Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דורון על סמך מה אתה עונה בכזאת נחרצות ?

 

לפותח השרשור, אני בעלים של פורד אסקורט שנת 1971, קצת יותר מ 20 שנה על הכביש ועובר פעם בשנה טסט, כמו כולם.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

מה ההגיון שרכב בין 20 יעשה פעמיים טסט בשנה ובן 30 פעם בשנה?

אתה בטוח במה שאתה אומר?

 

רק לרכב בין 30 אפשר לשנות את הסטטוס לרכב אספנות?

פורסם

בטוח.

ההגיון הוא בכך שרכב אספנות נוסע מעט, ולא משמש לנסיעות יומיומיות. ולכן אפשר להסתפק בטסט אחד לשנה.

 

 

פורסם

בוקי

 

אין הגיון בתקנה , כמו שאין הרבה הגיון בתקנות רבות.

 

פשוט עוד קומבינה של משרד התחבורה הפעם עם האספנים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בוקי

 

אין הגיון בתקנה , כמו שאין הרבה הגיון בתקנות רבות.

 

פשוט עוד קומבינה של משרד התחבורה הפעם עם האספנים.

 

בהרבה תקנות אין הגיון, בזו דווקא יש.

רכב אספנות לפי הגדרתו לא אמור לשמש את בעליו כרכב יומיומי עיקרי.

מרבית הרכבים האלו עוברים בשנה משהוא כמו 1000-2000 קילומטרים, ואין כל טעם לבדוק אותם כל חצי שנה.

כמובן שיש יוצאים מן הכלל, אבל הם בפירוש מעטים.

אין כאן כל קומבינה, פשוט משרד התחבורה נענה לבקשת האספנים, ואני רואה בזה הגיון רב.

 

 

פורסם
ורכב כזה שעושה טסט פעמים בשנה, צריך להוציא אישור תקינות ממוסך פעמים?

 

כן, כמובן.

אישור תקינות חדש לפני כל טסט, פעמיים בשנה.

 

 

פורסם

רכב אספנות לפי הגדרתו לא אמור לשמש את בעליו כרכב יומיומי עיקרי.

שום דבר בתקנות, כולל מגבלת שעות הנסיעה, לא מבטיח זאת. נשמעו גם הטענות שרכב אספנות מתוחזק טוב יותר, אבל גם לזה אין שום בטחון. ואף אחד לא אסף סטטיסטיקה לגבי הקילומטרז' של רכבי אספנות מול 19+.

אז בסופו של דבר, צריך להודות באמת, יש פה קומבינה.

 

גילוי נאות: ברשותי 2 מכוניות אספנות ואף לא רכב אחד בן 19+ שאיננו אספנות.

:turn-l:
פורסם

elili

 

לדעתי אתה טועה זו לשונה של תקנה 281

 

(ב) רשיון לרכב מיושן ולמונית בתום עשר שנים משנת ייצורה יהיה לששה חודשים ובלבד שבעל הרכב יציג לפני בדיקת הרכב תעודה כאמור בתקנה 273(ו), ולגבי רכב חילוץ שמשקלו הכולל המותר עולה על 16,000 ק"ג, ימציא בעלו, אחת לשנה, גם אישור ממעבדה מוסמכת, על פי המפרט שקבע מנהל אגף הרכב, כי הרכב נבדק בתוך שלושה חדשים לפי מועד הבדיקה ונמצא במצב תקין.[/font]

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בוקי

 

קומבינה כמו שמשרד התחבורה עושה עם יבואני הרכב לא, אבל עדיין הקלה שכפי שכתב יובל לא נבדקה מדעית .

 

ומה ההבדל בין רכב בן 29 שבקושי נוסע לרכב בן 30 שבקושי נוסע והמיר את דתו לאספנות . כלום.

 

בייחוד שהיום מגיעים רכבי אספנות שכולם יודעים שניתן לנסוע בהם חופשי מבחינת הקילומטרג'.

 

רק עכשיו יש שרשור בפורום אספנות על רכבי אספנות שרוצים לרדת לאילת ל"מירוץ הגדול"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין שום תקנה שהיא צודקת ומטיבה עם כולם ב 100%.

זה דמגוגיה לטעון שרכב בן 29 הוא ככה, ורכב ב 30 הוא ככה וככה.

צריך להעביר קו במקום מסויים, והוחלט שרכב אספנות זה מגיל 30 שנה ומעלה.

 

יש יחסית הרבה מכוניות משנים 90-91, שהן עדיין הרכב העיקרי והיחיד של הבעלים, לרוב הן מתוחזקות ברמה נמוכה ואני חושב שהגיוני לבדוק אותן פעמיים בשנה.

 

רוב רכבי האספנות הם באמת "רכבי אספנות", ברור שיש כאלה שתופסים טרמפ על ההקלות בחוק, אבל זה לא אומר שאחרים צריכים לסבול בגללם.

 

אגב, קומבינה לפי הבנתי זו פעולה, בעקבותיה מישהו אחד מרוויח/נהנה על חשבון מישהו אחר.

מי זה ה"מישהו האחר" במקרה הזה?

מי יצא מופסד, כשהאריכו לרכבי אספנות את הטסט מחצי שנה לשנה?

 

 

פורסם

כל ההקלות לרכבי אספנות הם קומבינה , אולי מבורכת אבל עדיין קומבינה וההקרבה היחידה של אותם כלי רכב היא שלא יסעו איתם בין השעות 0700 ל 0900

 

למה אדם שלא רוצה להיכלל במסגרת הזו צריך להיות מופלה.

 

ומכיוון שלא נערכת כל בדיקה שהיא האם רכב האספנות נוסע רק 2000 ק"מ בשנה או 20000 ק"מ בשנה , אז האפליה ברורה עוד יותר.

 

ואם נכונה הטענה שהרכב נוסע מעט קילומטר והוא מתוחזק נפלא אז כניסה לטסט בשבילו לא צריכה להוות בעיה.

 

אבל לא כך היו פני הדברים אלא רכבי אספנות סבלו מהעברת הטסט החצי שנתי , ולכן פעלו להסיר מעליהם את רוע הגזירה.

 

ולשאלתך מי המפסיד כאן , הבטיחות של כל משתמשי הדרך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...