Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה בשישי האחרון התקנתי את המערכת ברכב (מאזדה 3)

 

רדיו דיסק dvd : יצרן: PREMIER

מסך: מסך מובנה

גודל המכשיר: 2 DIN

גודל המסך: 7אינטש

קורא DVIX: קורא

חיבור USB: כולל

מס יציאות למגבר: 5

פאנל נשלף: ללא

עוצמת מגבר פנימי: 4x50W

 

מגבר : יצרן: Platinum Audio

הספק מקסימלי: 1000וואט

מספר ערוצים: 4

גישור לסאב: בעל גישור לסאב

הספק אפקטיבי: 4x60וואט RMS

 

קומפוננט : מותג: Rockford

סוג הרמקולים: קומפוננט

גודל: 6.5אינטש

WayWay: לא זמין

הספקוואט: לא זמין

הספק אפקטיבי: 120וואט RMS

 

סאב : מותג: Pioneer

סוג הרמקולים: סאב וופר

גודל: 12אינטש

Way: 1Way

הספק: 1400וואט

הספק אפקטיבי: 400 וואט RMS

 

 

אז אחרי ההתקנה שומעים גרוע ואני בטוח שיש מה לכוון ולשנות וכמובן להוציא את המיטב

רציתי לקבל קצת יותר מידע על הציוד שיש לי וכמובן איך לכוון את זה על מנת לקבל את

האיכות הטובה ביותר תודה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...