Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם בשיעור לא משמעותי, אך המחיר יעמוד מעתה על 6 שקלים לקטע אחד ו12 ש"ח לשני הקטעים.

הדבר היחיד שטוב בכך הוא הפיכת הסכום לעגול (במקום 5.70 ו11.40 בהתאמה).

 

ברוח התקופה, אני בעד להחרים עד שלא יירד המחיר באופן משמעותי.

 

המקור: אתר "ידיעות אחרונות"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4133926,00.html

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

החוצפה הגדולה היא שלאחרונה שינו את תזמון הרמזורים ביציאה המזרחית כך שכעת רק הראשונים היוצאים ברמזור זוכים לסינכרון ברמזור הבא - ליד הירידה מהגשר, ומי ששלישי ומעלה זוכה להמתנה נוספת של 2 דקות ברמזור זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא רואה הצדקה לירידה דרך המנהרות.

 

עליה? בטח שכן!

זה עושה הרבה פחות לחץ ובלאי לאוטו כי זה פשוט שיוט.

פרויד ממש גרוע לאוטו, במיוחד אם נתקעים בפקקים שם.

 

אני יורד בדרכים רגילות אבל כשאני נוסע בחזרה הביתה מכיוון חוף הכרמל, אני מעדיף את המנהרות.

פורסם

המנהרות, תיאורטית, הינן פתרון תשתית מעולה. גם אני מעדיף לנסוע במנהרה מאשר להתקע בפקקים של העיר התחתית לדוגמא, אבל לדעתי המחיר מוגזם.

 

נ.ב. פרויד מצויין לרכב ולנהג :) לזכותן של המנהרות ייאמר כי הן הורידו את העומסים בפרויד בצורה מוחשית ביותר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לפני כמה שבועות הייתי עם חבר (כל אחד ברכב אחר) בסביבות 17:00 בכניסה לחיפה מכיוון כביש החוף.

 

הוא הימר שפרויד יביא אותו יותר מהר לרמות רמז, ואני אמרתי שעדיף לנסוע דרך המנהרות.

 

לי לקח 6 דקות להיות בבית. לו לקח שעה ורבע.

פורסם

לחיפאים שבינינו , אני מנסה להבין מה יותר כדאי מבחינת העלות מול תועלת .

 

אם אני גר בכרמל , האם עדיף לי לקחת את המנהרות הכרמל מהגרנד לכייון הצק פוסט בעלות 6 שקל או לנסוע ממרכז הכרמל עד לזיו ואז לרדת בכביש דורי ? אם עולה לי הדלק והבלאי יותר מ -6 שקלים שהולכים לי על המנהרה.

 

תודה !

פורסם
אמנם בשיעור לא משמעותי, אך המחיר יעמוד מעתה על 6 שקלים לקטע אחד ו12 ש"ח לשני הקטעים.

הדבר היחיד שטוב בכך הוא הפיכת הסכום לעגול (במקום 5.70 ו11.40 בהתאמה).

 

ברוח התקופה, אני בעד להחרים עד שלא יירד המחיר באופן משמעותי.

 

המקור: אתר "ידיעות אחרונות"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4133926,00.html

 

כמנוי עלה לי עד עכשיו כל קטע 4.91 ש"ח. בכל מקרה המנוי מומלץ כדי לא להיתקע בתשלום.

פורסם
לפני כמה שבועות הייתי עם חבר (כל אחד ברכב אחר) בסביבות 17:00 בכניסה לחיפה מכיוון כביש החוף.

 

הוא הימר שפרויד יביא אותו יותר מהר לרמות רמז, ואני אמרתי שעדיף לנסוע דרך המנהרות.

 

לי לקח 6 דקות להיות בבית. לו לקח שעה ורבע.

 

דוגמא יחסית קיצונית, מאז שנפתחו המנהרות העומסים בפרויד קטנים בהרבה מבעבר.

מה שכן, בפרויד, תצרוך הרבה יותר דלק. מצד שני דרך פרויד הרבה יותר כיף :)

 

לחיפאים שבינינו , אני מנסה להבין מה יותר כדאי מבחינת העלות מול תועלת .

 

אם אני גר בכרמל , האם עדיף לי לקחת את המנהרות הכרמל מהגרנד לכייון הצק פוסט בעלות 6 שקל או לנסוע ממרכז הכרמל עד לזיו ואז לרדת בכביש דורי ? אם עולה לי הדלק והבלאי יותר מ -6 שקלים שהולכים לי על המנהרה.

 

תודה !

תלוי בשעה וביעד הסופי שלך. אם אתה צריך להגיע לצ'ק פוסט והאיזור בשעת עומס, עדיף לדעתי לנסוע דרך ורדיה ואז להכנס למנהרה בגרנד קניון. אם אתה צריך לעלות על כביש 22 או לכיוון יגור אז (עד שיוקם קישור ישיר לכבישים אלו) כנראה שעדיף דרך כביש דורי\הכביש שיורד מאונ' חיפה בהתאם ליעדך. בשעות בהן הכבישים פנויים, אני לא רואה יתרון מאוד משמעותי למנהרות. אל תשכח שבירידות חסכון הדלק במנהרה קטן לעומת כביש רגיל.

אגב, מהתמונה שלך ניתן להסיק כי הנך נוסע במאזדה 6. אני פחות מכיר את התאבון של ה2.0 ל', אך במידה ומדובר על ה-2.5 ל', בעליות צריכת הדלק בריאה מאוד וכאן ניתן לחסוך מעט בעזרת המנהרה.

 

כמנוי עלה לי עד עכשיו כל קטע 4.91 ש"ח. בכל מקרה המנוי מומלץ כדי לא להיתקע בתשלום.

 

אני לא מכיר הנחה למנויים במנהרות הכרמל, תוכל לפרט?

לגבי עניין התשלום אתה צודק לחלוטין, המנוי חוסך לך זמן בכניסה\יציאה. מצד שני, כאשר הנך נדרש לשלם במזומן, הגם שמדובר בסה"כ על 12 ש"ח, בכל שימוש במנהרה, ייתכן וזה "יעזור" לך לצמצם את תדירות הנסועה במנהרה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני לא מכיר הנחה למנויים במנהרות הכרמל, תוכל לפרט?

לגבי עניין התשלום אתה צודק לחלוטין, המנוי חוסך לך זמן בכניסה\יציאה. מצד שני, כאשר הנך נדרש לשלם במזומן, הגם שמדובר בסה"כ על 12 ש"ח, בכל שימוש במנהרה, ייתכן וזה "יעזור" לך לצמצם את תדירות הנסועה במנהרה.

 

טעות שלי,

המחיר שציינתי הינו לפני מע"מ..

פורסם

תרגיל מוכר וידוע, כמו בכל תחום אחר, קוטג', דלק, וכו...

לעלות את המחיר, הציבור יתרגל אליו תוך זמן מסויים ואז לעלות אותו שוב ושוב.

מעכשיו אשתדל להימנע מהמנהרות האלה כמה שיותר, גם המחיר הקודם היה מוגזם (להזכירכם יותר מחצי שעה עבודה במשכורת מינימום) וכנראה שהחדש הוא לא סופי.

פורסם

חשבת לרגע שכל החברות שהשקיעו את סכום העתק שהיה דרוש לחציבת המנהרות צריכות לקבל את ההשקעה שלהן? חדשות טובות. עוד 30 שנים בערך הבעלות על המנהרות תעבור לידי המדינה. אם כי בספק עם המדינה תחזיק מעמד עד אז.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%9B%D7%A8%D7%9E%D7%9C

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

משכורת מינימום היא 20.70 לשעה, 6 שקלים הם לא יותר מחצי מזה.

 

כשאני מגיע מהמרכז לטכניון בו אני לומד, אני תמיד נוסע במנהרות, זה פשוט עדיף. מעבר לזה שצריך לתת בראש בעליות מה שאוכל דלק (וגם מעלה חיוך על השפתיים), הזמן שנחסך והעצבים של הרמזורים וכל העליות וירידות של הדרך, אפילו שלא בשעות העומס, שוות את ה5.70. בירידה זה פחות קריטי, אבל כשרוצים לחזור הביתה אחרי המבחנים, כל האמצעים כשרים..

 

מבחינתי, כל עוד מחיר הנסיעה במנהרות לא עולה על מחירו של ליטר בנזין 95, המנהרות עדיפות.

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...