Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון לזמן הקרוב זה האוטו שלי ורציתי לדעת אם אפשר לזרז אותו ביציאות מהמקום ובהאצה בעזרת צ'יפ ?

לפי מה שאני יודע משנת 2006 יש לאוטו 170 כ"ס עם אותו מנוע כמו שלי (קיה סורנטו 2.5 TDI 140 כ"ס)

האם יש צ'יפ שיוכל לעזור למנוע שלי קצת או חלק אחר שיתן לי קצת זריזות ?

תודה. (ואם אפשר גם עלויות פחות או יותר.. )

פורסם
נכון לזמן הקרוב זה האוטו שלי ורציתי לדעת אם אפשר לזרז אותו ביציאות מהמקום ובהאצה בעזרת צ'יפ ?

לפי מה שאני יודע משנת 2006 יש לאוטו 170 כ"ס עם אותו מנוע כמו שלי (קיה סורנטו 2.5 TDI 140 כ"ס)

האם יש צ'יפ שיוכל לעזור למנוע שלי קצת או חלק אחר שיתן לי קצת זריזות ?

תודה. (ואם אפשר גם עלויות פחות או יותר.. )

 

שלום יוסיפון.

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=3084&id_marke=52&id_model=13282

 

 

קיים צ'יפ לרכב שלך שמעלה את ההספק ל 173 כ"ס ומוסיף 5.5 קג"מ במומנט!

השינוי מורגש מאוד ביציאות מהמקום ובתאוצות ביניים.(היה לשותף שלי רכב משופר כזה)

אתה מוזמן להגיע אלינו ולהתנסות בתוכנה בחינם וללא התחייבות.

אחראיות לתוכנה-לכל החיים.

עלות:2800 ש"ח כולל מע"מ והתקנה .

נשמח לראותך אצלנו.

03-5702345.

אלי

×
×
  • תוכן חדש...