Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה להתקין 6 על 9 בפגו שלי והציעו לי רמקולים ישנים שהבנתי שפעם הם היו שם דבר ועל אף השנים

שעברו הם עדיין נותנים עבודה השאלה האם הם שווים 450 שקל ?

נאמר לי שהם עשויים סבי פחם הטויטרים איכותיים והם האלטק של פעם ושאז היו "מייצרים כמו שצריך",

מה אתם חושבים ?, עשיתי חיפוש ומצאתי רק איזה שרשור מאיזה פורום מחו"ל..

 

הנה תמונה שלהם שקיבלתי

 

והקישור לאותו פורום

 

http://www.layitlow.com/forums/33-other-items/250427-altec-lansing-als693-6x9-s-what-do-they-go.html

DSC09405.JPG

פורסם

שלום דניאל

תראה אלו באמת אלטק של פעם, בעצם אין משהו אחר מאשר אלטק של פעם :-D

אכן אלטק ייצרו רמקולים טובים יותר ואו טובים פחות בתקופה שעדיין היה מותג כזה בענף הרכב

מה שאתה רואה בעצם זה סוג של מה שמוכר יותר בארץ תחת השם JBL 959

שזה באמת זוג 6*9 טובים ועוצמתיים

לזמנם אלו היו בין ה 6*9 הטובים יותר שאני מכיר וכשאני שיווקתי אותם תחת JBL הם נמכרו במחירים מאוד גבוהים

לימים המיסוי ירד ו JBL יצאו במהדורה מחודשת של ה "דקייד" והם נמכרו בזול יותר משמעותית ולדעתי במהדורה החדשה גם האיכות שלהם הייתה טובה פחות והייצור כמובן הפך לייצור סיני טהור

אבל ! מכיוון שאלטק לא מייצרים לענף הרכב כלום כבר עשר שנים אם לא יותר (אני לא בטוח בתאריך הפסקת הייצור לענף הרכב אבל אני יודע שעברו די הרבה שנים מאז) אז אני מניח שהרמקולים הספציפיים הם מהמהדורה האיכותית יותר של סדרת ה "דקייד" עדיין אני חושב שלשלם על רמקול כל כך ישן ובטח כבר יבש ועייף (מטבע הדברים) 450 ש"ח זה קצת יקר

אני ממליץ לך לסחור קצת יותר ולנסות להוריד את המחיר לסביבות ה 200-250 ש"ח

בהצלחה

דרור

פורסם

יש לי רמקולים למחשב של אלטק לאנסיג שלצערי לא מוכרים היום (ATP3).

מרעידים לי את הבית. אין דברים כאלה וכל מי ששמע היה בשוק.

 

אני יודע האלטק החדשים למחשב ממש זבל.

 

בכל אופן לי נראה יקר לשלם סכום כזה על רמקולים ישנים וכמו שציין שי,הם בטח יבשים מהשמש ומהחום ששרר ברכב.

פורסם

היום בדקנו אותם ובאמת שומעים מדהים והסראונד של הוופר הוחלף כאשר הוופר עצמו עשוי קרבון שלא מתבלה וכך גם הטויטרים רק חבל שהמגש קרס לי מהמשקל שלהם אז נאלצתי לוותר :(

×
×
  • תוכן חדש...