Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברחה לי המילה "מבצע" :oops:

 

שום אופציה שכזאת מבחינת היצרן / יבואן, רק אם ממש בא לך להכניס את הרכב לצביעת גג באופן פרטי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב, אחרי שהוחלט על אוטו צריך צבע.

הצבעים שיש במלאי הם:

Candy White

Cappuccino Beige

Satin Grey metallic

Anthracite grey metalic

Arctic Green metalic - ראיתי וממש לא אהבתי, ככה שהוא די יורד מהפרק.

 

מה דעתכם?

פורסם

הייתי הולך על לבנה ועושה הדבקה שחור לגג - ראינו בגרמניה לא מעט לבנות עם גג שחור (מקורי) וזה נראה מדהים.

 

זה בדיוק הפרוייקט הבא שלי על היטי - הדבקה שחור מבריק לגג. לצבוע את הגג לא בא בחשבון מבחינתי, למרות שזה זול יותר לביצוע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סביב 1000 ש"ח. יתכן יותר - יתכן פחות. תלוי בשטח ההדבקה (בגודלו).

 

תחפש פאביה "מונטה-קרלו" Edition, הן מגיעות עם גג שחור כסטנדרט. גם בפאביה VRS זו אופציה.

 

עריכה:

http://cdn7.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2011/09/2012-Skoda-Fabia-Review-01.jpg

תתעלם מהחישוקים השחורים, החצאיות השחורות, הגריל המושחר, הפנסים המושחרים ו... תקבל איך האוטו שלך יראה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כן, ראיתי אני ממש אהבתי!

היום זה יעלה לדיון על שולחן השבת(כן, לצערי אני לא מחליט לבד) ונראה מה תהיינה התגובות. :wink:

יש לך המלצה למקום שעושה את ההדבקה הזאת?

הסוכן אמר לי שהוא מכיר מישהו שעושה את זה ונותן 5 שנים אחריות.

פורסם

אכן, יש לי המלצה חמה על בחור עם וותק שעושה זאת - בנוסף על השחמת חלונות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Arctic Green metalic - ראיתי וממש לא אהבתי, ככה שהוא די יורד מהפרק.

 

מה דעתכם?

 

זה באמת חתיכת צבע מגעיל, היה לי משהו דומה על סובארו ג'אסטי - ירוק נזלת. לא מבין איך מישהו קונה את הצבע הזה.

פורסם

השבוע קיבלתי את הפאביה החדשה שלי, והצבע שלה Arctic Green :-)

 

אני דווקא מאד אוהב את הצבע וגם אישתי אוהבת.

 

כמו שאומרים, על טעם וריח...

פורסם
השבוע קיבלתי את הפאביה החדשה שלי, והצבע שלה Arctic Green :-)

 

אני דווקא מאד אוהב את הצבע וגם אישתי אוהבת.

 

כמו שאומרים, על טעם וריח...

 

האא...יופי תתחדש :-P

 

צבע יחידי שהיה במלאי? :lol:

 

אני סתם צוחק, תהנה מהרכב, למרות שאני חושב שזה צבע מזעזע

×
×
  • תוכן חדש...