Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מחפש]-כיסוי לרכב כמו של פעם.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

כשהייתה לאבי את הפיאסטה בזמנו,אני זוכר שגם היה לה כיסוי חיצוני מבד בצבע לבן,כיסוי מאסיבי ואיכותי.

מכיוון שהפיאסטה שלי עומדת רוב הזמן בחניה,מכוסה,אני משתמש בכיסוי ארבע עונות מעפן מהבד הכסוף והדק.

עזבו שהכיסוי כל הזמן עף,הוא כבר נקרע לי מכל הכיוונים,רכשתי כיסוי איכותי חדש של הדר רוזן,דגם האמר אך אני מתבאס להשתמש בו בעקבות הניסיון המר השלי.

בנוסף,תפרתי לכיסוי הקודם שלי שכרגע על הרכב,ספוגים בדופן הפנימית של הריפוד לכל אורך הדלתות כדי למנוע פתיחת דלתות.

הפטנט עובד.:wink:

 

 

בקיצור, אחרי שחפרתי לכם-

מאיפה ניתן להשיג כיסוי כמו של פעם? גשם ומים לא מעניינים אותי,רק שיהיה עבה ומבד! כדי שאוכל לתפור עליו ספוג גם.

אני מוכן להחלפה אם מישהו מעוניין בכיסוי חדש מידה S ,שומש פעם אחת בלבד! ונמצא בקופסא המקורית שלו.

תודה על העזרה,

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

לי עד היום יש כיסוי בד של הדר רוזן והוא בן 8.:-)

גם אני רכשתי כיסוי 4 עונות של אמריקן אייגל אבל שמתי רצועות קשירה מתחת לרכב ועד עכשיו הכיסוי לא זז או עף.

אם אתה מחפש כיסוי מבד אני יודע שמוכרים בת"א אם לא טועה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

רנו5, אשמח לקבל מיקום מדויק אם אתה יכול לברר.

שי, אני מצטרף לחיפושים שלך ואשמח לשמוע אם תמצא משהו כי כל החיפושים של היו לשווא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ברגע שאזכור היכן ראיתי את זה בשמחה.:-)

 

אפרופו כיסוים לרכב,ראיתי במקרה באינטרנט את הכיסוי הבא,

 

http://www.chinagift.co/car-covers/non-woven-fabric-car-cover/Breathable-Nonwoven-White-Car-Cover-110842877.htm

 

לא ראיתי בחיי כיסוי בסגנון הזה שהגלגלים לא מכוסים וגם השמשה הקדמית.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...