Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - VW Passat CC 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתגע מהחברה הזאת איך לא נמאס להם שכל המכוניות שלהם נראות אותו דבררררר!!הפנסים האחרויים החרושים האלה יושבים גם על הגולף וגם על הטוארג והפרונט הזה על כל הדגמים, מה יהיה איתם?

פורסם

גם הסלון די דומה לפאסאט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני משתגע מהחברה הזאת איך לא נמאס להם שכל המכוניות שלהם נראות אותו דבררררר!!הפנסים האחרויים החרושים האלה יושבים גם על הגולף וגם על הטוארג והפרונט הזה על כל הדגמים, מה יהיה איתם?

 

זה טריק ידוע. כל יצרן רכב משתדל לגרום לרכבים שלו להיראות אותו הדבר.

בשביל שיזהו שזה VW גם בלי הסמל (שטיקים של שיווק).

 

רכב מבריק וביצוע מצויין של VW.

כל מה שיפה בדגם הזה, זה שלא עשו כלום ואפשר למכור אותו כפרימיום. מהלך שיווקי גאוני.

ועכשיו אפשר לקחת עוד 20K ש"ח על המתיחת פנים...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

הנוכחית נראית שונה מיתר הואגיות - אלגנטית, זורמת. החדשה נראית כמו פאסאט. פולקסווגן איבדו את זה - פרונט אחיד ומשעמם לכולם (טוב, רק על הפולו הוא נראה טוב).

פורסם

הרסו אותה...

הקודמת הייתה הפולקסוואגן היחידה שעוד היה בה משהו. הרסו את הפנסים האחוריים, גם את הקדמיים שהיו גם כך בנאליים הם הפכו לעוד יותר משעממים ואיכשהו היא נראית לי תפוחה יותר (ולא באופן חיובי).

 

מוזר, מצד אחד קונצרן פולקסוואגן רכש את סדנת איטלדיזיין, מצד שני קשה לראות ביטויים של הרכישה הזו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

התמונות לא תמיד משקפות את המציאות, אני מאמין שכשניראה אותה על הכבישים היא תיראה אחרת, ולצד החיובי כמובן.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
לדעתי הנוכחית נראית הרבה יותר טוב.

 

אני לא סובל את הגריל ה"אמריקקי" הזה.

 

בכל מקרה אחת מכוניות המנהלים שיותר אהבתי בתקופתי בVW. מרגישה מאוד איכותית ומפנקת.

 

חופשי קרייזלר.

Bimmer

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לא רק שהרסו אותה והיא נראית פחות טוב מהפאסאט CC הקודמת, לטעמי האישי גם הפאסאט הרגילה נראית הרבה פחות טוב מהפאסאט הקודמת. משהו חסר שם..

×
×
  • תוכן חדש...