Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדין לא הבנתי את הקטע של אישור רכב מיושן/בלמים.

הרי הרכב בין ה20 גם ככה נכנס לטסט לבדיקה כמו כל רכב.

ועובר את כל הבדיקות מפליטת גזים,ברקסים,אנדברקס,חופשים וכו'.

 

אז למה צריך את האישור הזה בשביל מה?!:x

 

 

חן

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל בעל רכב מהווה בישראל "פרה חולבת"

אז למה שלא נעניק פרנסה למוסכים גם?

בדיקות תקינות בדיקות צמיגים בדיקות בלמים בדיקות ובדיקות

ואם יעזור אותך בוחן רכב דקה אחרי הטסט הוא כבר ימצא איך להוריד אותך מהכביש

יפה עשו מועדון החמש שלמצו במקום כואב להם .

אני מאמין שישנם יותר בעלי "רכב מיושן" צריך לאחד אותם ולהלחם עבור טסט אחד בשנה

מישהו מרים את הכפפה ? (תשובה- עזוב ,נעשה עוד טסט בשנה ונבכה)

למען הסדר הטוב , שסגרו את החופים לירידת רכבים , התחלתי עם עצומה ונסיונות לפתוח לנו חוף או שניים

בצורה מסודרת (התגובות הכי קשות קבלתי דווקא מהג'יפאים

ועד היום בקושי אספתי 89 חתימות , לא שאני מוותר , חוף כזה יהיה , אבל שתבינו שיותר קל לבכות מלעשות ..

שלכם

שלומי

*** נמחקה חתימה אסורה ***

פורסם

אני מסכים שמעצבן לשלם סתם כספים ולבזבז זמן.



אבל בתור מי שמטפל ברכב בעצמי, אני דווקא מבסוט שהרכב נכנס פעמיים בשנה למוסך לצורך אישור רכב מיושן. ואני לא מבין את אלה שמשלמים למוסכניק על מנת לקבל את האישור ללא בדיקה של הרכב.

אם אני כבר משלם, אני שמח שעוד מישהו בודק פיזית את הבלמים, מעלה את הרכב על ליפט ובודק אותו באופן יסודי. בצורה כזו התגלו לי כל מיני בעיות בזמן לפני שהתפתחו להיות חמורות. הבדיקה הזו, אגב הרבה יותר יסודית (לפחות במוסך שלי) מהטסט עצמו שמכשיל רכבים רק שהמצב ממש גרוע.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

עמוס פעם בשנה מילא, אני לא מבין למה צריך כל חצי שנה? זה נשמע לך רציני?

 

 

אגב לכל אלו שמתלוננים על זה שרכבי אספנות עושים פעם בשנה, זה לא במקום ולא נכון, להרוס לאחרים זו דרך לא נכונה, הם מאורגנים ומסודרים והצליחו להתמודד עם משרד התחבורה, אל תשכחו שיבוא יום שהמיושנות יהפכו לאספנות.

פורסם

אף אחד לא רוצה להרוס, רק מצביעים על האפליה הקיימת , שלדעת חלק , אין לה גם הצדקה.

 

אם הדיון היה מתנהל בפורום האספנות הייתם רואים איזה עליהום הייתם מקבלים.

 

כאן זה עוד כלום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...