Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה היא אחרת -

כיום יש בלון ליסינג גדול.

 

יושבת לך מכונית מסוג יונדאי אקסנט שמחירה במחירון לוי יצחק הוא 67 אלף ש"ח.

 

עם זאת, אף מכונית, ולו השמורה ביותר, לא עוזבת את מגרש המכוניות של חברת הליסינג ביותר מ-49 אלף ש"ח.

 

 

אז נשאלת השאלה - האם אחרי מספר חודשים שבהם תראה הממשלה שמכונית מסוג זה נמכרת ב-49K, היא תעדכן גם את המחיר של יונדאי אקסנט כלפי מטה - מ-67K לכיוון של 55K, למשל?

 

דבר זה ירסק את שווי השוק של הרכבים של חברות הליסינג שמשמש אותם לנטילת הלוואות ממונפות לרכישת רכבים נוספים.

 

 

בקיצור - לא פשוט בכלל!

 

לממשלה יש מגמה ברורה של שוק חופשי כמעט בכל ענף ,ללא חסמים כמו מנהל מקרקעין גם הדיור היה שפוי והוא יהיה בקרוב .

 

נתניהו הוא חסיד של התנהלות שוק חופשי ,אז למה אתה מודאג ? תן לשוק ללכת ל49K או פחות ,השוק כבר ימצא לבד נקודת איזון ,מקלות בגלגלים כמו יצחק לוי או מי שתבחר יהפכו לא רלוונטיים ,הצרכן הוא שיקבע את התנהלות השוק .

פורסם
השאלה היא אחרת -

כיום יש בלון ליסינג גדול.

 

יושבת לך מכונית מסוג יונדאי אקסנט שמחירה במחירון לוי יצחק הוא 67 אלף ש"ח.

 

עם זאת, אף מכונית, ולו השמורה ביותר, לא עוזבת את מגרש המכוניות של חברת הליסינג ביותר מ-49 אלף ש"ח.

 

 

אז נשאלת השאלה - האם אחרי מספר חודשים שבהם תראה הממשלה שמכונית מסוג זה נמכרת ב-49K, היא תעדכן גם את המחיר של יונדאי אקסנט כלפי מטה - מ-67K לכיוון של 55K, למשל?

 

דבר זה ירסק את שווי השוק של הרכבים של חברות הליסינג שמשמש אותם לנטילת הלוואות ממונפות לרכישת רכבים נוספים.

 

 

בקיצור - לא פשוט בכלל!

 

זה דווקא מאד פשוט וזה מה שצריך לקרות. (אני לא יודע אם זו לא אחת הסיבות שיזמו את המהלך הזה מלכתחילה)

כל המשבר הכלכלי בחצי הכדור המערבי נובע מזה שאנשים לקחו מינוף על אוויר (משבר הסאב-פריים).

זה מצב שאסור שיתקיים בכלכלה. אנשים לא קולטים שזה חמור כמו להדפיס כסף.

חברות ליסינג כבר קרסו. אם תקרוס חברה גדולה היא עלולה לגרור אחריה הפסדים חמורים לבנק המלווה, שלא יצליח לממש את הבטוחה שלו. זה תסריט בכלל לא דמיוני. לא שסכום כזה עלול למוטט בנק, אבל זה יוצר תגובת שרשרת שעלולה כן להסתיים בקריסה של גוף כלכלי גדול, שזה כבר שקול לאסון בכלכלה של מדינה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יש נפקא מינה גדולה מאוד לגבי חברות הביטוח שמשתמשים באותם מחירונים להעריך את הנזק (לצורכי טוטאלוס והחזרים כספיים ) .

×
×
  • תוכן חדש...