Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ווינדוס 7, מחשב בן 4, כרטיס מסך בן 3.5.

ביומיים האחרונים אני מקבל את הודעת השגיאה 275.33, display adapter has sttoped working but has been restored. כן, רסטורד מיי S, אחרי 5 כאלה המחשב מוציא BSOD ועושה ריסטרט. לא הותקנה חומרה חדשה או תוכנה חדשה בסמיכות להופעת הבעיות.

מה יכול להיות גורם?

ספק כח חלש?

כרטיס לקראת סוף חייו?

אני לא רואה טמפ' מוזרות או מוגזמות.

אשמח להכוונה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לחבר הייתה בעיה דומה. מהצצה זריזה על כרטיס המסך שהיה בן 3-4 שנים, היו עליו כמה קבלים נפוחים.

 

לא היה טעם לתקן את זה, אז הוא פשוט קנה כרטיס חדש והבעיה נפתרה כמובן. נסה לפרק את דופן המארז ולבדוק מה קורה שם.

Stay Dirty

פורסם

זה היה החשוד המיידי. לא ראיתי קבלים נפוחים אבל הכל שם חסום ע"י הגוף קירור (לא ניתן לראות היטב). למרות שפורק והוחזר למקום (ועבר ניקיון על הדרך). אולי מחר ננסה שוב.

עוד השערות?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שום דבר מיוחד. הבעייה ממשיכה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טוב, בוא נעשה את הדברים הבאים:

ראשון - אתה תפתח event viewer במחשב, זה קליק ימני על my computer ותבחר בmanage

אז תרחיב event viewer, תבחר בcustom views ואז ב administrative events

תעתיק לפה 2-3 מהשגיאות שיש על הכ.מסך ועל הBSOD.

 

שני - כנס לכאן: http://nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

(זה של בחור ישראלי, לא של סעודים) ולך עד למטה עד שאתה מוצא את הלינק להורדה של הZIP

אחרי שאתה מוריד ופותח ת'זיפ, אתה מריץ את התוכנה והיא לבד הולכת לאן שהווינדוס רושם את מה שרואים בBSOD

 

בוא תגיד אם אתה מסתדר עד לשם ואז נמשיך.

אם אתה מתקשה ובא לך, אז אפשר לזרום על teamviewer או ammyy

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

תוציא את הכרטיס מהמחשב.

תנקה אותו תנקה את הסלוט שלו תעבור על החיבורים שלו עם מחק (כן כזה שמוחק עפרונות).

תדווח על התוצאות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
עוד השערות?

קבלים נפוחים על הלוח, אם לא, בעיה של דרייבר, אם התקנה מחדש לא עוזרת, תתקין מחדש מערכת הפעלה (כי זה נשמע כמו בעיית תוכנה)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
טוב, בוא נעשה את הדברים הבאים:

ראשון - אתה תפתח event viewer במחשב, זה קליק ימני על my computer ותבחר בmanage

אז תרחיב event viewer, תבחר בcustom views ואז ב administrative events

תעתיק לפה 2-3 מהשגיאות שיש על הכ.מסך ועל הBSOD.

הכוונה, ממש לפה, לפורום?

1) Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered.

2) The previous system shutdown at 10:26:17 PM on ‎1/‎3/‎2012 was unexpected.

 

3)

 

Faulting application name: OPTISAFE_Service.Exe, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x2a425e19

Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.1.7601.17651, time stamp: 0x4e211319

Exception code: 0x0eedfade

Fault offset: 0x0000b9bc

Faulting process id: 0xe08

Faulting application start time: 0x01ccca4f604ece4a

Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Sentinel Web\OPTISAFE_Service.Exe

Faulting module path: C:\Windows\syswow64\KERNELBASE.dll

Report Id: c2661d56-3642-11e1-99eb-00125a58dc4f

שני - כנס לכאן: http://nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

(זה של בחור ישראלי, לא של סעודים) ולך עד למטה עד שאתה מוצא את הלינק להורדה של הZIP

אחרי שאתה מוריד ופותח ת'זיפ, אתה מריץ את התוכנה והיא לבד הולכת לאן שהווינדוס רושם את מה שרואים בBSOD

 

בוא תגיד אם אתה מסתדר עד לשם ואז נמשיך.

אם אתה מתקשה ובא לך, אז אפשר לזרום על teamviewer או ammyy

לא ראיתי זיפ...

תוציא את הכרטיס מהמחשב.

תנקה אותו תנקה את הסלוט שלו תעבור על החיבורים שלו עם מחק (כן כזה שמוחק עפרונות).

תדווח על התוצאות.

עוד אתמול הוא הוצא, נוקה היטב, ונוקה במגעים עם תרסיס ייעודי לניקוי מגעי אלקטרוניקה שמחזיר מוצרים מהמתים לא אחת.

לא עזר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מוכר לך ה PROCESS הזה?

OPTISAFE_Service.Exe

תסגור את ה PROCESS הזה ואת התוכנה שמריצה אותו, התוכנה נמצאת תחת SENTINEL WEB.

תראה אם יש שינוי.

 

פורסם

אין שם את הפרוסס הזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שידרגת את הדרייבר לאחרונה?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

לפי השם של הקובץ זה SERVICE.

 

1. start

2. run

3. services.msc

 

ברשימה שאתה רואה, חפש משהו שקשור ל SENTINAL WEB,

 

תלחץ קליק ימני, stop, properties

 

startup > disabled

 

דווח

פורסם

תודה לעוזרים. נשבר לי הברווזין מהמחשב, מפרמט אותו ברגעים אלה ממש, ומתקין ווינדוס מחדש.

ווינדוס, לפעמים זה עובד.large_Windows_Will_work_for_a_While_Funny_Picture_76799.jpg

עברו כבר שנתיים מאז הפירמוט האחרון שעשיתי לו, והצטבר הרבה ג'אנק בפנוכו. נקווה שיעזור.

אם לא, WOLF- צפה לראות ברווז בוכה רץ לכיווון שלך עם מחשב ביד...:lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תעדכן תוצאות לאחר הפרמוט ובדיקה עם המשחק שקרס לך.

איזה כרטיס יש לך במחשב?

לגבי השורה האחרונה, לא מפחידים זאב עם כבש.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...