי ל "17 במקום ה"21

הבולמים רכים מדי ואי אפשר להקשיח לרמה הנדרשת. החלפה בבולם אחר יקרה מאוד.

גם הברקס הקידמי הוא "דרדלה"...

בקיצור, לא כדאי.

פורסם
לא כדאי.

כבד מדי, נמוך מדי ויקר מדי.

זוויות הטיה הצנועות של ה KLE שיהפכו למגוחכות עם החלפה של הגלגל הקידמי ל "17 במקום ה"21

הבולמים רכים מדי ואי אפשר להקשיח לרמה הנדרשת. החלפה בבולם אחר יקרה מאוד.

גם הברקס הקידמי הוא "דרדלה"...

בקיצור, לא כדאי.

 

מצטרף - לא כדאי וברמה של כמעט מסוכן מדי.

 

(כן - חוסר במרווח הטייה, יכול להיות בעייתי באופנוע שסובל ממרווח הטייה לקוי גם עם המידות המקוריות שלו)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

רך? כן. כבד? כן.

אבל חוסר במרווח הטיה?

לא ברור לי הנושא.

גילוי נאות: יש לי KLE.

לא מזמן נסעתי עם חבר לנס הרים והגענו לזוויות מאוד מרשימות (המישלין גי על הצמיג האחורי נשחק! יש לי מישלין אנאקי. תבדקו ותבינו...)

אבל, אתם המומחים. למרות שזה רעיון מעניין לנסות להפוך KLE לתואם מולטיסטרדה. :lol:

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם

באתר של מועדון KLE בהולנד יש תמונות של אדם שהפך KLE לדבר כזה בדיוק.

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם

קדימה, מה החוכמה בלהסב WR/XR ושאר ירקות

לך על האתגר, על הבלתי אפשרי, למה לא לפרנס 5-6 דורות של ספקי חליפים ואביזרים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
קדימה, מה החוכמה בלהסב WR/XR ושאר ירקות

לך על האתגר, על הבלתי אפשרי, למה לא לפרנס 5-6 דורות של ספקי חליפים ואביזרים.

 

 

פלוס אוניברסיטה לילדים שלהם... :D:D:D:D

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

בוא נשאל שאלה אחרת.

 

אתה מעיד על עצמך שאתה לא רוצה להיכנס לתחרויות עם הדבר הזה. אלא רק לשפר את אחיזת הכביש.

לפי מה שהבנתי מקריאת שני הדיונים - על מנת להרים אופנוע עם מע' המיתלים+גלגלים+בלמים , תאלץ להיפרד מיותר מ 10K, ואולי תירצה גם להחליף גלג"ש?

אז למה לא למכור את ה KLE להוסיף את הסכום הנ"ל, ולקנות אופנוע שמראש מיועד לנסוע כמו שצריך בכביש?

מאחר ואתה לא יורד מהכביש - אני, ירוק שכמוני בסצינת האופנועים, לא רואה שום סיבה להחזיק דו"ש שכזה. על אחת כמה וכמה כאשר הוא לא בדיוק חוקי.

 

אולי אופנוע שדומה ל סוזוקי DL ?

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

EASY RIDER מהפורום השכן , שיפר בזמנו את הKLE שלו , אומנם לא בהקצנה לסופרמוטו אבל עשה שינויים שיהפכו את החיים בכביש לנעימים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...