Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן פחית ריח של קליפורניה (דובדבן) ב20 ש"ח בתחנת דלק של דלק. זה בא ביחד עם "ערכת עזרה ראשונה" (בעיקר פלסטרים).

 

הבעיה שאחרי כמה ימים השמש עשתה לה ריח לא כל כך נעים והאח החוצפן שלי זרק אותה לפח בלי להגיד לי.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר רשמתי בעבר, שאין לי כוח לפתוח את את המכסה, שלב-שלב.

אני מניח את ה"פחית" במקום ומעיף את המכסה לפח :).

 

אצלי, הריח מחזיק כחודש וחצי באופן קבוע.

פורסם
כבר רשמתי בעבר, שאין לי כוח לפתוח את את המכסה, שלב-שלב.

אני מניח את ה"פחית" במקום ומעיף את המכסה לפח :).

 

אצלי, הריח מחזיק כחודש וחצי באופן קבוע.

 

באופן הזה הריח לא חזק לך?

 

יש לי פחית של דובדבן שפתחתי לפני חודשיים (פתיחה קטנה) עדיין מחזיקה והריח נעים ולא חזק מידיי

פורסם
באופן הזה הריח לא חזק לך?

 

יש לי פחית של דובדבן שפתחתי לפני חודשיים (פתיחה קטנה) עדיין מחזיקה והריח נעים ולא חזק מידיי

 

אני חייב להתוודות שכן ואפילו בחורות מעירות לי על כך (עוד לא מצאתי את האחת, לצערי).

פורסם

יש גם ביותר זול...

 

http://www.ebay.co.uk/itm/California-Scents-NEW-ARCTIC-ICE-CAR-Air-Freshener-/140376097856?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5282553762582108788#ht_500wt_922

 

כאשר קונים יותר מאחת יש הנחה על המשלוח ואז זה הופך למשתלם.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

משהו ניסה את הריחות:

"משב רוח ים מרענן"?

"לבנדר"?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נכון אבל החיסכון הוא של 10 שקל לא יותר,זה לא משמעותי כמו לחכות כמה שבועות בשביל הפחית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
נכון אבל החיסכון הוא של 10 שקל לא יותר,זה לא משמעותי כמו לחכות כמה שבועות בשביל הפחית.

 

באיביי לא מוכרים קליפורניה אלה תחליפים- מנסיון.. אלה אם כן זה מוכר מארה"ב שגם תשלמו בהתאם..

 

 

שבוע טוב ושנה אזרחית טובה!

1234567

פורסם

אני מכור לקליפורניה מסטיק!

 

ולגביי המחיר, ב-20 ש"ח אתה יכול גם למצוא את זה בתחנות דלק, ובאוטו דיפו מידי פעם.

אין צורך להסתבך עם הזמנות מאתרים.

פורסם
באיביי לא מוכרים קליפורניה אלה תחליפים- מנסיון.. אלה אם כן זה מוכר מארה"ב שגם תשלמו בהתאם..

 

 

שבוע טוב ושנה אזרחית טובה!

 

בגלל שרשמת את זה אני מזמין מ-Ebay... תהיה פתוח לתחרות.

שם אני רוכש 4 ב-48 ש"ח.

אם לא מתאים למה שהמוכר מצהיר אז אני מתלונן ומחזיר.

 

המוכר מוגדר כ-Top-rated seller ואני לא חושב שמה שהוא מוכר זה תחליפי והכל האנשים מרוצים ממנו.

 

נדווח כשיגיע...

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
בגלל שרשמת את זה אני מזמין מ-Ebay... תהיה פתוח לתחרות.

שם אני רוכש 4 ב-48 ש"ח.

אם לא מתאים למה שהמוכר מצהיר אז אני מתלונן ומחזיר.

 

המוכר מוגדר כ-Top-rated seller ואני לא חושב שמה שהוא מוכר זה תחליפי והכל האנשים מרוצים ממנו.

 

נדווח כשיגיע...

 

אלעד

 

בהצלחה!

1234567


×
×
  • תוכן חדש...