Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

נו מי מדבר איטלקית אני חייב תרגום.

 

בתכלס כבר בגיל צעיר מאוד הוא היה חוליגן. :D

 

נו מילא הלוואי עלי.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
לא הבנתי הרבה אבל היה לא ילדות מרשימה מאד!

רוסי הוא פשוט אגדה! :x-mas:

 

איזה ילדות מרשימה?

שני צילומים כשהוא על דו"גים וקארטינג?

מזה הבנת משהו? באמת לא הבנת הרבה

ולו זה לא לא.

:roll:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

כשטיילתי באוסטרליה, נכנסתי לחנות ספרים, רק על מוטריקה.

היה שם ספר על רוסי, על הילדות. צילומים כשהוא היה קטן ובקיצור כל הסיפור [קראתי חצי מהספר בחנות..]

כשטיילתי, חשבתי על כל דולר שאני מוציא מהכיס, אז ויתרתי על קניית הספר, מה עוד שהוא היה ענק ויקר [70 דולר אוסטרלי,בערך 210 שקל], והוא היה תופס לי הרבה מקום בתרמיל, היום, אני מאוד מאוד מצטער על זה ששלא קניתי.

במחשבה לאחור,הייתי קונה שם חצי חנות, רק מכל הספרות הטכנית שהייתי רוצה שיהיה לי בבית.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
כשטיילתי באוסטרליה, נכנסתי לחנות ספרים, רק על מוטריקה.

היה שם ספר על רוסי, על הילדות. צילומים כשהוא היה קטן ובקיצור כל הסיפור [קראתי חצי מהספר בחנות..]

כשטיילתי, חשבתי על כל דולר שאני מוציא מהכיס, אז ויתרתי על קניית הספר, מה עוד שהוא היה ענק ויקר [70 דולר אוסטרלי,בערך 210 שקל], והוא היה תופס לי הרבה מקום בתרמיל, היום, אני מאוד מאוד מצטער על זה ששלא קניתי.

במחשבה לאחור,הייתי קונה שם חצי חנות, רק מכל הספרות הטכנית שהייתי רוצה שיהיה לי בבית.

 

עם כבר מדברים על האגדה (לדעתכם), ובשביל זה נפתח דיון זה... בן כמה רוסי עכשיו? ומתי הוא התחיל במרוצי המוטו GP? והצטרף לימאהה?

 

תודה לעונים. :wink:

 

נ.ב.

אם תסתכלו בשעה הרשומה מעל התגובה, אז כן כן... זאת אכן השעה (שעה אחת לפני) קמתי מוקדם כי אני נוסע לאילת היום...

סוף שבוע נעים לכולם, ותשמרו על עצמכם! 8)

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

איפה השמיטו את הקטע שהוא מנוצל מינית על ידי צוענים ומתחיל ללבוש בגדי נשים בהחבא?

ואיפה הצילומים שלו בנעלי עקב במילנו לבוש בורוד עושה שופינג עם החברות?

ואיפה הצילומים שלו על המשאית של שירזי במצעד הגאווה?

 

סיני - פעם באה את הגרסה המלאה בבקשה.

נו באמת!

פורסם
איפה השמיטו את הקטע שהוא מנוצל מינית על ידי צוענים ומתחיל ללבוש בגדי נשים בהחבא?

ואיפה הצילומים שלו בנעלי עקב במילנו לבוש בורוד עושה שופינג עם החברות?

ואיפה הצילומים שלו על המשאית של שירזי במצעד הגאווה?

 

סיני - פעם באה את הגרסה המלאה בבקשה.

 

:lol::lol::lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
כשטיילתי באוסטרליה, נכנסתי לחנות ספרים, רק על מוטריקה.

היה שם ספר על רוסי, על הילדות. צילומים כשהוא היה קטן ובקיצור כל הסיפור [קראתי חצי מהספר בחנות..]

כשטיילתי, חשבתי על כל דולר שאני מוציא מהכיס, אז ויתרתי על קניית הספר, מה עוד שהוא היה ענק ויקר [70 דולר אוסטרלי,בערך 210 שקל], והוא היה תופס לי הרבה מקום בתרמיל, היום, אני מאוד מאוד מצטער על זה ששלא קניתי.

במחשבה לאחור,הייתי קונה שם חצי חנות, רק מכל הספרות הטכנית שהייתי רוצה שיהיה לי בבית.

 

עם כבר מדברים על האגדה (לדעתכם), ובשביל זה נפתח דיון זה... בן כמה רוסי עכשיו? ומתי הוא התחיל במרוצי המוטו GP? והצטרף לימאהה?

תודה לעונים. :wink:

 

נ.ב.

אם תסתכלו בשעה הרשומה מעל התגובה, אז כן כן... זאת אכן השעה (שעה אחת לפני) קמתי מוקדם כי אני נוסע לאילת היום...

סוף שבוע נעים לכולם, ותשמרו על עצמכם! 8)

 

וואי וואי איפה היית עד היום ?

גרת במערה ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
כשטיילתי באוסטרליה, נכנסתי לחנות ספרים, רק על מוטריקה.

היה שם ספר על רוסי, על הילדות. צילומים כשהוא היה קטן ובקיצור כל הסיפור [קראתי חצי מהספר בחנות..]

כשטיילתי, חשבתי על כל דולר שאני מוציא מהכיס, אז ויתרתי על קניית הספר, מה עוד שהוא היה ענק ויקר [70 דולר אוסטרלי,בערך 210 שקל], והוא היה תופס לי הרבה מקום בתרמיל, היום, אני מאוד מאוד מצטער על זה ששלא קניתי.

במחשבה לאחור,הייתי קונה שם חצי חנות, רק מכל הספרות הטכנית שהייתי רוצה שיהיה לי בבית.

 

עם כבר מדברים על האגדה (לדעתכם), ובשביל זה נפתח דיון זה... בן כמה רוסי עכשיו? ומתי הוא התחיל במרוצי המוטו GP? והצטרף לימאהה?

 

תודה לעונים. :wink:

 

)

 

רוסי בן 25 [יליד 16.2.1979], הוא התחיל בשנת 1996 להתחרות בקטגוריית 125 סמ"ק עם אפריליה,סיים במקום 9 כללי. שנה לאחר מכן, לקח את האליפות ה- 125 גם כן עם אפריליה. ב-1998 עבר לקטגוריית 250 סמ"ק עם אפריליה, סיים שני בכללי בעונה הראשונה שלו, עונה לאחר מכן, לקח את האליפות עם אפריליה. בשנת 2000 עבר לקטגוריית 500 סמ"ק ולהונדה, סיים שני בכללי,עונה לאחר מכן לקח את אליפות ה-500 סמ"ק עם הונדה.

עונה לאחר מכן,זו הייתה עונה מעורבת ב4 פעימות 990 סמ"ק ו2 פעימות 500 סמ"ק, בעונה הזאת הוא רכב על 4 פעימות ולקח את האליפות 3 פעמים ברציפות עם הונדה [לא כולל עוד אחת על ה-500 סמ"ק] עד השנה שעברה שהייתה השנה האחרונה שלו בהונדה.

הוא שבר פעמיים את שיאו של דוהאן בניקוד המצטבר הכללי [לדוהאן היו 340 נ"ק] ב2002 היו לו 355 נ"ק,ב2003 357 נ"ק.

העונה הזאת היא העונה הראשונה שלו בימאהה. עצם העניין שאתה לא יודע את הסטיסטיקה הזאת,מראה עד כמה קשה לך להעריך את רוסי כפי שאנחנו מעריכים אותו. גם אם היית עוקב אחריו [ואחרי המירוצים בכלל] היית מבין עד כמה הוא רוכב מוכשר,שבהתאם לגודלו הפיזי הוא מצליח להגיע לרמה הזאת. קבל את זה כביקורת ולא כהעלבה, כי זאת הייתה כוונתי.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אז מה אם רוסי הומו, שילבש מה שבא לו, שיזדיין עם מי שבא לו.............................

אבל על המסלול הוא דופק הופעה מיליון דולד, ועל המסלול הוא פשוט דופק את כולם כמו שצריך.

אז שיבושם לו.

אתה לא הומו ואתה לא נותן אחוז ממה שהוא נותן, אז מה שנשאר לך זה רק להתבשל עם זה או לנסות להיות הומו, ואולי תצליח לתת עוד אחוז. :roflmao:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אז מה אם רוסי הומו, שילבש מה שבא לו, שיזדיין עם מי שבא לו.............................

אבל על המסלול הוא דופק הופעה מיליון דולד, ועל המסלול הוא פשוט דופק את כולם כמו שצריך.

אז שיבושם לו.

אתה לא הומו ואתה לא נותן אחוז ממה שהוא נותן, אז מה שנשאר לך זה רק להתבשל עם זה או לנסות להיות הומו, ואולי תצליח לתת עוד אחוז. :roflmao:

 

:lol::lol::lol:

נו באמת!

×
×
  • תוכן חדש...