Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי Benelli cross 50


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

 

התחדשתי בבנאלי קרוס 50 שנת 83!

 

הכל התרחש מהר - מבצע זריז, שארך לא יותר מ 3 שעות בין השמועה על המצאות האופנוע לבין שהאופנוע נחת בחצר, הביא חבר חדש לגארלי שעובר שיפוץ בימים אלו.

 

ה Benelli נמצא במצב די מקורי ועושה רושם שלא חסרים יותר מדי דברים, נראה שהוא הוחזק די שמור ללא פגעים ואילתורים ישראלים.

 

התוכנית לגביו לא סגורה וביינתים אני עסוק בלרעוד מהתרגשות על המבצע הזריז.

יש מצב שאני פשוט אביא אותו למצב מכאני מושלם לנסיעה, אבל אשמור אותו קוסמטית במצב וינטאג' כמו שהוא, יש משהוא במקוריות שלו שעושה לי את זה ...

תמונות מצורפות להנאתכם: 

ben6.jpg

ben5.jpg

ben4.jpg

ben3.jpg

ben2.jpg

ben1.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יופי של כלי !

הקרוסים האלו היו מאד פופולאריים בתחילת שנות ה 80', עקב אפשרות הוצאת רישיון כבר בגיל 16.

אני זוכר היטב את הדרבי יומבו, הפנטיק 50, המוטובי קרוס וכמובן הבנלי.

למעט הדרבי, שהיה ספרדי, כל הקרוסים הקטנים הללו יוצרו באיטליה, וגם שם הם היו מאד נפוצים, מאחר וכלל לא נדרש רישיון נהיגה כדי לרכב עליהם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תתחדש!

נראה יפה מאוד

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

וואו ...

החזרת אותי 20 שנה אחורה..היה כזה בדיוק רק שנת 86 אופנוע מיוחד ביחס לשאר כי הגיר באופנוע הזה שונה כי הוא הפוך

(בצד ימין וראשון למעלה והשאר למטה).

 

תתחדש

---------------------------------------------------------

אלפארומאו ג'וליה 1973,וולוו 122 66,טנדר בריסקה 66,

אופנוע BMW R50

אליעד.

פורסם
וואו ...

החזרת אותי 20 שנה אחורה..היה כזה בדיוק רק שנת 86 אופנוע מיוחד ביחס לשאר כי הגיר באופנוע הזה שונה כי הוא הפוך

(בצד ימין וראשון למעלה והשאר למטה).

 

תתחדש

 

תצורת הגיר הזו היתה מקובלת באופנועים ישנים - אנגלים ואמריקנים עד לשנות השבעים. למה בזה דווקא? שאלה טובה.

פורסם

אורן תתחדש, אחלה כלי!

אגב ראיתי אחד כזה במצב לפני שיפוץ במוסך אופנועים באזור התעשיה של חולון, אולי תוכל להעזר בו כתורם חלקים או סתם לספיירים.

ד"ש למדבקות:-D

אלון

1965 MGB


×
×
  • תוכן חדש...