Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סובארו ג'אסטי 91 עם אימובילייזר (עם המנטרל השחור לא קודן)

לאחרונה הוא עושה לי צרות והרבה פעמים הרכב לא מתניע וצריך לחכות עד שזה יסתדר.

אני רוצה לנתק אותו לגמרי, יש המלצה על מקום טוב לבצע את זה באיזור ראשון לציון?

 

תודה וחג שמח,

שגיא

פורסם

כל חשמלאי רכב וכל מתקין עזעקות ינתק ויפרק לך אותו ב 3 דקות.

 

אם יש לך ידע בסיסי בחשמל, אתה יכול גם לנתק אותו לבד, בדרך כלל האימובלייזרים האלו הותקנו בצורה שקל מאוד לנתק אותם.

 

 

פורסם

זהו רכב קל מאוד לגניבה, ושמעתי לא מעט על רכבים ישנים שנגנבים. כדאי למגן אותו. לדעתי בכל אופן.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שגיא שלום רב !

מצטרף לחוות דעתו של חברי דני זומרשטיין, ומכיוון שאני מכיר את הרכב אישית, כי טיפלתי בבו בקרבורטור והרכב שמור יחסית לגילו, ואתה חייל שהפרוטה איננ נמצאת תדיר בכיסו, אני ממליץ על כל אמצאי נטרול אפשרי נגד גניבה ,לא לבטל וזאת על מנת רק להכביד ולהקשות על גנב פוטנציאלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התגובות, להשאיר את האימובלייזר הזה אני לא יכול כי הוא עושה צרות ונתקעתי פעמיים כבר בגללו.

אני בינתיים משתמש במנעול הגה, איזה המלצות יש לכם לאמצעי מיגון?

פורסם

בעבר התקנו במיצובישי סופר לנסר מנעול לגיר של חברת מולטילוק אני חושב , זה היה באוטומט ואני חושב שראיתי כמה כאלה בגירים ידניים אך אני לא יודע איך זה עובד שם.

מנעול בצורת מגנט אם אתה מכיר ממש חזק וטוב.

Miata ND2

 

פורסם
תודה על התגובות, להשאיר את האימובלייזר הזה אני לא יכול כי הוא עושה צרות ונתקעתי פעמיים כבר בגללו.

 

אין טעם להשאיר את האימובלייזר הזה.

 

אם אתה ללא כל ידע וללא הכרות עם המערכת ניתקת אותו בקלות, זה אומר שהוא לא מגן על כלום.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...