Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש המלצה ל-4 ריחות שונים?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת אוף טופיק:

 

מאוד מצאה חן בעייני החנות האינטרנטית המוזכרת (מספיק פעמים:)), אבל למה לא להוסיף עוד אפשרויות תשלום, כמו פייפאל או תשלום גוביינא לשליח?

 

תקראו לי OLD SCHOOL, אבל אני לא מוכן לתת את מספר כרטיס האשראי שלי באינטרנט.

 

אגב, אם הייתה אפשרות תשלום אחרת, עוד היום הייתי מזמין את הפחיות :).

 

נ.ב

 

הבנתם כבר שדובדבן "שולתתתטטט" ? :)

 

ניסיתי פעם אחת מסטיק וזה הזכיר לי יותר מדי חדר של רופא שיניים :(.

פורסם

זה בדיוק מה שבאתי לרשום אחרי שקראתי את כל הדיון הזה.

עם כל הכבוד לאתר ולבעליו, אני לא משאיר מספר כרטיס אשראי באתרים שרמת האבטחה שלהם לא ידועה לי.

אם אין תמיכה ב Paypal, אני פשוט לא קונה. היוצאים מהכלל הם Amazon, Google ואולי עוד כמה.

 

אגב, הפחיות מ-ebay מקוריות. עד היום הזמנתי רק משם ומכמה מוכרים שונים.

בפעם האחרונה הזמנתי מפה (~18 לפחית כולל משלוח).

פורסם
זה בדיוק מה שבאתי לרשום אחרי שקראתי את כל הדיון הזה.

עם כל הכבוד לאתר ולבעליו, אני לא משאיר מספר כרטיס אשראי באתרים שרמת האבטחה שלהם לא ידועה לי.

אם אין תמיכה ב Paypal, אני פשוט לא קונה. היוצאים מהכלל הם Amazon, Google ואולי עוד כמה.

 

אגב, הפחיות מ-ebay מקוריות. עד היום הזמנתי רק משם ומכמה מוכרים שונים.

בפעם האחרונה הזמנתי מפה (~18 לפחית כולל משלוח).

 

 

רק לידיעה - US $3.26 הפחית + (approx. US $3.50)-משלוח= 26 ש"ח לערך..

 

 

שבוע נפלא!

-

-

1234567

פורסם

PAYPAL רק יעלה את רמת הלקוחות שלך, אבל כמובן שהחשבון הסופי הוא שלך.

 

העיקרון הוא אותו העיקרון, אני לא מוסר פרטי כרטיס אשראי בטלפון או באינטרנט - קטע קצת "משוגע" אצלי.

 

אני מאמין שיש המון עסקאות שונות באינטרנט, אבל 3 יחידות ב-50 ש"ח בהחלט מספק אותי.

פורסם
PAYPAL רק יעלה את רמת הלקוחות שלך, אבל כמובן שהחשבון הסופי הוא שלך.

 

העיקרון הוא אותו העיקרון, אני לא מוסר פרטי כרטיס אשראי בטלפון או באינטרנט - קטע קצת "משוגע" אצלי.

 

אני מאמין שיש המון עסקאות שונות באינטרנט, אבל 3 יחידות ב-50 ש"ח בהחלט מספק אותי.

 

 

 

הנושא נלקח לתשומת ליבי ובעתיד נעבוד עם PayPal

 

תודה.

 

-

1234567

פורסם
PAYPAL רק יעלה את רמת הלקוחות שלך, אבל כמובן שהחשבון הסופי הוא שלך.

 

העיקרון הוא אותו העיקרון, אני לא מוסר פרטי כרטיס אשראי בטלפון או באינטרנט - קטע קצת "משוגע" אצלי.

 

אני מאמין שיש המון עסקאות שונות באינטרנט, אבל 3 יחידות ב-50 ש"ח בהחלט מספק אותי.

 

כנ"ל.

 

האם יש צפי לכל עניין התשלום ב-Paypal?

 

תודה

פורסם

אביתר,אצלנו ליד מעלות מוכרים בדיוק כאלה וגם בעבר השתמשתי בהם,אכן ריח מאוד נעים,אם אי פעם תהיה באזור מעלות,או שיש פה משהו שאתה מכיר,מול עסי סנטר יש חנות איבזרים,יש להם הרבה פחיות של החברה הזאת וגם BLACK ICE.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי הגוגל כרום, העמוד רכישה אינו מאובטח ומזהה בו פרטים מסוכנים וממליץ לא להכניס פריטים רגישים.

אני בעד פייפאל.


×
×
  • תוכן חדש...