Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני מתלבט בין פונטו ספייס לאיביזה

כמובן שאני נוטה יותר לכיוון האיביזה בגלל העיצוב אבל שמעתי שהטיפולים בה מאוד יקרים,

ועל הפונטו שמעתי רק דברים טובים שהיא קלה לתחזוקה חסכונית בדלק,

כנהג צעיר אני יצטרך אוטו שתהיה כמה שיותר קלה לתחזוק כי אחרי שאני קונה אוטו לא יישאר לי כל כך הרבה בבנק.

אז על מה אתם ממליצים לי?

מה החסרונות והיתרונות של 2 המכוניות האלה?

פורסם

אנא ציין תקציב ואיזה שנתון אתה מחפש כל מנת שיהיה קל יותר לעזור לך.

 

אם אתה מחפש משהו בסביבות 01-02, אני יכול לומר מניסיון עבר (הייתה בבעלותי איביזה 2002), לא טיפלתי במוסכי החברה כי אכן הם היו מאוד יקרים, ועדיין הרכב שמר על אמינות גבוהה מאוד.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם

אל תשכח שניסיון עבר של אנשים לא רלוונטי :lol: הרכבים האלה כבר ישנים (בהנחה והוא מחפש שנתונים בני 10 ומעלה)

וזה בעיקר תלוי תחזוק של הבעלים הקודמים.

 

לצורך העניין - אני מטפל אך ורק במוסך מורשה בפיאט שלי וזה עדיין לא סוף העולם מבחינת מחירים. האוטו מפגין אמינות מעולה עד עתה, אבל אני לא שוכח שהפונטו שלי בסה"כ בת 6. כשהיא תהייה בת 10, זה יהיה סיפור אחר לגמרי. אולי כן תפגין אמינות, אולי לא.

אין לי מושג כמה זמן הרכיבים מתוכננים להחזיק!

 

הפונטו תהייה זולה בהרבה לאחזקה, מצד שני האיביזה נראית יותר טוב ומרגישה יותר "אוטו".

פורסם
אנא ציין תקציב ואיזה שנתון אתה מחפש כל מנת שיהיה קל יותר לעזור לך.

 

אם אתה מחפש משהו בסביבות 01-02, אני יכול לומר מניסיון עבר (הייתה בבעלותי איביזה 2002), לא טיפלתי במוסכי החברה כי אכן הם היו מאוד יקרים, ועדיין הרכב שמר על אמינות גבוהה מאוד.

 

כן שכחתי לציין התקציב שלי הוא 25k - 30k אני מחפש איביזה בשנתונים 01 02 והפונטו שנתונים 01 - 04

ואני חייב לציין שאני מחפש כרגע רק אוטומט (יש לי רישיון גם על גיר רגיל אבל אני מחפש אוטומט כדי שאמא שלי תוכל לנסוע גם)

ויש לי שאלה קטנה בקשר לאיביזה הביטוח שלה כמו ששמעתי די יקר האם זה נכון?

פורסם
כן שכחתי לציין התקציב שלי הוא 25k - 30k אני מחפש איביזה בשנתונים 01 02 והפונטו שנתונים 01 - 04

ואני חייב לציין שאני מחפש כרגע רק אוטומט (יש לי רישיון גם על גיר רגיל אבל אני מחפש אוטומט כדי שאמא שלי תוכל לנסוע גם)

ויש לי שאלה קטנה בקשר לאיביזה הביטוח שלה כמו ששמעתי די יקר האם זה נכון?

 

 

הביטוח לא תלוי רק בסוג האוטו אלא גם בסוג הנהג. אם אתה נהג צעיר, או אפילו נהג חדש, צפה שהביטוח יהיה יקר. בזמנו כשרציתי לבטח את הרכב היו חברות שלא הסכימו לבטח אותי. למזלי אני עובד מדינה כך שביטחתי את הרכב בחברה שלנו במחיר זול משמעותית משאר החברות.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם

עוד שאלה קטנה,

עכשיו יש גם דילמה בנוגע לסיאט לאון מצאתי אוטו מאוד שמור באזור המגורים שלי עכשיו זה הפרטים:

דגם: לאון - Stella אוט' 1.6

נפח: 1,600

שנה: 2002

יד: 2

ת. הילוכים: אוטומט

 

עבר 116k ק"מ

 

4 צמיגים חדשים + ברקסים חדשים

ב 27000

מה אתם אומרים בכללי על סיאט לאון?

פורסם

מניסיון עם פונטו ידני 03, 160000 ק"מ (יד ראשונה בהשכרה) החיישנים קורסים וצריך להחליפם (חיישן קראנק, למדה, ותרמוסטט שעדיף להחליף יזום כי אם הוא יקרוס אז תצבע את האוטו בכחול וזרוק לים). מה שכן החלפים זולים והטיפולים גם. בכל פונטו שתראה תבדוק אם יש נוזל קירור ואם יש מים אל תקנה!! (יש האומרים שאם הנוזל קירור הוא לא פרפלו אז גם אל תקנה). אם האוטו תקין ומטופל אז הוא שווה את הכסף, פשוט תדע שהוא רגיש לחוסר טיפול.

פורסם
מניסיון עם פונטו ידני 03, 160000 ק"מ (יד ראשונה בהשכרה) החיישנים קורסים וצריך להחליפם (חיישן קראנק, למדה, ותרמוסטט שעדיף להחליף יזום כי אם הוא יקרוס אז תצבע את האוטו בכחול וזרוק לים). מה שכן החלפים זולים והטיפולים גם. בכל פונטו שתראה תבדוק אם יש נוזל קירור ואם יש מים אל תקנה!! (יש האומרים שאם הנוזל קירור הוא לא פרפלו אז גם אל תקנה). אם האוטו תקין ומטופל אז הוא שווה את הכסף, פשוט תדע שהוא רגיש לחוסר טיפול.

 

יש לך להוסיף משהו בנוגע לסיאט לאון?

פורסם
יש לך להוסיף משהו בנוגע לסיאט לאון?

פונטו יש לי כבר שנה, סיאט לאון לא החזקתי אף פעם...

שכחתי לומר שפונטו זה אחד המכוניות החסכוניות עם צריכת דלק אמיתית של 1:15

×
×
  • תוכן חדש...