Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?


gadiheiman
שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תראה, אנשים רבים לא יודעים לנהוג עם התיבות האוטומטיות, ואז ממורמרים למה יש בעיות ולמה היא נהרסת.

 

בוא קח סיבוב על הAL4 (פיג'ו 406), היא אוטומטית רגילה, אתה גם תקפיץ לי את ההילוכים ותחמם את התיבה.

רק אחרי כמה פעמים שתלמד לנהוג איתה היא תפעל חלק ואתה תהנה ממנה.

 

אני חושב בכיוון אחר (לא נהגתי על קורולה רובוטית), טויוטה לא בנו סתם תיבה שהאנשים שרוכשים אותה לא יהנו.

פשוט צריך ללמוד איך הכל עובד ומגיב, ואז לאט לאט להשתפר עד שלומדים לנהוג על תיבה כזו.

 

דעתי היא שאם אתה בנאדם טכני, שקולט איך דברים עובדים במהירות, אתה תלמד לנהוג עם התיבה הזאת ותהנה ממנה.

 

שמעתי מאנשים שבמצב ידני, התיבה מוצלחת מאוד, זריזה, ולא מקפיצה כל כך את הרכב.

 

מבחינת אמינות, טויוטה זה טויוטה, לדעתי אנשים שתיבה הזאת נהרסת להם, לא יודעים להתנהג איתה.

 

הכי פשוט תיקח סיבוב של חצי שעה וגם שעה, תלמד לנהוג עליה, ותקבע לבד מה טוב לך ומה לא טוב.

אנשים פשוט מדברים בסגנונות שונים ומנקודת מבט אישית שלהם, שלפעמים היא לא טובה בשבילך.

 

מבחינת קנייה, אתה יכול להוריד אותם, השוק שלה לפי מה שאני רואה הוא לא חזק, ירידת ערך עצומה בגלל הגיר הרובוטי, זה קנייה משתלמת אם אתה קונה אותה ב50-60, אתה מקבל טויוטה 2008 במחיר של דייהולט (שברולט קוריאני).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חסכוני כן, זריז לא ממש.

 

אם נוהגים במצב ידני, זריז יותר מכל רכב 1600 משפחתי מאותן שנים. ללא השוואה. ראה נתוני 0-100.

 

מה שאתה בעצם מחפש זה חיזוי לתקלות עם הגיר הרובוטי, אין נבואות.

 

נכון מאד.

 

3 נשים באמצע שנות חייהן נהגו ב3 כאלה אצלי במשרד, ראיתי איך הן נוהגות וכולן בעדינות יתרה. שלושתן עם נסועה ממוצעת של 25-35K ק"מ בשנה. לשלושתן הוחלף מחשב התיבה ולאחת מהן הוחלפה כל התיבה.

 

אני נהגתי על כזאת 3 שנים ולמעלה מ-100000 קילומטרים, כולל לא מעט עליות והרים. אצלי לא היו תקלות כגון אלו שאתה מזכיר.

 

מניסיון לא רב אבל מספק עם התיבה הזו, הרכב הזה גורם למחלת ים בפקקים ובעיר. הנדנודים האין-סופיים מוציאים גם אנשים רגועים מכליהם!

תעשה עליה סיבוב לפני שאתה קונה - ראה אוזהרת!

 

נכון מאד. אם נותנים למחשב להעביר הילוכים לבד, אז במצבים של נסיעה איטית (כגון פקק) - יש לו בפירוש בעיה. אם מעבירים לבד (ידני) המצב הרבה יותר טוב, אבל עדיין בעייתי. לכן - נסה והיווכח.

 

לדעתי, עיקר הענין הוא - האם אתה מחפש רכב אוטומאטי או לא. כי התיבה הזו אינה תחליף סביר לתיבה אוטומאטית. לעומת זאת, במצב ידני היא בהחלט בסדר (אם כי לא מושלמת).

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש קורולה 2009 gli עוד מעט 3 שנים.

רכב עם אמינות מופלגת, אבזור , ומנוע שאף אחת מבין המשפחתיות באותן שנים עומדות איתה בסטנדט ..

כמו קודמי אציין את עניין הגיר, כמו כל דבר בחיים דורש תרגול אולם לאחר שאתה מתרגל אליו אתה מקבל רכב שצורך לך

בעקבות הגיר 15% פחות מגיר אוטומטי רגיל ומעביר הילוכים כמעט באופן זהה ..

לא ממליץ על גרסת הSUN הבדל של שמיים וארץ- ממש כאילו נכנסים לרכב אחר.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להורים שלי היה רכב כזה וגם לי יצא לנהוג עליו קצת, התשובה שלי: לא לקנות.

למה? הרכב הזה לא הוכיח אצלנו רמת אמינות גבוהה, בילה לא מעט במוסך, המוווווון עדכוני גיר, החלפת מחשב גיר ומה לא, איכות הפלסטיקה ותא הנוסעים נמוכה ומאכזבת, האבזור מינימליסטי מבחינת בטיחות ביחס לרכבים אחרים.

ומה אחר כך? לך תמכור את הרכב הזה, לרכב הזה יש שם כל כך רע (ואת האמת, בצדק) שלא הצלחנו למכור אותו אלא רק דרך טרייד אין, ואם אמא שלי שיודעת למכור מכוניות כמו שצריך לא הצליחה למכור אותה אפילו מתחת למחירון אז דרשני.

 

ומה הדעה האישית שלי לגביי הגיר הרובוטי? גרוע. לא, לא בגלל שאני הייתי נהג חדש, אני שמסתדר היטב עם גיר ידני, אמור להרגיש בבית גם בגיר רובוטי, והגיר הרובוטי של טויוטה פשוט גרוע. לא פעם גם קרה שהקלאץ' התחמם ונאלצנו לעצור בצד ולתת לו להתקרר, זה דברים שבחיים לא קרו לנו ברכבים אוטומטיים מלאים.

 

אני זוכר מספר מקרים לרעה מהגיר הזה: אני בדרכי לכיכר, מגיע ורואה שיש רכב מצד שמאל, לוחץ על הברקסים, הרכב היה בהילוך 3 (ספרתי את ההעברות) אני מרפה מהבלמים ונכנס לכיכר, לוחץ קצת על המצערת והפלא ופלא - אין תגובה! שומעים קצת את המנוע נוהם והסל"ד עלה קצת, הרכב הכניס ניוטרל! (שילוב מחדש לN והעברה חוזרת לE והרכב נסע, אבל זה לא בטיחותי!).

אני בירידה לאחר שנהגתי 70 קמ"ש בכביש כלשהו (שזו המהירות המותרת בו), והחלטתי לנצל את העובדה שיש לי שליטה טובה בגיר, ולתת לו להאט בעזרת הורדת הילוך, איכשהו, הגיר הגאוני הזה ב40 קמ"ש הכניס לי הילוך ראשון... גם כן...

יש לו נטייה גם להעביר הילוכים מוקדם מדי... הילוך 5 ב40 קמ"ש זה לא זה.

 

והצריכת דלק שלו? לא כזאת מדהימה, בעיר הוא עשה לנו 1:13, הi30CW עושה 1:11-1:12. והi30CW לפחות מגיבה כמו שצריך שמבקשים ממנה והגיר לא עושה שום בעיות... (אה כן, והיא גם נוחה יותר, מרווחת יותר והרבה יותר מאובזרת ובטיחותית ולא פחות אמינה משום טויוטה!)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להורים שלי היה רכב כזה וגם לי יצא לנהוג עליו קצת, התשובה שלי: לא לקנות.

למה? הרכב הזה לא הוכיח אצלנו רמת אמינות גבוהה, בילה לא מעט במוסך, המוווווון עדכוני גיר, החלפת מחשב גיר ומה לא, איכות הפלסטיקה ותא הנוסעים נמוכה ומאכזבת, האבזור מינימליסטי מבחינת בטיחות ביחס לרכבים אחרים.

ומה אחר כך? לך תמכור את הרכב הזה, לרכב הזה יש שם כל כך רע (ואת האמת, בצדק) שלא הצלחנו למכור אותו אלא רק דרך טרייד אין, ואם אמא שלי שיודעת למכור מכוניות כמו שצריך לא הצליחה למכור אותה אפילו מתחת למחירון אז דרשני.

 

ומה הדעה האישית שלי לגביי הגיר הרובוטי? גרוע. לא, לא בגלל שאני הייתי נהג חדש, אני שמסתדר היטב עם גיר ידני, אמור להרגיש בבית גם בגיר רובוטי, והגיר הרובוטי של טויוטה פשוט גרוע. לא פעם גם קרה שהקלאץ' התחמם ונאלצנו לעצור בצד ולתת לו להתקרר, זה דברים שבחיים לא קרו לנו ברכבים אוטומטיים מלאים.

 

אני זוכר מספר מקרים לרעה מהגיר הזה: אני בדרכי לכיכר, מגיע ורואה שיש רכב מצד שמאל, לוחץ על הברקסים, הרכב היה בהילוך 3 (ספרתי את ההעברות) אני מרפה מהבלמים ונכנס לכיכר, לוחץ קצת על המצערת והפלא ופלא - אין תגובה! שומעים קצת את המנוע נוהם והסל"ד עלה קצת, הרכב הכניס ניוטרל! (שילוב מחדש לN והעברה חוזרת לE והרכב נסע, אבל זה לא בטיחותי!).

אני בירידה לאחר שנהגתי 70 קמ"ש בכביש כלשהו (שזו המהירות המותרת בו), והחלטתי לנצל את העובדה שיש לי שליטה טובה בגיר, ולתת לו להאט בעזרת הורדת הילוך, איכשהו, הגיר הגאוני הזה ב40 קמ"ש הכניס לי הילוך ראשון... גם כן...

יש לו נטייה גם להעביר הילוכים מוקדם מדי... הילוך 5 ב40 קמ"ש זה לא זה.

 

והצריכת דלק שלו? לא כזאת מדהימה, בעיר הוא עשה לנו 1:13, הi30CW עושה 1:11-1:12. והi30CW לפחות מגיבה כמו שצריך שמבקשים ממנה והגיר לא עושה שום בעיות... (אה כן, והיא גם נוחה יותר, מרווחת יותר והרבה יותר מאובזרת ובטיחותית ולא פחות אמינה משום טויוטה!)

 

אם הגעת למצב שהקלאץ התחמם אתה לא יודע לנהוג ברובוטי ! עם כל הכבוד

לי אף פעם ל קרו הדברים האלו (82 אלף ק"מ )הרכב שלי מטופל בזמן אחת ל15 אף פעם לא נדרשתי לעדכן גיר או לשלם משהו מעבר לטיפול סטנדרטי .

הגיר לא יכול לשלב למצב N באופן עצמאי אם הייתה מבין מעט מכניקה הייתה מבין שזה לא ניתן לביצוע בגיר הספציפי הזה .

אני מגיע בקלי קלות לאחד ל14עד 15 מי שמבין איך הגיר עובד אפילו לא מרגיש את ההעברות .

לא פעם נסעו איתי אנשים ולא מבינים על מה אנשים מתלוננים ברובוטי הם פשוט לא הרגישו כלום .

אוטוטו צריכים להחליף אותה ואני מתבאס אני ממש נהנה לנהוג בה (היה לי מאזדה 3 לפני ותיעבתי את הרכב ) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגעת למצב שהקלאץ התחמם אתה לא יודע לנהוג ברובוטי ! עם כל הכבוד

לי אף פעם ל קרו הדברים האלו (82 אלף ק"מ )הרכב שלי מטופל בזמן אחת ל15 אף פעם לא נדרשתי לעדכן גיר או לשלם משהו מעבר לטיפול סטנדרטי .

הגיר לא יכול לשלב למצב N באופן עצמאי אם הייתה מבין מעט מכניקה הייתה מבין שזה לא ניתן לביצוע בגיר הספציפי הזה .

אני מגיע בקלי קלות לאחד ל14עד 15 מי שמבין איך הגיר עובד אפילו לא מרגיש את ההעברות .

לא פעם נסעו איתי אנשים ולא מבינים על מה אנשים מתלוננים ברובוטי הם פשוט לא הרגישו כלום .

אוטוטו צריכים להחליף אותה ואני מתבאס אני ממש נהנה לנהוג בה (היה לי מאזדה 3 לפני ותיעבתי את הרכב ) .

לא אני הגעתי לזה, אבל זה קרה להורים (וההורים שלי עם כל הכבוד לכולם, מאוד מנוסים בנהיגה ותאמין לי שאחריי שנסעתי עם לא מעט נהגים אני יודע להעריך נהגים טובים ונהגים גרועים).

 

ההורים שלי טיפלו ברכב לפי הספר, אבא שלי מאוד פדנט בשמירה על הרכבים, כל הטיפולים בזמן ואפילו לפניי הזמן, כמו שצריך.

אני הבנתי איך הגיר עובד, אבל הוא עדיין בילה כל כך הרבה במוסך שזה מכה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני זוכר מספר מקרים לרעה מהגיר הזה: אני בדרכי לכיכר, מגיע ורואה שיש רכב מצד שמאל, לוחץ על הברקסים, הרכב היה בהילוך 3 (ספרתי את ההעברות) אני מרפה מהבלמים ונכנס לכיכר, לוחץ קצת על המצערת והפלא ופלא - אין תגובה! שומעים קצת את המנוע נוהם והסל"ד עלה קצת, הרכב הכניס ניוטרל! (שילוב מחדש לN והעברה חוזרת לE והרכב נסע, אבל זה לא בטיחותי!).

אני בירידה לאחר שנהגתי 70 קמ"ש בכביש כלשהו (שזו המהירות המותרת בו), והחלטתי לנצל את העובדה שיש לי שליטה טובה בגיר, ולתת לו להאט בעזרת הורדת הילוך, איכשהו, הגיר הגאוני הזה ב40 קמ"ש הכניס לי הילוך ראשון... גם כן...

יש לו נטייה גם להעביר הילוכים מוקדם מדי... הילוך 5 ב40 קמ"ש זה לא זה.

 

והצריכת דלק שלו? לא כזאת מדהימה, בעיר הוא עשה לנו 1:13, הi30CW עושה 1:11-1:12. והi30CW לפחות מגיבה כמו שצריך שמבקשים ממנה והגיר לא עושה שום בעיות... (אה כן, והיא גם נוחה יותר, מרווחת יותר והרבה יותר מאובזרת ובטיחותית ולא פחות אמינה משום טויוטה!)

 

1. שכח מהילוך ראשון ב40 קמ"ש ,כי זה הגבול של ההילוך,ההילוך נגמר ב40 קמ"ש בבערך 6 וחצי אלף סל"ד.

2.והוא לא מעביר ל5 ב40 קמ"ש ,הוא משלב ל4 ,חמישי בחיים לא ב40 ,אלא באזור ה70-80 קמ"ש.

 

איך מנוע נוהם ,וסל"ד עלה קצת ?! זה לא מסתדר לי. הגיר לא יצא לניוטרל הגיר פשוט הוריד הילוכים ושאתה שילבת את הגז הגיר בחר הילוך ותכנן לשלב ואז אתה העברת לN.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה קורולה רובוטית רכב מעולה למחיר הדיי נמוך שלו. העברת ההילוכים קצת מורגשת מעט בנסיעות הראשונות על הרכב, אבל עם הזמן מתחילים להתרגל והנסיעה רגועה מאוד. יש לציין שבמצב הילוכים העברת ההילוכים לא מורגשת כלל, הרכב נוסע חלק כמו רכב אוטומטי רגיל.

הבעיה היחידה של הרכב לדעתי שטויוטה קצת חסכו באבזור של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. שכח מהילוך ראשון ב40 קמ"ש ,כי זה הגבול של ההילוך,ההילוך נגמר ב40 קמ"ש בבערך 6 וחצי אלף סל"ד.

2.והוא לא מעביר ל5 ב40 קמ"ש ,הוא משלב ל4 ,חמישי בחיים לא ב40 ,אלא באזור ה70-80 קמ"ש.

 

איך מנוע נוהם ,וסל"ד עלה קצת ?! זה לא מסתדר לי. הגיר לא יצא לניוטרל הגיר פשוט הוריד הילוכים ושאתה שילבת את הגז הגיר בחר הילוך ותכנן לשלב ואז אתה העברת לN.

אני לא יודע כמה אתה נהגת על הרכב, אמנם לא נהגתי עליו לתקופה ארוכה, אבל הוא בהחלט היה מכניס 5 ב40-50 קמ"ש בלי שום בעיות. (ואז כמובן היה צריך לתת לו קיק, מה שהתבטא בתגובה איטית מהתגובה כי הילוך 4 לא מספיק לו וצריך לרדת להילוך 3 כדי שיהיה כוח)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...