Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :]

היום חבר שלי הביא לי סאב וופר שלא היה בשימוש , הסאב וופר הוא של pioneer

ורשום עליו x.power 230/440 watt , 4 ohm ,20-1000hz

עריכה : חיפשתי בגוגל את הדגם המדויק ועל פי המראה החיצוני זה הדגם Pioneer Champion TS-W307D4

ויש לי מגבר של 4 ערוצים z12 1000watt 2ohm

בכל מקרה חשבתי איך לחבר אותו ולבסוף הורדתי את הרמקולים האחוריים וחיברתי אותם ישירות לרדיו דיסק , ובמקומם חיברתי את הסאב בגישור , על פי מה שראיתי פשוט חיברתי מינוס מערוץ 3 ופלוס מערוץ 4 אך עשיתי את זה עם אותו צמד של הכבל כלומר לא השתמשתי בשני כבלי פלוס מינוס .

וכיוונתי במגבר על full ועל 0db , פתחתי לו בערך רבע גיין .

האם העובדה שהמגבר הוא 2 ohm והסאב 4 ohm בעייתית ?

וכמו כן האם הגישור שלי נכון ? או שאני צריך לעשות את הגישור עם שני כבלים ולהשאיר פלוס ומינוס משוחררים ?

ודבר אחרון הוא האם מישהו יכול להמליץ לי על נקודות חיתוך של הסאב והרמקולים הקידמיים (סט קומפוננט של MB QUART ) ?

 

תודה מראש לעוזרים .

VW - polo 2011 1.4

pioneer appradio 3

 

פורסם

במגבר כשאתה מגדיר את הפילטר על FULL הוא מנגן לך המון תדרים ולא מומליץ לסאב,תגדיר אותו ב LPF על כ 60-70HZ

את הקומפוננט שים ב HPF גם על 70HZ-80HZ +-.

 

המגבר שלך בגישור שהגדרת יעבוד,וזה בסדר אם הסאב שלך הוא 4 אום.

Scan Speak

×
×
  • תוכן חדש...