Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר בין לקדוח בגוף הרכב לבין חיווט ישיר למצבר?



 

לא בטוח שהבנתי.

 

בכדי להעביר את חיווט המתח הראשי ישירות למצבר אתם תצטרכו דרך כלשהיא לעבור את קיר האש - לפעמים פשוט חייבים לקדוח - בייחוד אם לא רוצים לקרוע גומיות.

 

את המינוס ממש לא חייבים להעביר ישירות למצבר - גוף הרכב הוא גוש מתכת ענק - זה פס צבירה מושלם, ההתנגדות היא אפסית - זה הכבל הכי עבה שאתה יכול להכניס לרכב - ההולכה של הרכב עצמו :-D

 

מיותר בעיניי לסלול כבל מינוס לאורך הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה אתם מתקינים? מגבר? בדרך כלל תמיד יהיה איזה חור פנוי בקיר אש להעביר פלוס ראשי. אבל לא הבנתי מה השאלה פה. איפה הוא לא רוצה לקדוח ברכב? ומה אתם רוצים לחבר ישירות למצבר? תפרט את השאלה קצת יותר.

דיוויד

 

אדי: הספקת להקדים אותי :)

פורסם

יש כבל שעובר מהמצבר לתא המען.

אנחנו לא רוצים לעגן בתא המטען מינוס. סיבות אישיות של בעל הרכב ולא רלוונטיות. יש דרך איפה להעביר מספיק כבלים.

האם יש השלכות שליליות לסלילה של כבל פלוס ומינוס ישירות מהמצבר למגבר בתא המטען? לא משנה איך ולמה, זה יותר פשוט לנו ככה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

התנגדות גבוהה יותר למעגל וסיכון גבוה יותר ליללת אלטרנטור.



 

תדאג שהחיווט יהיה יותר עבה מהנדרש - לפחות לכבל מינוס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא חשוב שאמור להיות בעיה למצוא נקודת הארקה בקרבת תא המטען. תחפשו הברגה קיימת בנקודה שנראית בריאה, עדיף כמה שיותר קרוב לשלדת הרכב. תשייפו את הצבע מהנקודה, תרכיבו נעל כבל כדי שזה יתפס בצורה טובה.

אין צורך לקדוח או לסלול מינוס ישירות מהמצבר.

 

השקל וחצי שלי :)

שיהיה בהצלחה!

פורסם

המינוס של המצבר מחובר עם כבל קצר לתוך גוף הרכב.

מה ההגיון למשוך לשם חיווט אם אפשר למצוא בורג דומה בתא המטען?

 

צריך לשייף קצת את הצבע מתחת לבורג ולחבר לשם את המינוס.

לא לשכוח לבדוק שהמתח יציב עם רב מודד, אחרת אם לא שייפת כמו שצריך, זה יכול לשרוף את המגבר.

פורסם

התנגדות גבוהה יותר למעגל וסיכון גבוה יותר ליללת אלטרנטור.



 

תדאג שהחיווט יהיה יותר עבה מהנדרש - לפחות לכבל מינוס.

אדי אתה בטוח בזה ?

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
יש כבל שעובר מהמצבר לתא המען.

אנחנו לא רוצים לעגן בתא המטען מינוס. סיבות אישיות של בעל הרכב ולא רלוונטיות. יש דרך איפה להעביר מספיק כבלים.

האם יש השלכות שליליות לסלילה של כבל פלוס ומינוס ישירות מהמצבר למגבר בתא המטען? לא משנה איך ולמה, זה יותר פשוט לנו ככה.

 

יצא לי כמה פעמים לחפש נק' עגינה לכבל מינוס... פשוט תמצא בורג הידוק של החגורה, של המושב, בורג הידוק של גלגל רזרבי, בורג הידוק של הדלת של תא המטען, "ח" של התא מטען - למרות שכאן צריך להלחים...

 

יש בחנויות פרזול מסכים עם פין לחורים בקוטר 4 מ"מ, ניתן לקדוח בורג אל הגוף ואם תרצה לפרק במקום שישאר חור יש מסכה עם פין...

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

זה לא באמת משנה אם רוצים להמנע מיללות אלטרנטור צריך להאריק את הכל במקום אחד, אם מושכים - למצבר כך גם הרדיו צריך להמשך למצבר.

 

ככה אין הפרש פוטנציאלים ואין רעש אלטרנטור.

פורסם
אדי אתה בטוח בזה ?

 

אני חושב שכן - זה תלוי בעובי ובאורך הכבל שהוא הולך להשתמש.

 

תנסה להשוות שטח פנים של כבל 4 גייג' באורך 4 מטר לשטח פנים של הבודי של הרכב :-D

 

השאלה כמובן היא מה ההתנגדות שאתה תראה על כל אחד ואחד מהם - אם מדובר במשהו זניח אז זאת לא צריכה להיות בעיה.

 

כמובן - אם אני טועה כאן במשהו או מטעה אתה יותר ממוזמן לתקן אותי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

Urban,

אל תקדח, תחברו ישירות על בורג קיים עם נעל כבל, או תחת חגורת הבטיחות (הקליפס נקבה) או לאחד מברגי המושב.

 

השלכות? לא ממש, חוץ מסיכוי לספוח יותר רעשים ואם אתה עובד בהספקים מפגרים אז גם פרוטקשן.

 

רק אל תשכח לעבות את כבל המינוס מהמצבר לרכב בהתאם

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הפרש פוטנציאליים משהו... מה? מה?

:-P

 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הגננת אמרה יש לילד פוטנציאל לא ממומש, לך תבין

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...