Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי קנה בשעה טובה רכב - פיאט פונטו ספייס 2001,

כידוע לכולם בפונטו הזאת על מנת להעביר להילוך רוורס יש צורך בהרמת מין טבעת שנמצאת לקראת ההתחלה של ידית ההילוכים (מלמעלה)

ומה שמוזר בפונטו שאחי קנה הטבעת פשוט תקועה למעלה באופן תמידי, וניתן להעביר להילוך רוורס כרגיל ללא צריך לגעת בטבעת,

מה שעוד מוזר שההילוך החמישי ברכב הזה לא נמצא בדיוק בהילוך חמישי, ז"א שאם נידחוף את הידית עד הסוף ימינה ואז למעלה הידית לא תכנס, צריך להכניס קצת לפני הסוף בימין (כלומר יוצא שההילוך חמישי נמצא בעצם בין הילוך 3 למיקום המקורי של הילוך חמישי)

אשמח לשמוע דעות.

פורסם
אחי קנה בשעה טובה רכב - פיאט פונטו ספייס 2001,

כידוע לכולם בפונטו הזאת על מנת להעביר להילוך רוורס יש צורך בהרמת מין טבעת שנמצאת לקראת ההתחלה של ידית ההילוכים (מלמעלה)

ומה שמוזר בפונטו שאחי קנה הטבעת פשוט תקועה למעלה באופן תמידי, וניתן להעביר להילוך רוורס כרגיל ללא צריך לגעת בטבעת,

מה שעוד מוזר שההילוך החמישי ברכב הזה לא נמצא בדיוק בהילוך חמישי, ז"א שאם נידחוף את הידית עד הסוף ימינה ואז למעלה הידית לא תכנס, צריך להכניס קצת לפני הסוף בימין (כלומר יוצא שההילוך חמישי נמצא בעצם בין הילוך 3 למיקום המקורי של הילוך חמישי)

אשמח לשמוע דעות.

בוקר טוב

מברוק לאחיך על הרכב החדש, את המיקום של החמישי אפשר לכוון , יתכן שכאשר הכיוון יהיה נכון הטבעת על הידית תתנהג כרגיל, בכל מקרה במוסך יתקנו את זה בקלות וזה לא צריך להיות יקר.

בברכת הנותן מקבל

×
×
  • תוכן חדש...