Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוונותי הייתי נוכח בארוע גדול שלהם לפני מספר שנים.

אוסף של מנותקי מציאות, שכל העשייה שלהם היא ברברת אחת גדולה ומיותרת.

 

אותם ביחד עם החמאס צריך להוציא מחוץ לחוק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפילו הבריטים כבר הבינו מזמן שמצלמות מהירות לא יעילות בהפחתת מספר ההרוגים אלא רק בהעשרת קופת המדינה...

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari

פורסם

אז מה אפשר לעשות נגדם?

איך הופכים את אור ירוק ללא רלוונטיים?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

מקימים את "העמותה נגד עמותת אור ירוק" ומבססים את הדברים על מחקרים אמיתיים ולא על סקר שאולי נעשה בין עובדי העמותה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אז מה אפשר לעשות נגדם?

איך הופכים את אור ירוק ללא רלוונטיים?

 

מחכים לפשיטת רגל של אבי נאור.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רבים מתרעמים על מצלמות המהירות האלה וטוענים שהמהירות היא לא הגורם לתאונה, אך אם לצאת למספר דקות לכביש ניתן לשים לב שנהג המבצע עבירות של אי שמירת מרחק, אי מתן זכות קדימה וכו' והנהג המבצע עבירות מהירות, הוא אותו נהג. נתון מדהים, לא ?

פורסם

לא מדהים בכלל, אבל זה בדיוק סוג הרטוריקה הדבילית שבה אור ירוק משתמשים.

 

קודם כל, כמעט כל הנהגים נוהגים מהר יותר מהמותר. למה?

כי החוקים של המהירות הם לרוב לא רלוונטיים או לא מתאימים לתשתית ולתרבות הנהיגה.

פה בארץ אי אפשר לשנות את התרבות רק עם הקשחת חוקים, אלא צריך ממש חינוך נכון לשמירה על חוקים.

 

הבעיה היא שיש לך את הקבוצה הגדולה ביותר של כמעט 100% מהנהגים, שהם כולם מבצעים עבירות מהירות, ויש לך בתוך אותה קבוצה גם עברייני מרחק (שהם גם אחוז גבוה מנהגים), עברייני אור אדום ושלטי עצור, (קבוצה יותר קטנה) ואז יש את עברייני השכרות וכל אלו.

אז בעצם מסתבר שהנהג הכי פחות נורמטיבי שייך "בין השאר" לאותה קבוצה של עבריין המהירות.

 

אז בעצם הקשר בין שני הדברים הוא לא רלוונטי, כי כולם עברייני מהירות.

פורסם
רבים מתרעמים על מצלמות המהירות האלה וטוענים שהמהירות היא לא הגורם לתאונה, אך אם לצאת למספר דקות לכביש ניתן לשים לב שנהג המבצע עבירות של אי שמירת מרחק, אי מתן זכות קדימה וכו' והנהג המבצע עבירות מהירות, הוא אותו נהג. נתון מדהים, לא ?

 

אתה מודע לכך שבערך 90% מהנוהגים על כבישי ישראל הם עברייני מהירות סדרתיים, כן?

מנסיוני נהגים איטיים לא עושים כך בגלל הקפדה כלשהי על חוקי המהירות אלא בעיקר בגלל איטיות תגובה ומחשבה. אני יודע שבאופן אישי אני מתרחק מנהגים איטיים ביחס לתנועה, כי בעיני הם לא צפויים ולא מחוברים לקורה סביבם. דווקא הממהרים יותר (בגבולות הסביר) הם הצפויים והעירניים יותר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

75% תומכים נשמע לי קצת אופטימי, אבל לא מנותק לגמרי מהמציאות. הכל תלוי איפה ולמי הוגצו השאלות וכמובן איך נוסחו אותן השאלות. רבים אומרים שהם בעד, כי הם עוד לא התחילו לקבל דוחות מהירות טיפשיים בכביש החוף - לא מבינים את משמעות הפרוייקט הזה. אני מאמין שהדעה הזו שלהם תשתנה בהקדם, אחרי הפעלת המצלמות.

 

הנתונים שמצוטטים כל מיני מחקרים מחו"ל קצת מעורפלים - נראה כאילו סתם נזרקים מספרים באויר, הרי כולנו יודעים שעם סטטיסטיקה אפשר לשחק איך שבא למפרסם וכאשר מדביקים לזה כותרת גרנדיוזית כמו "ירידה במספר תאונות הדרכים", אז בכלל כל אחד יאמין לזה.

 

 

דווקא המסר של שמואל אבואב משדר גישה די טובה לנושא, השאלה היא האם זה סתם כסת"ח? אני לא יודע.

 

ועוד משהו לגבי אור ירוק, שכבר כתבתי פה בעבר ואני רוצה להדגיש שוב. לצערי הרב הדברים שתופסים כותרות ופרסום הם הדוחות והפירסומים הבומבסטיים שלהם, שלא תמיד קשורים למציאות ותרומתם למלחמה בתאונות הדרכים מוטלת בספק. ולכן גם בשרשור הזה יוצא עליהם הרבה ארס, אולי בצדק.

 

מה שחורה לי, זה שאת הפעילויות החיוביות והמשמעותיות באמת שהם עושים הם לא מצליחים לפרסם ו/או להביא לתודעת הציבור. הרי שינוי תרבות הנהיגה בארץ חרות על דגלם - ואכן נעשות כל מיני פעילויות חיוביות, שאני אף לוקח בהן חלק לפעמים במסגרת התנדבותית, כמו הדרכות בכיתות נמוכות בבתי ספר, וחניכה והדרכות לנהגים חדשים וכו'.

אין עוד גוף אחר שעושה משהו בנידון, לכן אני ממשיך להשתתף הפעילויות שלהם, אמנם עם רגשות מעורבים מעט, אך בכל זאת אני מקווה שזה נוגע במישהו ויכול להביא לשיפור כלשהו בכבישים שלנו - כי זה עדיף מלא לעשות כלום.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
מנסיוני נהגים איטיים לא עושים כך בגלל הקפדה כלשהי על חוקי המהירות אלא בעיקר בגלל איטיות תגובה ומחשבה. אני יודע שבאופן אישי אני מתרחק מנהגים איטיים ביחס לתנועה, כי בעיני הם לא צפויים ולא מחוברים לקורה סביבם. דווקא הממהרים יותר (בגבולות הסביר) הם הצפויים והעירניים יותר.

+1, זה כל כך נכון.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אתה מודע לכך שבערך 90% מהנוהגים על כבישי ישראל הם עברייני מהירות סדרתיים, כן?

מנסיוני נהגים איטיים לא עושים כך בגלל הקפדה כלשהי על חוקי המהירות אלא בעיקר בגלל איטיות תגובה ומחשבה. אני יודע שבאופן אישי אני מתרחק מנהגים איטיים ביחס לתנועה, כי בעיני הם לא צפויים ולא מחוברים לקורה סביבם. דווקא הממהרים יותר (בגבולות הסביר) הם הצפויים והעירניים יותר.

 

אמרת לבד שרוב הנהגים עברייני מהירות. מה שאמרתי, שהנהג הממוצע גם עובר עבירות אחרות וגם עובר עבירת מהירות, כך שלמעשה זה אותו נהג. אני חושב שנהג שנוסע ולא מודע ואין לו בקרה על המהירות שלו הוא גם נהג בעייתי. נהג איטי מבחינתי הוא נהג שנוהג 10 קמש או יותר מתחת למהירות המותרת ויכול להיות שהוא באמת מסוכן. אלא שבפועל בדרך כלל זה שילוב של נהג שנוסע מהר ולא יודע מה קורה מסביבו.

פורסם
אמרת לבד שרוב הנהגים עברייני מהירות. מה שאמרתי, שהנהג הממוצע גם עובר עבירות אחרות וגם עובר עבירת מהירות, כך שלמעשה זה אותו נהג. אני חושב שנהג שנוסע ולא מודע ואין לו בקרה על המהירות שלו הוא גם נהג בעייתי. נהג איטי מבחינתי הוא נהג שנוהג 10 קמש או יותר מתחת למהירות המותרת ויכול להיות שהוא באמת מסוכן. אלא שבפועל בדרך כלל זה שילוב של נהג שנוסע מהר ולא יודע מה קורה מסביבו.

 

כשהמהירות הממוצעת בכביש 4 היא 104 קמ"ש, או משהו כזה (כלומר 14 מעל) אז נהג איטי הוא נהג שנוסע במהירות החוקית. זה נהג שמפריע לתנועה, סוג של אוטיזם מוטורי. תן לי את הממהרים בכל יום, לפחות הם מרוכזים במה שהם עושים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אז מה אפשר לעשות נגדם?

איך הופכים את אור ירוק ללא רלוונטיים?

 

http://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7/214263971931873?ref=ts

 

עריכה:

 

או פשוט להיכנס ישירות לעמוד שלהם http://www.facebook.com/oryarok?sk=wall

ולכסח אותם מילולית, כמו שאנשים כבר עושים

 

עוד עריכה:

 

מתוך אתר הלמ"ס, תחת "תאונות דרכים עם נפגעים: סיכום שנת 2010" עולה ש(ואני מצטט)

"11,142נהגים עברו עבירת נהיגה בעת התאונה...

...

 

 

שלוש העבירות השכיחות ביותר הן



: אי-ציות לרמזור ( 16% ), סטייה מנתיב ( 15% ) ואי מתן זכות קדימה.( להולך רגל ( 9"

 

סוף ציטוט.

 

 

כש"מהירות מופרזת" הוא מקום אחד לפני אחרון עם 5%, מקום אחרון "פניה לא נכונה" עם 4%.

פורסם
הם בטחו עסקו סקר בין חברי עמותת אור ירוק..

 

רק שכחו לרשום למטה: תיתכן טעות סטטיסטית של כ-75%

 

מזכיר לי שאור ירוק עשו "מחקר" על מערכת בטיחותית שמזהה נהיגה מסוכנת - מעבירה לשרת מתי הרכב האיץ בחדות, בלם בחדות או פנה בחדות. הם שמו את המערכת בתוך עשר מכוניות ונסעו במשך כמה חודשים. בסוף הם פרסמו מסקנות כאלו ואחרות. רק שאיפה המערכת הורכבה? במכוניות של אנשי אור ירוק, שהם כמובן נהגים זהירים ועדינים במיוחד. התוצאה היא שהמערכת זיהתה רק נסיעות עדינות, כאשר רק במקרה אחד היו כמה בלימות חזקות שזוהו. אתם בטח מנחשים מתי - כשהרכב עבר הדרכת נהיגה מתקדמת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...