Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נראה בדיוק אותו דבר (שאלתי את הסוכן) רק שהיא יותר טובה... ותומכת ב- AUX ו- USB

 

לא מדוייק. המערכת של קנווד היא 1דין ומתחתיה תא אכסון, הצבעים של התאורה הם שגרתיים של קנווד, בעוד שהמערכת המקורית היא 2דין, עם צבעי תאורה תואמים ללוח המכוונים. אין לי תמונות (עדיין לא קיבלתי הרכב...) וגם אין אפשרות להחליף (לפי מקור יודע דבר)

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאמת שאני לא הכי מבין בכל העניין, לפי מה שאמרו לי הקנווד היא מערכת יותר טובה (+ USB) אבל כמו שאמרת היא 1 דין, אז בגלל זה הם צריכים לעשות שינוי בפנל של הרכב... אני הזמנתי את הרכב כבר לפני חודשיים וחצי והוא צריך להגיע במשלוח עכשיו, הסוכן אמר לי שאני יכול להחליף את המערכת המקורית שמגיע עם הרכב לקנווד, אז אני מתלבט מה יותר טוב.. זה קרב בין איכות ליופי.. חחח אז יש המלצות?

פורסם
תאמת שאני לא הכי מבין בכל העניין, לפי מה שאמרו לי הקנווד היא מערכת יותר טובה (+ USB) אבל כמו שאמרת היא 1 דין, אז בגלל זה הם צריכים לעשות שינוי בפנל של הרכב... אני הזמנתי את הרכב כבר לפני חודשיים וחצי והוא צריך להגיע במשלוח עכשיו, הסוכן אמר לי שאני יכול להחליף את המערכת המקורית שמגיע עם הרכב לקנווד, אז אני מתלבט מה יותר טוב.. זה קרב בין איכות ליופי.. חחח אז יש המלצות?

אני קיבלתי ת'רכב לפני חודש וחצי עם המע' המקורית, אני יכול להגיד שהיא מצויינת, קלה לתפעול, נוחה, ופשוטה. אם אתה רוצה USB AUX, היא לא תספק אותך, אבל מצד שני החלפה ל 1DIN רק תכער את הדשבורד שהוא ממלא מרגיש פשוט וזול...

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אני ממילא מעוניין ב1 דין כי אני מרכיב את המערכת האישית שלי אז יותר טוב חסכו לי מתאם שעולה 150 הכי זול עוד יותר טוב

פורסם

שלום חברים,

אשמח לקבל מכל מי שקנה את האיביזה שבמבצע תשובות לכמה שאלות שהצטברו אצלי ואני רואה פה בשרשור תשובות שונות לגביהן כתלות בסוכנויות השונות או באנשי מכירות ספציפיים ככל הנראה וזה קצת מעיק ומטריד. אני מניח שהנושאים האלה יעניינו את כל מי שמתעניין ברכב הזה ורכש אותו גם אם קיבל אותו כבר וגם אם לא:

1. בסוכנות הביטוח שלי אמרו לי כי שתי חברות הביטוח עימן היא עובדת דורשות מערכת איתור ברכב. חברה אחת דרשה איתוראן רגיל והשניה משהו שנקרא איתוראן SAVE שלהבנתי אמורה להיות מערכת זולה יותר וגם דמי המנוי שלה זולים יותר. חברות הביטוח המדוברות הן כלל ושומרה. האם מישהו ביטח בחברות האלה? האם דרשו ממנו מיגון כזה? מה קורה בחברות אחרות?

סוכנות הביטוח הזו מבטחת את הרכבים של כל המשפחה, מחיריה ותנאיה טובים ואין לי לכאורה חשד שמישהו מנסה לדפוק אותי, אבל מעולם לא התבקשתי להרכיב מערכת איתור בשום רכב ויש במשפחה גם רכבים יקרים וגניבים יותר מהאיביזה ולכן זה מוזר לי...

2. אני אמור לקבל את הרכב עם מערכת הקנווד ולא עם המערכת המקורית. האם מתחת למערכת הזו דואגים לחלל אכסון שנראה כחלק מהדשבורד או שעושים משהו חורני פה בארץ וזה נראה רע? המערכת המקורית הרי היא 2 דין והקנווד הוא 1 דין...

3. אני חושב להרכיב ג'נטים מגנזיום על הרכב. הציעו לי בסוכנות את שני הדגמים מההתקנה המקומית (7 צלעות או 10 צלעות) בעלות של 1900 ש"ח. אני נמצא באזור ת"א ויכול לגשת לכל מתקין שהוא לרכוש ג'נטים. האם המחיר הזה הוא מחיר הגיוני וסביר לג'נטים האלה או שאוכל למצוא ג'נטים דומים במחירים זולים משמעותית אם ארכוש בחוץ? האם יש חנויות מומלצות לרכוש ג'נטים אצלן באזור ת"א והמרכז שמחיריהן והשירות שלהן טוב? מעבר לנוחות בקבלת הרכב עם הג'נטים מורכבים אני לא רואה שום בעיה ללכת לרכוש עצמאית... אשמח גם לדעת איזה חיבור (5 נקודות, 4 נקודות וכד') הג'נטים האלה צריכים.

4. דרשו ממני 99 ש"ח על מדבקות ה-Auto Emocion. נראה לי מחיר מוגזם למשהו שצריך לתת מתנה כי רק יכול לשרת את היבואן שיראו את זה על מכוניות. ראיתי שבסוכנויות אחרות מכרו את זה יותר בזול או נתנו מתנה. אשמח לשמוע מאנשים...

5. בהנחה שארצה להרכיב עוד זוג רמקולים ברכב (ואני לא מחפש מערכת מושקעת בצורה יוצאת דופן אלא אוהב שיש לי עוד זוג רמקולים מעבר לקדמיים עם הטוויטרים), האם עדיף להרכיב בדלתות האחוריות או שעדיף לחורר את המדף מאחור? אני מדבר על סיבוכיות ההתקנה ולא על איכות השמע. בסוכנות שבה הזמנתי את הרכב בכלל לא נתנו לי אפשרות להזמין עוד זוג רמקולים וגם זה מוזר לי כי קראתי בשרשור פה שבסוכנויות מסויימות הציעו במפורש לאנשים להתקין רמקולים נוספים. האם יש סיבה להעדיף את ההתקנה מראש אצל היבואן ולא אצל מתקין מיומן מעבר לענין הנוחות?

בקיצור יש כאן כל מיני דברים מוזרים ואשמח לקבל תשובות לכמה שיותר שאלות לפני שיקראו לי לשלם על הרכב.

תודה רבה לכולם. אחלה פורום!

פורסם

אענה לך על סעיפים 1 ו 5

1. בביטוח שלי של חברת "הראל" מספיק רק עלוקה

2. אני התקנתי רמקולים על המדף אצל מתקין ולא אצל היבואן. המתקין אמ רשכדי להרכיב רמקולים בדלתות צריך לפרק את כל פנים הדלת (ולא רק את המקום של הרמקול) וזה הרבה עבודה וממש יקר וגם תשמע פחות טוב מאשר רמקולים על המדף מאחורה

פורסם
שלום חברים,

אשמח לקבל מכל מי שקנה את האיביזה שבמבצע תשובות לכמה שאלות שהצטברו אצלי ואני רואה פה בשרשור תשובות שונות לגביהן כתלות בסוכנויות השונות או באנשי מכירות ספציפיים ככל הנראה וזה קצת מעיק ומטריד. אני מניח שהנושאים האלה יעניינו את כל מי שמתעניין ברכב הזה ורכש אותו גם אם קיבל אותו כבר וגם אם לא:

1. בסוכנות הביטוח שלי אמרו לי כי שתי חברות הביטוח עימן היא עובדת דורשות מערכת איתור ברכב. חברה אחת דרשה איתוראן רגיל והשניה משהו שנקרא איתוראן SAVE שלהבנתי אמורה להיות מערכת זולה יותר וגם דמי המנוי שלה זולים יותר. חברות הביטוח המדוברות הן כלל ושומרה. האם מישהו ביטח בחברות האלה? האם דרשו ממנו מיגון כזה? מה קורה בחברות אחרות?

סוכנות הביטוח הזו מבטחת את הרכבים של כל המשפחה, מחיריה ותנאיה טובים ואין לי לכאורה חשד שמישהו מנסה לדפוק אותי, אבל מעולם לא התבקשתי להרכיב מערכת איתור בשום רכב ויש במשפחה גם רכבים יקרים וגניבים יותר מהאיביזה ולכן זה מוזר לי...

2. אני אמור לקבל את הרכב עם מערכת הקנווד ולא עם המערכת המקורית. האם מתחת למערכת הזו דואגים לחלל אכסון שנראה כחלק מהדשבורד או שעושים משהו חורני פה בארץ וזה נראה רע? המערכת המקורית הרי היא 2 דין והקנווד הוא 1 דין...

3. אני חושב להרכיב ג'נטים מגנזיום על הרכב. הציעו לי בסוכנות את שני הדגמים מההתקנה המקומית (7 צלעות או 10 צלעות) בעלות של 1900 ש"ח. אני נמצא באזור ת"א ויכול לגשת לכל מתקין שהוא לרכוש ג'נטים. האם המחיר הזה הוא מחיר הגיוני וסביר לג'נטים האלה או שאוכל למצוא ג'נטים דומים במחירים זולים משמעותית אם ארכוש בחוץ? האם יש חנויות מומלצות לרכוש ג'נטים אצלן באזור ת"א והמרכז שמחיריהן והשירות שלהן טוב? מעבר לנוחות בקבלת הרכב עם הג'נטים מורכבים אני לא רואה שום בעיה ללכת לרכוש עצמאית... אשמח גם לדעת איזה חיבור (5 נקודות, 4 נקודות וכד') הג'נטים האלה צריכים.

4. דרשו ממני 99 ש"ח על מדבקות ה-Auto Emocion. נראה לי מחיר מוגזם למשהו שצריך לתת מתנה כי רק יכול לשרת את היבואן שיראו את זה על מכוניות. ראיתי שבסוכנויות אחרות מכרו את זה יותר בזול או נתנו מתנה. אשמח לשמוע מאנשים...

5. בהנחה שארצה להרכיב עוד זוג רמקולים ברכב (ואני לא מחפש מערכת מושקעת בצורה יוצאת דופן אלא אוהב שיש לי עוד זוג רמקולים מעבר לקדמיים עם הטוויטרים), האם עדיף להרכיב בדלתות האחוריות או שעדיף לחורר את המדף מאחור? אני מדבר על סיבוכיות ההתקנה ולא על איכות השמע. בסוכנות שבה הזמנתי את הרכב בכלל לא נתנו לי אפשרות להזמין עוד זוג רמקולים וגם זה מוזר לי כי קראתי בשרשור פה שבסוכנויות מסויימות הציעו במפורש לאנשים להתקין רמקולים נוספים. האם יש סיבה להעדיף את ההתקנה מראש אצל היבואן ולא אצל מתקין מיומן מעבר לענין הנוחות?

בקיצור יש כאן כל מיני דברים מוזרים ואשמח לקבל תשובות לכמה שיותר שאלות לפני שיקראו לי לשלם על הרכב.

תודה רבה לכולם. אחלה פורום!

 

1. אני בדקתי אצל שני סוכנים, הראשון לא בקש כלום והשני בקש עלוקה ... אף אחד לא דבר על איתורן...

2. אין לי מוסג ,, שדרגתי למערכת מולטימדיה..

3. 1900 מחיר סביר,, במיוחד עם אחריות לשנתיים ,,, ואם אני לא טועה זה 5x100

4. גם כן דרשו 99 שח אבל בסוף קבלתי במתנה..

5. הרמקולים זה לא מהסוכנות אלה מהיבואן! כלומר הם מקבלים את הרכב שכבר הותקנו בו עוד שני רמקולים ולכן זה בכלל לא קשור אליהם. הם צריכים רק להעביר את הכסף (429שח) ליבואן...

פורסם

היי אריאל. אני קיבלתי את הרכב לפני כמה ימים אז אין לי הרבה ניסיון איתו אבל אולי אני יכול לתת כמה תשובות לשאלות שלך. לי היו את אותם שאלות.

1. יש פורום שקוראים לו "רוכשי סיאט איביזה שבמבצע - קבוצת רכישה לביטוח מקיף" ששם יש פרטים על סוכן ביטוח שנותן מחיר מצויין ולא דורש מיגון מעבר לאימובלייזר המקורי. אם אתה רוצה לישון יותר רגוע בלילה, תוסיף משהו כמו כספת אבל איתוראן זה בזבוז כסף. עד שתקבל הודעה שהרכב נגנב, יהיה מאוחר מידי. שלא נדבר על המנוי החודשי - 27 ש"ח ל"סייף" שלהם. ואל תצפה שהמשתרה ישר תקפוץ לרדוף אחרי הגנב.

2. יש לי את המערכת קנווד המדוברת. מתחת למערכת עצמה יש "מדף" שאפשר לשים דברים קטנים (מטבעות וכו'). זה לא סתם חור... יש לי רק בעייה קטנה עם המערכת - היא נוטה כלפי מעלה טיפה ולכן אני לא רואה את הקו התחתון של התצוגה. בינתיים אני חי עם זה אבל יש אישור מווערת הכספים (אשתי היקרה) למערכת מולטימדיה בעתיד. כל עוד שלא שילמתי על השדרוג מהמערכת המקורית, לא ממש מפריע לי.

3. המחיר שהסוכנות מציע הוא קצת מעל מחיר השוק אבל אין הבדל "משמעותי" כמו שאתה קורא לזה. אני מתכוון ללכת לקרוב משפחה ביבנה שמתעסק עם זה...

4. המדבקה מוסיפה אבל זה עניין של טעם. אם נראה לך שווה, תקנה. אבל להשוות בין סוכנויות, לצערי, לא כדאי. כל אחד עושה את מה שהוא רוצה.

5. מאד חסר לי הסאונד מאחורה אבל אני הולך להוסיף רמקולים בדלתות ולא במדף. נכון שזה הרבה עבודה אבל אני מתכוון לעשות את זה בעצמי - לא הפעם הראשונה שאני מתקין מערכת סאונד ברכב. אני לא רוצה לשים במדף כי אני צופה שאני מדי פעם אצתרך לפרק את זה כדי להכניס דברים גדולים. למרות זאת, במדף הסאונד יהיה יותר טוב וההתקנה הרבה יותר פשוטה (וזולה).

פורסם

לגבי ענין הביטוח, אשמח לדעת באילו חברות ביטוח לא דורשים מערכת איתור (ראיתי שמישהו כתב פה על הראל) ולא על סוכן ספציפי.

כן אשמח לקבל הפנייה לפורום שבו דובר על ענייני הביטוח כי לא מצאתי אותו.

לגבי ג'אנטים מגנזיום, האם מישהו יודע להפנות אותי ליבואן שממנו רוכשים בצ'מפיון את הג'אנטים עבור האיביזות? האם יש המלצות לחנויות/יבואנים נוספים של ג'אנטים?

תודה.

פורסם
Steve4, אחי יש מצב שאתה מעלה תמונה של המערכת, ממש חשוב לי לראות איך נראה זה נראה ברכב.. תודה.

הדגם הוא KFC-4251URY ואפשר לחפש תמונות בגוגל. אני אעלה תמונה יותר מאוחר.

פורסם
הנה התמונות

[ATTACH]276241[/ATTACH]

 

[ATTACH]276242[/ATTACH]

 

תגיד אפשר להחליף את הקומה של המערכת שהתא אחסון יהיה למעלה ומהמערכת למטה? או שזה מונה ככה??

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...