Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?


gadiheiman
שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי גדי,

 

לטויוטה יש מוניטין טוב בארץ, ובחברות הליסינג קורולה נמכרת ללא קושי (אני מניחה שזה לא שונה בהרבה מהמצב בשוק הפרטי).

65K - הציעו לך מחיר טוב ביחס לקילומטראז' הנמוך.

 

1. קח את הרכב לנסיעת מבחן ותחליט בעצמך.. אין אופציה אחרת.

2. אל תשכח לעשות בדיקה עצמאית לקורולה במכון מורשה, תמיד ישנם דפקטים קטנים שיובילו להפחתה במחיר.

3. באשר למכירת הרכב בעתיד, מלבד אחוז ההפחתה מליסינג (בין 5-8 אחוז ומעלה), המחיר תלוי בך - "שמור על הרכב", והקפד על ביצוע טיפולים בזמן ותוכל לקבל מחיר ראוי.

 

בהצלחה,

ענת מאוויס

 

נו באמת, לדגם הרובוטי אין מוניטין טוב, ולא סתם הוא נמצא בשפע בכל מגרשי הרכב למינהם גם בנתונים מעולים ובמחירי רצפה ביחס לקורולה ולשאר המשפחתיות.

לחברים קרובים שלי שרכשו אחת כזאת למרות שאף אחד לא המליץ להם ("טויוטה זה טויוטה, מה כבר יכול להיות...") קיבלו השבוע, יומיים לפני תום האחריות קלאץ' חדש על חשבון טויוטה כשלרכב 60 אלף קילומטרים בלבד. אחרי האכזבה מהאמינות הם סיפרו גם על האכזבה מהגיר ועל הפעולה הלא רהוטה שבדיוק ממנה הוזהרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רד שנה,תשקיע עוד קצת וקח 2007 אוטומטית. תבקש סיבוב ב2007 ואח"כ ברובוטית.

אתה לא קונה רכב כל יום.

אין ארוחות חינם.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטויוטה יש מוניטין טוב בארץ, ובחברות הליסינג קורולה נמכרת ללא קושי (אני מניחה שזה לא שונה בהרבה מהמצב בשוק הפרטי).

...

ענת מאוויס

 

ללא ספק ההודעה נטולת אינטרס לחלוטין.

 

אני יכול להוסיף שגם אני שקלתי בחיוב רב את הרכב וכנראה היה הרכב שלי היום אילולא מציאה שמצאתי. שוב - קיבלתי עליו המלצות מקשת של מכונאים ואנשים מענף הרכב. נושא הגיר קיים, וגם נטחן המון בפורום הזה. מה שבטוח שהוא לא מתאים לכל אחד, וכנראה שיש גם הבדלים בין הרכבים השונים. קח לסיבוב מאחד ממגרשי הליסינג (הם מאפשרים) ותחליט לבד. אין פה נכון ולא נכון, וזה שחלק לא מסתדרים עם הגיר לא אומר שהוא לא מתאים לאף אחד, כמו המון דברים בחיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון לא רב אבל מספק עם התיבה הזו, הרכב הזה גורם למחלת ים בפקקים ובעיר. הנדנודים האין-סופיים מוציאים גם אנשים רגועים מכליהם!

תעשה עליה סיבוב לפני שאתה קונה - ראה אוזהרת!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כזאת כרגע עומדת על 80K ק"מ שנת 2008 ,

הרכב מעולה ויש אבל ...

אם הרכב מיועד לעיר תוותר מראש לא מתאים לנהיגה בעיר בכלל אכן גורם למחלות ים למי שנהג לנהוג על אוטומט ,

מי שעובר מהידני לזה מבין איך הדבר עובד בדיוק כמו גיר רגיל שהרכב מעביר הילוך עליך להוריד לחץ מדוושת הגז עד שההילוך משתלב .

עד היום טפו טפו 0 תקלות בכלל עם הרכב לא גיר ולא נעליים .לא מצריך שום טיפול נוסף מאוטומט רגיל .

צריכת הדלק מעולה הרכב שלי לא יורד מאחד ל15 .

(להזכירך לרכב 5 הילוכים לעומת 4 באוטומט ).

לגבי מה שאמרו כאן שהרכב לא זריז טעות בידכם הרכב זריז מאוד אם יודעים לנהוג עליו נכון .

הרכב שלי מבלה לרוב בכבישים מהירים ובשעות ללא פקקים ,מידיי פעם גם מבקר בעיר .

הטיפולים שלי מתבצעים רק במוסך היבואן כפ"ס אין תלונות .

 

לגבי סחירות ומחיר : הרכב לא שכיר בכלל אבל מי שמבין את עניין הגיר מקבל רכב מעולה במחיר ריצפה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

יש רכב כזה כבר כמעט שנתיים, ונסע ללא בעיות. למעט פעם אחת שהגיר התחממם( כיבוי של המנוע לחמש דקות והכל הסתדר).

 

בעיות: האנטנה בחלון האחורי על חוטי החימום, הניטרל הוא ניטראל אמיתי, אני תמיד מזנק בעליה עם בלם יד-אשתי לא.

 

אגב אשתי מסתדרת אתו באופן מדהים!!.

 

הרכב נוסע ללא בעיות. יעילות( הרוב מחוץ לעיר אבל באזור די הררי 1:13, 1:14.

 

יתרונות: אפשר להעלות ולהוריד מהלכים מההגה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

יש רכב כזה כבר כמעט שנתיים, ונסע ללא בעיות. למעט פעם אחת שהגיר התחממם( כיבוי של המנוע לחמש דקות והכל הסתדר).

בעיות: האנטנה בחלון האחורי על חוטי החימום, הניטרל הוא ניטראל אמיתי, אני תמיד מזנק בעליה עם בלם יד-אשתי לא.

 

אגב אשתי מסתדרת אתו באופן מדהים!!.

 

הרכב נוסע ללא בעיות. יעילות( הרוב מחוץ לעיר אבל באזור די הררי 1:13, 1:14.

 

יתרונות: אפשר להעלות ולהוריד מהלכים מההגה.

 

בהצלחה.

 

יש לציין שזה הקלאץ' שהתחמם.

וגם אני עם האוטו כבר חצי שנה ,ואני נהנה מכל רגע, חסכוני, זריז .

החיסרון היחיד שלו זה שלפעמים הוא מעלה הילוכים מוקדם מדי( בעיה שגם בDSG יש), ושהוא יכול פתאום(בתוך העיר ) להוריד לך להילוך ראשון ואז פתאום האוטו נזרק קדימה ,דבר שבד"כ צופים מראש,אבל אכן יכול להיות מסוכן.

ועוד משהו ,אם אתה מביא ,תעשה לעצמך טובה ותביא את הGLI ,כי דגם הSUN בא עם אבזור עלוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שלאחרונה רכש לאישתו את הרכב הנ"ל. אני יכול להמליך לך מאוד על הרכב.

נכון... לפעמים התיבה מעלה הילוך שלא במקום , אבל בגדול אחלה עיסקה, רכב מהנה, שקט ואמין.

כמובן אם אתה משווה לאופציות האחרות בסביבות המחיר הזה, הטויוטה לוקחת בגדול, גם בשמירה על הערך, וגם באמינות ופרקטיות.

אני מבין את ההתלבטות שלך גם אני עשיתי סקר לפני, ודעות האנשים הפחידו אותי מאוד.

הגעתי למסקנה אנשים סתם מגזימים, אחד שומע משהו והשני אומר את אותו דבר בהקצנה וככה מתגלגלות חוות דעת בשוק.

מה לא שמעתי...

מחלות ים, גיר לא אמין, אל תיגע אין לרכב שוק, שטויות....

אני יכול לומר לך שאישתי מסתדרת יפה מאוד עם הרכב ובנתיים לא שמעתי תלונות.

ד"א אם אתה עובר למצב טיפטרוניק תהנה מאוד מרכב דיי זריז (יחסית למזדה 3 שהייתה לי לפני).

צ'ופר נוסף זה צריכת דלק דיי נמוכה (ממוצע של 11.5 בעיר בנסיעה רגילה).

 

בקיצור דיי סיכמתי את דעתי על הרכב,

תקנה ותהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומן הראוי גם לציין שלרכב יש מוד ידני שמאפשר העברת הילוכים כמו ברכב ידני או חלק מהאוטומטיות, ללא הקלאצ'.

אני מניח שבשימוש כזה בכלל התנהגות לא צפויה של הרכב נמנעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומן הראוי גם לציין שלרכב יש מוד ידני שמאפשר העברת הילוכים כמו ברכב ידני או חלק מהאוטומטיות, ללא הקלאצ'.

אני מניח שבשימוש כזה בכלל התנהגות לא צפויה של הרכב נמנעת.

 

 

תודה רבה על התגובות. אכן החכמתי רבות.

 

הוצע לי מאותו הליסינג, פתאום, פורד פוקוס 2009 עם 53000 ק"מ ב5000 ש"ח יותר.

 

האם אפשר לקחת את הפוקוס בראש שקט או שלא שווה בגלל ק"מ יותר גבוה ומחיר גבוה יותר ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם הנהיגה נוחה לך קח את האוטו הוא עדיף על הפוקוס בצריכת דלק ובזריזות האמינות של הרכב מוחלטת מה שהולך זה רק קלץ וזה בלאי שתלוי בסיגנון הנהיגה. מחיר הקלץ עם עבודה כ 3500 שקל. נהג טוב יחזיק את הקלץ מעל 100000 קילומטרים. ומחשב הגיר לא מתקלקל. מי שכתב שהחליפו מחשב זה לא בטויוטה. זה בפיאט ואופל שם המחשבים הולכים כמו לחמניות ועלות התיקון כ6000 שקל. טויוטה אמינים מאוד בנושא האלקטרוניקה זה גם הסוד שלהם כי אלקטרוניקה תקינה שומר

על מכלולים מכניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברים

 

גם אני מתלבט לרכוש קורולה רובוטית

 

ושואל האם יש הבדל בדגמים ?

 

אני לא מצליח לראות את הבדלים בין דגם של ליסינג מול דגם של GLI וגם יש עוד דגם של GLI PLUS

 

משהו יכול לשפוך מידע מרוכז על סוגי דגמים של קורולה רובוטית

 

תודה רבה בנתיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2008 הסאן כלל שני חלונות חשמל, מערכת מקורית, החלפת הילוכים מההגה, מחשב דרך ו-4 כריות אויר.

GLI הוסיף מעט ניקל לגריל הקדמי, פלסטיק בגווני מתכת לקונסולה המרכזית, בקרת אקלים, שליטה על המערכת מההגה, 2 חלונות חשמל אחוריים, שלט מפתח וציפוי עור להגה ולידית ההילוכים.

GLI פלוס הוסיף 3 כריות אויר והגיע למספר של 7 כריות ובקרת יציבות. למעשה זהו הדגם היחיד ששווק שזכאי להתהדר בציון ה-5 כוכבים שקיבלה הקורולה במבחני הריסוק יורו אנקאפ.

סאן פלוס כללה שני חלונות חשמל אחוריים.

 

אני לא הסתדרתי עם האוטו הזה, הגיר עיצבן אותי ולדעתי מי שרוצה אוטומט שיקנה רכב אוטומטי רגיל, בלי קונצים.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2008 הסאן כלל שני חלונות חשמל, מערכת מקורית, החלפת הילוכים מההגה, מחשב דרך ו-4 כריות אויר.

GLI הוסיף מעט ניקל לגריל הקדמי, פלסטיק בגווני מתכת לקונסולה המרכזית, בקרת אקלים, שליטה על המערכת מההגה, 2 חלונות חשמל אחוריים, שלט מפתח וציפוי עור להגה ולידית ההילוכים.

GLI פלוס הוסיף 3 כריות אויר והגיע למספר של 7 כריות ובקרת יציבות. למעשה זהו הדגם היחיד ששווק שזכאי להתהדר בציון ה-5 כוכבים שקיבלה הקורולה במבחני הריסוק יורו אנקאפ.

סאן פלוס כללה שני חלונות חשמל אחוריים.

 

אני לא הסתדרתי עם האוטו הזה, הגיר עיצבן אותי ולדעתי מי שרוצה אוטומט שיקנה רכב אוטומטי רגיל, בלי קונצים.

 

בהצלחה.

 

 

תודה רבה על מידע :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לי יש טויוטה רובוטית כבר יותר משנתיים. האוטו מעולה, המשפחתיות היום כמעט זהות בכל התחומים אבל מה שמיחד את הקורולה הרובוטית זה צריכת הדלק הנמוכה במיוחד, בנוסף לאוטו הזה אין תקלות, וגם הביטוח שלו זול יותר מכל משפחתית אחרת. מנוע 1.6 עם 124 כ"ס חזק במיוחד שאין כמוהו למשפחתית אחרת. כלומר אוטו מאוד חסכני ולא רק בדלק ומאד חזק במחיר של משפחתית רגילה. ומבחינת נוחות, רק צריך להתרגל לגיר וזהו, זה גיר רגיל לכל דבר אבל בלי דבשת קלאץ'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...