Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא בטיחות ולא כלום, טסט כל חצי שנה זה טמטום שנועד להכניס עוד כסף למדינה, לא משנה בן כמה הרכב.

 

איך ? הרי האגרה נשארת אותה אגרה ורק מחלקים את תשלומה לשניים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האגרה אותה אגרה אבל מה עם האישור בדיקת בלמים שאני משלם עליו פעמיים סתם ככה?( למה סתם ככה? כי הבמוו שלי עוברת אולי 2000 ק"מ בשנה). מה עם ה73 שקלים בטסט פעמיים בשנה על הבדיקה? מה עם הזמן שאני צריך לבזבז על השטות הזאת? אז כן יש הבדל בין לאנסר מתפרקת בת 20 לבית יגואר אי טייפ בת 30+.

פורסם

 

ומכיוון שלא נערכת כל בדיקה שהיא האם רכב האספנות נוסע רק 2000 ק"מ בשנה או 20000 ק"מ בשנה , אז האפליה ברורה עוד יותר.

 

 

נכון, בדיקה כזאת לא נערכה.

אבל קיימים נתונים סטטיסטיים לגבי מעורבות רכב אספנות בתאונות, ומנתונים אלו אפשר בעקיפין גם לעמוד את הנסועה השנתית.

אני סבור שנתונים אלו נלקחו בחשבון במהלך הדיונים, ותרמו לקבלת ההחלטה.

 

 

פורסם
האגרה אותה אגרה אבל מה עם האישור בדיקת בלמים שאני משלם עליו פעמיים סתם ככה?( למה סתם ככה? כי הבמוו שלי עוברת אולי 2000 ק"מ בשנה). מה עם ה73 שקלים בטסט פעמיים בשנה על הבדיקה? מה עם הזמן שאני צריך לבזבז על השטות הזאת? אז כן יש הבדל בין לאנסר מתפרקת בת 20 לבית יגואר אי טייפ בת 30+.

 

ומה על יגואר E TYPE בת 29 שנה? ודרך אגב אחת המכוניות היותר אהובות עלי .

 

ומה שהרכב שלך נסע בהשוואה לרכב אחר אף אחד לא יודע.

לכן האפליה איננה במקומה.

 

נכון, בדיקה כזאת לא נערכה.

אבל קיימים נתונים סטטיסטיים לגבי מעורבות רכב אספנות בתאונות, ומנתונים אלו אפשר בעקיפין גם לעמוד את הנסועה השנתית.

אני סבור שנתונים אלו נלקחו בחשבון במהלך הדיונים, ותרמו לקבלת ההחלטה.

 

אין לאף אחד נתון כזה באחריות , אבל אני מבסוט ממך איך אתה ממציא כל פעם סיבה אחרת.

 

אבל זה קריטריון נחמד שכל רכב ולא משנה גילו , שלא היה מעורב בתאונה יעשה טסט פעם בשנתיים או שלוש ולא פעם בשנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

אין לאף אחד נתון כזה באחריות

 

לדעתי זה נתון שאפשר להוציא מבסיס נתונים של המשטרה.

כתבתי, שאני סבור, לא כתבתי שאני בטוח.

אתה לעומת זאת נותן אחריות. תבסס.

 

 

לגבי "כל רכב שלא היה מעורב בתאונה יעשה טסט פעם בשלוש שנים"-בכלל לא הבנתי.

מדובר בכ 5000 מכוניות בארץ, ואם יש נתונים סטויסטיים - אפשר גם להסיק מסקנות.

 

למשל, מדוע לדעתך מכונית חדשה בשנה הראשונה פטורה ממבחן רישוי?

 

האם זה בכלל שכשהיו עורכים מבחן זה,אחוז הנכשלים היה זניח ביותר?

או אולי בגלל שרכב אחד במקרה איכשהו הצליח לעבור?

 

 

פורסם

התכוונתי שהנתונים האלה לא עמדו על השולחן כאשר החליטו את מה שהחליטו וזה אני מוכן לאמר באחריות בהכירי את הרצינות בהם מתקיימים דיונים ממשלתיים.

 

ואני לא חושב שמחשב המשטרה יודע לזהות האם מדובר ברכב אספנות בכלל ושבוחן התאונות בדו"ח שלו מציין זאת בכלל.

 

את זה יודע המחשב של משרד הרשוי .

 

ואם תרצה אז אני אכתוב אני סבור , אם זה מפיס את דעתך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
נכון, בדיקה כזאת לא נערכה.

אבל קיימים נתונים סטטיסטיים לגבי מעורבות רכב אספנות בתאונות, ומנתונים אלו אפשר בעקיפין גם לעמוד את הנסועה השנתית.

אני סבור שנתונים אלו נלקחו בחשבון במהלך הדיונים, ותרמו לקבלת ההחלטה.

 

מה לא הבנת

 

אם הקריטריון של אי מעורבות של כלי רכב בתאונה משליכה על מצבם הבטיחותי שהשליכה על כך שאין צורך בטסט פעם בחצי שנה אלא רק פעם בשנה אז למה הרכב שעושה טסט פעם בשנה ולא עשה תאונה לא ייהנה מאותה הקלה ויעשה רק פעם בשנתיים.

 

ונכון רכב חדש פטור בשנה הראשונה , ואני סבור , מהסיבה שלמדו כי כי אין כמעט כשלונות או אולי כזרז נוסף לרכישת כלי רכב חדשים

ואלי משילוב של השניים או אולי בגלל סיבה אחרת שגאוני הדור הגיעו אליה ואנחנו פשוטי העם לא מודעים לה כלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רק הערה אחת-בוחן תנועה רושם את מספר הרכב וזהו. מחשבי המשטרה מקושרים למחשבי משרד הרישוי ואם הרכב מוגדר כאספנות, אפשר לראות את זה.

לגבי השאר-לא אני ולא אתה לא ישבנו בדיונים ולכן כל הכרזה נוספת לא שווה כלום, כי אין לה גיבוי

כל אחד ישאר בדעתו, כרגיל. לא שאני רואה בזה בעיה.

 

 

פורסם

בוא נישאר במישור התיאורטי יקל עלינו.

 

האם לדעתך קילומטרג' שנתי נמוך בשנה או העדר תאונות הם קריטריונים טובים להאריך את תקופת הטסט למעשה להכפילה.

 

אם התשובה חיובית , למה לא לכל הרכבים , ואם התשובה שלילית למה אם כן לרכבי אספנות.

 

וסתם לינק קשור לא קשור

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=331574&highlight=%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מצטער ומתנצל, אך אני לא מעוניין להכנס לדיון הזה.

 

אני נהנה להשתתף בדיונים, שיש ביכולתם להשפיע. כלומר מצב העיניינים בסוף הדיון שונה ממה שהיה בתחילת הדיון.

 

לדוגמה, דיונים שעוזרים לתקן תקלה, לבחור רכב, להבין איך פועל מכלול או רכיב כזה או אחר.

דיונים, שיש בהם תועלת או שיתוף מידע.

 

הדיון שאתה מבקש להתחיל או להמשיך לא ישנה כלום, התקנה תישאר כמו שהיא, הדעות שלי ושלך ישארו כמו שהן, ולכן אין לי עיניין.

 

 

פורסם
מצטער ומתנצל, אך אני לא מעוניין להכנס לדיון הזה.

 

אני נהנה להשתתף בדיונים, שיש ביכולתם להשפיע. כלומר מצב העיניינים בסוף הדיון שונה ממה שהיה בתחילת הדיון.

 

לדוגמה, דיונים שעוזרים לתקן תקלה, לבחור רכב, להבין איך פועל מכלול או רכיב כזה או אחר.

דיונים, שיש בהם תועלת או שיתוף מידע.

 

הדיון שאתה מבקש להתחיל או להמשיך לא ישנה כלום, התקנה תישאר כמו שהיא, הדעות שלי ושלך ישארו כמו שהן, ולכן אין לי עיניין.

 

האם אינך סבור שיש בהם תועלת לאנשים שיש להם רכב מיושן ורוצים אולי להשתוות לתנאי רכב אספנות?

 

זו הייתה השאלה / תמיהה של פותח השרשור וראה גם בהודעה 5.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תועלת אין, כי דיון בפורום לא ישנה את התקנה.

רוצה להשפיע - תצא להפגנה, תחתים אנשים על עצומה, פנה לשר התחבורה.

שום דבר כזה לא יקרה ולכן התשובה היא לא.

 

 

פורסם

הוויכוח שלכם מיותר, בדיקת רכב כל חצי שנה היא מיותרת, מטרתה לייאש את האזרח מלהחזיק רכב מיושן ובנוסף לייצר עוד הכנסות בעקיפין למדינה.

 

רכב מיושן זה מונית?! כמה בלאי הרכב יצבור בחצי שנה?

פורסם

מסכים החוק הוא כול כך מטופש. אוטוטו הפונטיאק שלי תיהיה בת 20, ואני אצטרך לשלם פעמיים בשנה בדיקת בלמים+לעבור פעמים בשנה עמדת מכון בדיקה איזה סיוט. :x כנראה עד שאף אחד לא יעשה משהו בנידון כמו נושא רכבי האספנות דבר לא ישתנה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement


×
×
  • תוכן חדש...