Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מוסכניק להניע את הרכב, ואחרי הרבה זמן והרבה בדיקות מצא שהכניסו לי מיים במיכל הדלק, והוא הוציא את כל הדלק וממש ראיתי מיים, בלי ריח של דלק כלל. לאחר מכן החליף את הפילטר דלק והרכב נוסע, אבל יש גיגומים מידי פעם. גם בנסיעה מהירה וגם בעצירה. בדקנו את 4 הקוהלים והם מזרימים חשמל, ואני מבין שגם הפלגים תקינים כי יש ירידה של זרם ואפילו כיבוי הרכב כשמוציאים את אחד הקוהלים. והשאלה מה עוד ניתן לבדוק? מה התקללקל? למיטב הבנתי המיים שהיו במערכת כבר נשרפו בהנעה הראשונה, שלקחה כמה דקות עד שהרכב התייצב ונדלק בלי שום בעיה.נא עזרו לי. תודה ויום טוב לכולכם.

פורסם

יכול להיות שריקון המיכל לא היה ממש עד הסוף. אם נותרו מים, הם גורמים לרעידה הזו.

יש להניח שזה ייעלם תוך תידלוק או שניים.

פורסם

אבי שלום רב, וברוך בואך לפורום !

ראשית קבל המלצה חמה, וציין להבא,את פרטי הרכב, לא להסתפק בכך שמדובר ברנו, איזה רנו מגאן, קנגו, דיזל , או בנזין, מהיכן המים מתדלוק בתחנת דלק מורשית(ניתן לתבוע את עלות הנזק), מומלץ להחליף מסנן דלק מספר פעמים בתקופה הקרובה, יש להתחשב בכךשדלק כבד מדלק ושוקע בתחתית הטנק, הרכב יפלוט עשן לבן בתקופה הקרובה, יזייף, יתקשה בסחיבה, יש להמנע מבדיקת ניצוץ מהקוילים , בצורה שבדקת זאת.

מכיוון שהרכב בנזין, המים יתאדו ויעלמו במשך הזמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אבי שלום רב, וברוך בואך לפורום !

ראשית קבל המלצה חמה, וציין להבא,את פרטי הרכב, לא להסתפק בכך שמדובר ברנו, איזה רנו מגאן, קנגו, דיזל , או בנזין, מהיכן המים מתדלוק בתחנת דלק מורשית(ניתן לתבוע את עלות הנזק), מומלץ להחליף מסנן דלק מספר פעמים בתקופה הקרובה, יש להתחשב בכךשדלק כבד מדלק ושוקע בתחתית הטנק, הרכב יפלוט עשן לבן בתקופה הקרובה, יזייף, יתקשה בסחיבה, יש להמנע מבדיקת ניצוץ מהקוילים , בצורה שבדקת זאת.

מכיוון שהרכב בנזין, המים יתאדו ויעלמו במשך הזמן.

בברכה

צביקה

 

תודה רבה על התגובות

×
×
  • תוכן חדש...