Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני די חדש בעסק והשאלה שלי היא כזאת.

קניתי רכב חדש, ניסאן מיקרה, ויש בו מערכת מובנית עם 4 רמקולים.

הרמקולים באיכות ממש זוועה אפילו בשביל מי שלא מחפש איכות של אולפן.

השאלה שלי מה אפשר לעשות בהנחה שאני לא מתכוון להתעסק עם המערכת המקורית, אלא רק רוצה להחליף רמקולים.

בעצם, האם להחליף לקומפוננט, או לרמקולים רגילים, רק מקדימה או גם מאחורה, ואם כן איזה....פשוט אין לי מושג מה לעשות.

אני צריך פתרון שכולל רק החלפת רמקולים ליותר איכותיים ללא מגבר והחלפת המערכת.

 

תודה.

פורסם

התשובה בגוף השאלה.

תחליף רק את הרמקולים, תקבע תקציב, חפש דגם נציל שההגברה של הרדיו דיסק תספיק לו.

אם עדיין לא ישביע את רצונך הדרך לשדרוגים פתוחה.

פורסם

הייתי ממליץ לך כל רמקולים קואקסיאליים רגילים. במקרה ואתה לא מתכוון לשים הגברה בהמשך.

וכן להחליף את כל הארבע.

מה התקציב שלך לארבעה רמקולים

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

התקציב גמיש... יכול להיות משהו בסביבות 800-1000 שקלים...

הצרכים שלי די פשוטים, לשמוע מוזיקה באיכות משביעה רצון בלי לשדרג מה שלא צריך.

האם קומפוננטים יתנו לי מספיק בס?

האם לשים גם מאחורה וגם מקדימה קומפוננטים, או מאחורה קואקסלים?

פורסם

אם אתה מסתכל על זה מכיוון באס אז הכי טוב שתגיע בלי הגברה זה רמקולים קוואקסלים אליפסות למגש האחורי, יפעלו מצויין עם ההגברה של הרדיודיסק כי לרוב הם מאוד נצילים.

החסרונות הוא המיקום מאחורה שלא תקבל צליל מקדימה.

אם אתה מחפש צליל איכותי מקדימה, קומפוננט ייתן באס הרבה יותר טוב ונקי מאשר קוואקסלים בדלתות.

פורסם

+1 ל-scoob .

אך קודם כל צריך לוודא שאכן המגש האחורי שלו בנוי ל6X9 ,

לפותח השירשור שים לב , קומפוננט יתן לך הרבה יותר דיוק ופירוט בצלילים כך שתוכל להגיע לאיכות שמיעה טובה יותר מאשר רמקולים רגילים , מכיוון שהקומפוננט מגיע עם סט של רמקולים , טוויטרים וקרוסים , כשאר תפקיד הקרוסים הוא לחלק את הצלילים בין הרמקול לטוויטר ובכך ליצור פירוט טוב יותר .

 

בהצלחה :]

VW - polo 2011 1.4

pioneer appradio 3

 

×
×
  • תוכן חדש...