Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לפנק את הרכב במערכת חמודה.

אני מעדיף שעם המערכת לא יגיע שלט "בוא תגנוב" אבל כן תסב לי הנאה.

 

בתור התחלה אני חושב שאני אחליף רק מערכת, בלי רמקולים.

הדברים החשובים:

* חיבור iPhone

* USB כמובן

* אם אפשר אז דיבורית

* שלט קטן שיתלבש על ההגה

פורסם

אם חברות ביטוח מבטחות את הדאבל דין, אז יש מצב.

 

הנטייה היא למערכת רגילה, אני לא באמת אשב לראות קליפים באוטו, לא אשתמש בGPS וכמו שאמרתי זה בא עם שלט "בוא לגנוב".

פורסם

מכשיר שיסב לך הנאה ודיבורית וגם USB הוא מניסיוני

 

1.PIONEER 7350BT ב 1390 ש"ח

2.PIONEER 6250BT ב 990 ש"ח

3.ALPINE 126 BT ב 1390 ש"ח

 

3 המכשירים איכותיים מיקצועיים ברמת מכשיר סאונד ודיבורית ומחיר לכל כיס . פאנל לאיביזה יעלה לך סביב ה 250 ש"ח

 

דודי

פורסם

לא ממש. אים אתה רוצה רדיו דיסק,סט קומפוננט,מגבר וסאב וכל זה ברמה סבירה

אתה תגיע ל 4 אלף לפחות ללא חיווט והתקנה.

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם
אולי קצת יותר 3300.

 

דיי מדוייק הייתי אומר :)

יש לך רכיבים ספציפיים שאתה חושב עליהם?

 

בגדול המטרה היא להנות ממוזיקה בווליום סביר+ אבל לא בשביל להרקיד את השכנים

פורסם

כן מדיוק.. מערכת כמו בחתימה שלי.

רדיו דיסק CZ500- אין כאלה יותר/ קשה להשיג אתה יכול לחפש את cz500a או cz501a שזה הדגם החדש.

מגבר GTO1004- אני מרוצה ממנו מאוד!

קומפוננו מורל דוטק אוביישן- שגם ממנו אני ממש מרוצה!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם
כן מדיוק.. מערכת כמו בחתימה שלי.

רדיו דיסק CZ500- אין כאלה יותר/ קשה להסיג אתה יכול לחפש את cz500a או cz501a שזה הדגם החדש.

מגבר GTO1004- אני מרוצה ממנו מאוד!

קומפוננו מורל דוטק אוביישן- שגם ממנו אני ממש מרוצה!

 

מעולה! תודה רבה. אני מניח שיש הנחה למזומן :)

 

אתה חושב שהסאב הוא חובה? או שאפשר לוותר עליו בנתיים?

גם ככה הבגאז' קטן.

פורסם

הרכיבים שנועם המליץ לך הם מעולים.

סאב לא חובה, אבל קשה בלי. תמיד תוכל להרכיב סאב בהמשך אולי תרגיש שאין צורך ומספיק לך רדיו דיסק מגבר וקומפוננט

A3

K04 Inside

×
×
  • תוכן חדש...