Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפושית דגם גינס מנוע 1200 כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית בהצלחה

הגינס דגם יפה מאד אני מאד אוהב אותו אם השאירו אותו מקורי .

jeans_beetle.jpg

מה תרצה לדעת בנוגע לדגם ? הבדלים בינו לבין 1300 ?

תוכל לקרוא עוד כאן >

http://www.sebeetles.com/74jeans.htm

תעלה תמונות של הרכב .

פורסם

אם היא ג'ינס מקורית אז וודאי שכדאי.

זה דגם מיוחד.

1200 סמ"ק, היחוד הוא שהפגושים ,פנסים,מנעול תא מטען ופסי הקישוט (כל החיצוני ,חוץ מהמראות ,בעצם) היו בשחור, היו לה מאותתים בפגוש הקדמי (במקום בכנפיים) ו.... פנס ערפל בפגוש האחורי!

היה לה פנים משודרג עם כסאות גבוהים יותר ודשבורד מרופד.

היו לה חישוקים משודרגים "ערומים" , בלי הצלחת ניקל המפורסמת.

 

לי היתה (בימי קדם,לפני שהיא היתה קרובה לאספנות) אחת 1303L .

מנוע 1300, דשבורד "אמיתי" בולט, חלון קדמי קמור, רדיו מקורי של בלאופונקט, ועוד פינוקים.

עד היום אני מתגעגע אליה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לדעתי ראיתי כמה כאלו מקוריות לחלוטין ואין להן דשבורד מרופד להיפך >

 

jeans_L20A.jpg

 

הרכב נתן השראה צעירה עם ריפודי גי'נס לדלתות ולמושבים .

 

לגבי איתותים בפגוש לדעתי רק חלק קטן הגיע כך רובן היו על הכנף .

פורסם

יש לי חיפושית גינס ירוקה -הניקלים שחורים במקור ,כרגע הידיות החיצוניות מניקל המנעול של המכסה מנוע מניקל והאיתותים מניקל..

דגם חמוד אך הוא נחשב להכי פשוט והכי זול.

הריפודים אמורים להיות ריפודי ג'ינס ,דיפונים שחורים ,תא כפפות שחור וכו'..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אם היא ג'ינס מקורית אז וודאי שכדאי.

זה דגם מיוחד.

1200 סמ"ק, היחוד הוא שהפגושים ,פנסים,מנעול תא מטען ופסי הקישוט (כל החיצוני ,חוץ מהמראות ,בעצם) היו בשחור, היו לה מאותתים בפגוש הקדמי (במקום בכנפיים) ו.... פנס ערפל בפגוש האחורי!

היה לה פנים משודרג עם כסאות גבוהים יותר ודשבורד מרופד.

היו לה חישוקים משודרגים "ערומים" , בלי הצלחת ניקל המפורסמת.

 

לי היתה (בימי קדם,לפני שהיא היתה קרובה לאספנות) אחת 1303L .

מנוע 1300, דשבורד "אמיתי" בולט, חלון קדמי קמור, רדיו מקורי של בלאופונקט, ועוד פינוקים.

עד היום אני מתגעגע אליה.

 

שנת 75 בלבד הגיע עם פנס ערפל דשבורד שחור ואיתותים בפגוש שנת 74 לא .

http://www.jeansbeetles.com/modele%201975%20english.htm

פורסם

צודק. מקבל את התיקון. כמעט כל מה שאמרתי תקף רק מ75.

אבל היו להן צבעים יחודיים רק להן. את זה אני זוכר.

אם יהיה לנו מזל, נקבל סקירה שלמה מחן פרחי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

פנסי איתות בכל דגמי החיפושית (לא רק בג'ינס) ירדו מכנפיים לפגוש בשנת 75, וכך זה המשיך עד סיום ייצור.

 

 

פורסם
צודק. מקבל את התיקון. כמעט כל מה שאמרתי תקף רק מ75.

אבל היו להן צבעים יחודיים רק להן. את זה אני זוכר.

אם יהיה לנו מזל, נקבל סקירה שלמה מחן פרחי.

 

היו במקור 4 צבעים 3 הגיעו לישראל

אדום -כתום ,צהוב-חרדל,ירוק-זרחני

בשאר העולם היה גם לבן ....

 

שים לב שצבע המרכב קובע גם את צבע הדיפונים בתוך הרכב .

שחכנו לציין גם את ידית ההילוכים הכדורית דמוי כדור גולף .

פורסם

בשנת 1973 יצאו 2 דגמים:1200 ירוקה עם פגושים שחורים ופנסים אחוריים גדולים[כמו ל-1300] ו-1300 צהוב חרדל מאובזרת יותר.אני רכשתי ה1200..המחיר היה 18300 לירות.

×
×
  • תוכן חדש...