Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני עוזב את עולם הליסינג ומתלבט לגבי שני הרכבים.

אני צריך רכב למשפחה קטנה(זוג + ילד + כלב) באזור 120-130 אלף.

חשוב אמינות נוחות ובטיחות.

אחרי הרבה בדיקות הגיעו שניים לגמר.

שני רכבים באופי שונה וכאן ההתלבטות.

 

טיוטה קורולה GLI: מוכרת ונוחה - אין כאן הפתעות.

חסרונות: יחסית מיושנת, אבזור בסיסי, לא זולה(127 אלף).

 

אופל אסטרה 1.4 טורבו: חדיש יותר(מנוע,הילוכים), ספורטיבי יותר.במבצע חבר מגיעה ל - 121 אלף.

חסרונות: לא מוכר כ"כ - יכול להתגלות כחתול בשק(לא הצלחתי להבין רמת אמינות).גם תצרוכת דלק לא כ"כ ברורה - קראתי הרבה דברים סותרים. בנוסף קראתי דברים משונים על כך שצריך לחכות קצת אחרי נסיעה לפני שמכבים מנוע(ממש לא ברור לי).

ירידת ערך לא ברורה.

 

נסעתי על שניהן כמובן - ושניהן הרגישו לי בסדר גמור לאדם הממוצע כמוני.

 

מה כדאי לקנות? העם יש עוד פרמטרים שכדאי לי לשקלל?

 

תודה מראש.

פורסם

בתור קונה פרטי, למה דווקא קורולה? באמת שלא מבין איך אפשר לקנות מכונית כל כך יקרה עם אבזור מינימלי שנחשב בסטנדרט, מה שהולך בSUN פשוט בושה.

לא שווה להוציא על מכונית כזאת 126K(וגם לא פחות) אם רמת האבזור בארץ.

מה דעתך על אופציות יותר חדישות? לא מזמן הושקו בארץ הI35 והפוקוס החדשה. במחיר של 124K, תוכל לקנות את הגרסאות המאובזרות של מנוע ה1.6 שלהם.

אופציות עדיפות חדישות ומאובזות יותר מאשר בקורולה.

תגיד לי אתה מה היית מעדיף:

אתה יכול להוסיף עוד 2000 שקל ולקחת מכונית עם 4 כ"א ומראות מתקפלות חשמלית שיש רק בקורולה!

gg.png

פורסם

האסטרה בהחלט עדיפה. היא מאובזרת יותר, איכות יותר, ויש לה מנוע מתקדם יותר.

הקורולה מאוד אנמית, משעממת ולא מאובזרת. וגם מאוד יקרה לדעתי!

 

אל תפחד לרכוש רכב עם מנוע טורבו. כמעט כל החברות עברו או יעברו למנועים עם נפח קטן ומגדש טורבו.

פורסם

הקורולה באמת כבר לא מהווה אופציה רלוונטית לדעתי, היא חייבת להיות מוחלפת בקרוב (ואני 4 שנים עם קורולה).

תבדוק את היונדאי I35 ואת הפוקוס החדשה, שתיהן עדיפות על האסטרה והקורולה לדעתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...