Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3554130,00.html?dcRef=ynet

 

לפי עיקרי השיטה הנבדקת: בכל פעם שנמכור/נקנה מכונית, נאלץ למסור מידע על המחיר בו היא נמכרה, בסניף הדואר, במעמד העברת הבעלות. המדינה תאסוף נתונים של כמה מכוניות מכל דגם נמכרו (וכך תראה לצרכנים את מידת הפופולאריות של דגם כזה או אחר), ותפרסם מחירון המורכב ממוצע מחירים.

 

יהיו כאלה שיגידו שזה טוב, אך לטעמי, השוק צריך לקבוע את המחיר, ולא הממשלה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

עוד רעיון שדרך אגב מיושם בעיסקאות מקרקעין הפתוחות לעיון הקהל הרחב בצורה הרבה יותר פוגענית מבחינת הזכות לפרטיות.

 

, "אך לטעמי, השוק צריך לקבוע את המחיר, ולא הממשלה."

 

איך הגעת למסקנה הזו רק לך הפתרונים.

 

הממשלה כאן מספקת את המידע שנובע מהעיסקאות בשוק ולא ממציאה את המחיר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ברון, השוק בסוף תמיד קובע את המחיר.

הבעיה בשוק הישראלי, הוא שהוא מתייחס למחירוני הרכב למינהם כ"ספרי קודש".

כמעט בכל תחום קיים מחירון. ובכל תחום שקיים בו מחירון, המיקוח מתחיל בערך במחיר שמתחת ל30% מהמחירון.

"אצלנו" בענף הבניה, יש מחירון ממשלתי כמעט לכל עבודה. (מחירון משרד השיכון,מחירון משרד הביטחון,מחירונים של התמ"ת,ומחירונים פרטיים דוגמת "דקל"). אבל איפה המחירון, ואיפה מה שמשלמים בפועל...

 

אבל, בשוק הרכב-אם תבקש מעל המחירון הקונה יהיה ממש נדהם: "אבל זה מעל המחירון!!!" ואם הקונה יציע לך מתחת כי הרכב גרוטאה אתה תאמר לו בכעס לפני שתטרוק: "40% מתחת למחירון??? למה אתה מבזבז את זמני!!! ".

 

בסוף הרכב ימכר בדיוק בכמה שהוא שווה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

המחירון זניח לצורכי מכירה. כאמור, השוק הוא שקובע את המחיר.

המחירון קריטי לצורכי ביטוח.

 

כיום בשוק הערכות השווי קיים מונופול של אדם פרטי - לוי יצחק. שוויה של כל מכונית מבוטחת נקבע על ידו.

זהו מצב ייחודי שאין דומה לו בעולם, וכמובן מצב מקומם ובלתי תקין.

לא ייתכן שאדם אחד פרטי יקבע למדינת ישראל את שווי הרכב לביטוח. הקריטריונים לקביעת השווי הם עלומים ולעיתים אפילו שרירותיים. מעבר לכך שלא יתכן מצב שבו כל חברות הביטוח וגופי המדינה מסתמכים על דעתו של אדם אחד.

 

קביעת שווי רכב ע"י סקר מסודר של המדינה (בדומה לפעולות שמבצעת הלשכה המרכזית למסטטיסטיקה) זה פתרון הגיוני וממלכתי בהרבה.

פורסם

שאף אחד לא יתפלא שהמידע ישמש את רשות המסים כדי להעמיק גביה מרווחי הון.

למי שלא יודע הפחת על רכבים הוא ליניארי 20% בשנה.

כך שמי שמוכר רכב אחרי שלוש שנים במחיר שהוא גבוהה מ 40% ממחיר הקניה יש לו רווח הון

פורסם
שאף אחד לא יתפלא שהמידע ישמש את רשות המסים כדי להעמיק גביה מרווחי הון.

למי שלא יודע הפחת על רכבים הוא ליניארי 20% בשנה.

כך שמי שמוכר רכב אחרי שלוש שנים במחיר שהוא גבוהה מ 40% ממחיר הקניה יש לו רווח הון

 

רכב שלא נתבעים בגינו הוצאות למס הכנסה לא משלם מס רווחי הון.

 

פחת שנתי לרכב פרטי 15% לשנה למשאיות 20% לשנה.

ונכס עסקי יש לדווח על מכירתו תוך 30 יום גם היום לפי החוק .

 

ובלשון החוק

 

"נכס" - כל רכוש, בין מקרקעין ובין מיטלטלין, וכן כל זכות או טובת הנאה ראויות או מוחזקות, והכל בין שהם בישראל ובין שהם מחוץ לישראל, למעט -

(1) מיטלטלין של יחיד המוחזקים על ידיו לשימושו האישי או לשימושם האישי של בני משפחתו או של בני-אדם התלויים בו;

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המממ. מה אני מריח?

1) מחירון יד2 יהפוך לבלתי שמיש, כי כבר יהיה אחד כמוהו, בגיבוי ומימון ממשלתי. הוא ימות בצד, בשקט, לאט לאט. בדד. המחירון הממשלתי עדיין לא יהיה שווה כלום, כי כדי לברר משהו על רכב, תצטרך למלא 7 טפסים ב-3 משרדים שונים, למסור מידע אישי כולל מידת הנעליים, למשכן את הכלב ולהציע את אישתך כעירבון.

כמובן שבשלב הזה מחירון יד2 יוצא מחוץ לחוק ע"י קומבינת "שקר כלשהו", דהיינו, עמותת אור-יצחוק תדבר רבות כנגדו, ומישהו מהממשלה ישמע ועוד יעשה משהו, ושיא הקטע, זה יזוז מאד מאד מהר.

2) הממשלה לא יודעת כלום לגבי יצירת מחירונים. לכן היא תצטרך לשכור שירותי ייעוץ מומחה, והמומחה הגדול בעולם (להבנת הממשלה) לענייני מחיר רכב בישראל, הוא לא אחר מאשר... לוי יצחק, אשר יישכר כיועץ ממשלתי וירוויח פנסייה שמנה, שכר טירחה, שכר יועץ, שכר עבודה ואתנן, מכל הסיפור.

3) שלב שלישי- מחירון "לוי יצחק" ייצא במהדורה חגיגית מורחבת, תחת השם "עושק מורשה" או משהו בדומה לכך ובקווים כלליים אלה, במימון וגיבוי הממשלה.

4)ברווז ופרנקוס נפגשים על מטוס.

פרנקוס: "למה אתה טס?"

ברווז: "כי כבר אין לי כח לנפנף בכנפיים מרוב כתיבת שטויות בפורום"

 

עוד יהיה לי

 

מילים: רחל שפירא

לחן: ירוסלב יעקובוביץ'

ביצוע: מקהלת נווה תירצה בהנהלת הזמרת עם פה של ג'ו...

 

 

 

יום אחד אולי אפרוש כנפיים

יום אחד תראה שלא אפחד

יום אחד אולי אפרוש כנפיים

וזה יהיה כל כך נחמד

 

יהיה לי

יהיה מה שליבי מבשר לי

עוד יהיה לי

יהיה לי קצת ממה שחסר לי

למה לא, תגיד לי למה לא

בשבילי וגם בשבילו

 

עוד יהיה לי

יהיה מה שאני מחפשת

עוד יהיה לי

תהיה לי אהבה לא הורסת

למה לא, תגיד לי למה לא

בשבילי וגם בשבילו

 

יום אחד אולי אפרוש כנפיים...

 

עוד יהיה לי

יהיה לי המרחק שחציתי

עוד יהיה לי

יהיה לי דווקא מה שרציתי

למה לא תגיד לי למה לא

בשבילי, כן כן בשבילו

 

עוד יהיה לי

יהיה מה שליבי מבשר לי

עוד יהיה לי

יהיה לי קצת ממה שחסר לי

למה לא, תגיד לי למה לא

בשבילי וגם בשבילו

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אולי זה לא יהיה נורא חברים,

היום חלק מוכרים לפי יד 2,חלק לפי לוי יצחק,באלגן.

 

אם יהיה מחירון ממשלתי אני מניח חברות הביטוח ילכו לפיו,ואם הוא יקבל את הנתונים מהשטח עצמו,לדעתי הוא ישקף טוב מאוד את המצב,וכיוון שזה הממשלה,אני מניח הם ימצאו דרך לגרום לזה להיות רשמי ולא אתר אינטרנט כמו יד 2,שאם טוב לך את מוכר לי המחירון שבו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3554130,00.html?dcRef=ynet

 

לפי עיקרי השיטה הנבדקת: בכל פעם שנמכור/נקנה מכונית, נאלץ למסור מידע על המחיר בו היא נמכרה, בסניף הדואר, במעמד העברת הבעלות. המדינה תאסוף נתונים של כמה מכוניות מכל דגם נמכרו (וכך תראה לצרכנים את מידת הפופולאריות של דגם כזה או אחר), ותפרסם מחירון המורכב ממוצע מחירים.

 

יהיו כאלה שיגידו שזה טוב, אך לטעמי, השוק צריך לקבוע את המחיר, ולא הממשלה.

 

אתה צודק ! "השוק צריך לקבוע את המחיר" ואכן בדיוק כך מתבצע ,כוחות השוק חזקים מיצחק לוי או כל מפרסם או אתר אחר ,השוק בריא משקף היטב את המצב בכללותו והוא יילך ויצנח בשנים הקרובות .

לכן צדקת בהחלט ,רק השוק קובע ,כרגע השוק מאוד בריא ,מחירים נמוכים ,הצרכן לא ממהר לפזר כסף והפך רציונלי ,זה שוק בריא ונכון .

 

אנשים תקועים ,אינם יכולים למכור ,מתעקשים נשברים ובסוף מורידים דרסטית את המחיר למחיר שפוי .

אם הצרכן ימשיך להתנהג בצורה בוגרת ילכו המחירים וימשיכו לרדת , כך גם יקרה בדיור ,כבר קורה .

פורסם

השאלה היא אחרת -

כיום יש בלון ליסינג גדול.

 

יושבת לך מכונית מסוג יונדאי אקסנט שמחירה במחירון לוי יצחק הוא 67 אלף ש"ח.

 

עם זאת, אף מכונית, ולו השמורה ביותר, לא עוזבת את מגרש המכוניות של חברת הליסינג ביותר מ-49 אלף ש"ח.

 

 

אז נשאלת השאלה - האם אחרי מספר חודשים שבהם תראה הממשלה שמכונית מסוג זה נמכרת ב-49K, היא תעדכן גם את המחיר של יונדאי אקסנט כלפי מטה - מ-67K לכיוון של 55K, למשל?

 

דבר זה ירסק את שווי השוק של הרכבים של חברות הליסינג שמשמש אותם לנטילת הלוואות ממונפות לרכישת רכבים נוספים.

 

 

בקיצור - לא פשוט בכלל!

פורסם

ברווזון בסוף עוד יתגלה שמדובר בקומבינה של לוי יצחק

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

 

אז נשאלת השאלה - האם אחרי מספר חודשים שבהם תראה הממשלה שמכונית מסוג זה נמכרת ב-49K, היא תעדכן גם את המחיר של יונדאי אקסנט כלפי מטה - מ-67K לכיוון של 55K, למשל?

 

נקווה שכן!

 

דבר זה ירסק את שווי השוק של הרכבים של חברות הליסינג שמשמש אותם לנטילת הלוואות ממונפות לרכישת רכבים נוספים.

 

אני לא רואה את הבעיה עם זה.

אין סיבה שאנשים ייקחו ליסינג מהסוג שיש לנו בארץ.

 

חברות גדולות שבוחרות אילו רכבים יהיו יקרים יותר ואילו יתרסקו?

אין להם זכות אמיתית לעשות את זה ואני מקווה שהבועה תתפוצץ להם בפנים.

×
×
  • תוכן חדש...