Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

השבוע מכרתי את הפונטו HGT שהיתה לי בשעה טובה.

המטרה במכירה שלה היתה שידרוג לאימפרזה טורבו GT 00-99 או WRX 01.

רצית לשאול איך הרכב בכללי?

איך האמינות?

מה צריכת הדלק?(לשני הדגמים)

עלויות טיפולים?

ביטוח?

טסט?

מה לבדוק שאני הולך לראות אחת?

איזה דגם מבין שניהם עדיף?

התקציב שלי 45 אלף ₪

 

מבקש עזרה בעיקר מבעלי ניסיון

פורסם

ראשית אני מקווה שאתה מודע לקפיצת גרם המדרגות שבמעבר לרכב שכזה GT\WRX מפונטו HGT.

החל מעלויות אחזקה ובלאי מאוד גבוהיים(ביטוחים,דלק,חלפים,טיפולים...).

שנית למצוא אקזמפלר במצב טוב תהיה משימה קשה מאוד(הGT תהיה אף קשה למציאה במצב טוב,ללא תאונות ושאסי,שיפורים).

הGT נחשבת לרכב הרבה יותר הארדקור והרבה פחות סלחני ונוח מהWRX.

אם כבר אתה נעול על הנינג'ות הייתי מחפש לי WRX (מפאת שנתון חדש יותר,אבזור,התנהגות ונוחות).

 

מה אתה מחפש ברכב הבא שלך?(ייתכן וישנן חלופות שתהיינה טובות יותר עבורך.)

פורסם

הפונטו שירתה אותי נאמנה במשך השנה שהיא היתה אצלי

מקווה לזכות לאמינות כזאת מהאימפרזה

בהתחלה חיפשתי רק GT לאחר שראיתי שזה בלתי אפשרי למצוא אחת נורמלי במחיר סביר התחלתי לחפש WRX

אני מחפש ברכב כוח נוחות מרווח(לא רוצה 3 דלתות כבר) טורבו

כל האופציות כבר נשללו(איביזה טורבו לאון טורבו וכו'....)

בגלל זה פניתי לפורום לברר עלויות אחזקה ואמינות מאנשים עם ניסיון

מחכה לעצות תודה

×
×
  • תוכן חדש...