Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יבגני צודק, כל חשמלאי יודע מה זה השוואת פוטנציאלים, אולי פה זה פחות רלוונטי אולי לא.

 

אורבן רייסר,

לא ברור לי מה אתה רוצה?

אתה לא רוצה לחבר לשלדה? תעביר כבל מינוס מהמצבר.

שיהיה בהצלחה!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

מה שאני מתקשה להאמין זה שהבן אדם מוכן לפרק חצי אוטו בכדי להעביר עוד כבל - וכבל עבה



 

מאשר לפתוח בורג, לתת לו שיוף קטן, לחבר כבל קצרצר ולהבריג חזרה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למה? כי הבן אדם יקה פוץ, הארדקור יקה פוץ. היה סלול כבר כבל 4G שאני סללתי וחובר למגבר 4X50 (מראש לקחתי כבל יותר עבה מכיוון שיש סיכוי שהלה ירצה להוסיף הגברה וסאב בעתיד). בכל מקרה, בסוף נסלל כבל 8G נוסף (לא יאמן כמה זה קל בפוקוס הישנה) וחובר לפלוס, וה4G הפך למינוס. למה? ככה, זה הרכב של הבן אדם, ראיתי שהוא לא שש לקדוח שם כלום ולכן זו האלטרנטיבה.

 

מה גם שנסינו לעגן מינוס לחגורה, כולל שיוף הצבע והסרה של שומנים או כל דבר שעלול להזיק, והמגבר לא עבד. ברגע שעשינו חיבור ישיר למגבר בשביל בדיקה של תקינות המגבר, הכל היה בסדר. זה שכנע את הבחור שזה מה שיעבוד.

 

בכל מקרה, הכל עובד פיקס. אין יללת אלטרנטור והכל עובד פיקס. תודה על העזרה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אין צורך לקדוח וכבר אמרו לך את זה!

יש ברגים של עיגון המושבים בפוקוס תפתח אחד מהם שים נעל כבל ותסגור על הכבר עם הבורק. לא קדחת לא עשית שום פגיעה בגוף עצמו של הרכב וקיבלת מינוס כמו שצריך.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

נעשה ולא עבד כמו שצריך, לא ברור למה, העובדה הייתה שבעת שהמינוס היה מעוגן לתושבת החגורה (נוסע ימין למי שמועניין לדעת) המגברים לא עבדו (נבדקו שניים, שניהם סאןדאון. 125X2 ו4X50). הפתרון היה חייב להיות מיידי. תאמין לי שאני לא מבסוט מזה ששוכבים 4 מטר של כבל מתח מבובזים אצלו באוטו, אבל המערת הייתה חייב לעבוד באותו היום, מכיוון שהוא נוסע לטייל עם האוטו ואנחנו היינו בלחץ זמן. ההחלטה לקבוע מינוס ארוך נבעה מהעובדה שהתעלות גם ככה היו פתוחות. הפתרון זמני עד שאני אוכל לפתור את הבעייה.

 

אגב, שאלת תם.

 

האם העובדה שהמעגל הוא מעגל ישיר לא אמורה להפחית רעשים ולייצר מערכת "יציבה" יותר? אני לא איש חשמל, סואנד וכיו"ב ואינני מתיימר להבין בדברים שכאלו, יש לי כולה ידיים טכניות טובות ואני משמתמש בידע של אחרים על מנת לנסות לייצר תוצאות טובות.

 

עריכה:

 

שכחתי לשאול. כרגע התקנו את ה125X2 (שלי) מכיוון שסיבה כלשהי, ה50X4 פשוט לא הוציא אות לרמקולים. העובדה לזה הוא עבד הייתה צליל "פצפוץ" בעת שמגע רמקול נגע בקונקטורים שמיועדים לחיבור הרמקול למגבר ולאחר מכן לא התנגן שום צליל. האם יש לכם השערה כלשהי לגבי התקלה האפשרית? האם ניתן לתיקון בבית או שעלי לגשת למעבדה?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

קודם כל לגבי שאלת התם לגבי המגע הישיר - כן ולא.



 

כן - זה אמור למנוע בעיות של רעש אלטרנטור במידה ואתה לא מצליח למצוא נקודת הארכה שקטה באזור בו אתה מחבר את המגברים לכבל המינוס.

 

אצלי בטויוטה נאלצתי לגשר בין שתי נקודות הארכה שונות עם כבל 4G בכדי לקבל נקודה אחת שקטה מרעשים - הנקודות שגישרתי הן הבורג במרכז המושב האחורי לבורג שתופס את הצד שמאלי של המושב האחורי - לא יודע למה, לא רוצה לדעת - זה עובד.

 

בלי זה - רעש אלטרנטור במיידית.

 

אז - אם הייתי מעביר כבל ישיר למצבר והכבל הזה היה בעובי מספק - אני מאמין שגם כן הייתי נמנע מרעש אלטרנטור.

 

לא - במידה והכבלים סופחים בדרך למגבר רעשים שמגיעים גם מיחידות מחשב של רכב, אנטנה, האלטרנטור עצמו וכו' וכו'.

 

 

לגבי השאלה על הסאן דאון 50.4 - אני בהלם שאתה אומר את זה!

 

לי היתה תקלה מאוד דומה עם JBL GTQ200 שפשוט היה נדמה והמגבר שווק חיים - ניתקתי אותו מהרכב, פתחתי את המגבר וכלום - הכל תקין, מחברים לספק 12V נדלק כמו גדול.

 

מחזירים לרכב לאחר כמה ימים - עובד כאילו שלא קרה דבר.

 

כמה שנים אחרי זה על אותו הרכב בדיוק (יש לי את הרכב כבר 8 שנים) - הסאן דאון כך סתם ביום בהיר ללא שום סיבה החליט שלא בא לו להוציא אות משני ערוצים.

 

בודק פיוזים, בודק את המגבר, בודק את הRCAים בודק את הHU - בפירוש נראה כמו תקלת מגבר.

 

מביא את המגבר לבדיקת מעבדה ונחש מה?

 

הכל תקין! המגבר עובד!

 

מציע לך לקחת את המגבר מחוץ לרכב - לבדוק שהפיוזים תקינים ולחבר אותו לספק של מחשב לחיווט של ה12V - לגשר את הרימוט עם הפלוס וקודם כל לראות אם הוא נדלק.

 

נדלק? חבר אליו איזה רמקול מסכן לנסיון (תוריד את הגיין) ותחבר אליו נגן MP3 עם כבל PL לRCA ותבדוק ערוץ ערוץ

 

אחרי זה תבדוק בגישור כל זוג ערוצים

 

אם הכל תקין - אז קרא לך מה שקרה לי - אני חושד כנראה במתח שהמגבר הזה רואה בצורה שבה הוא מחובר ברכב - וזה יכול לקרות אולי מבעיות הארקה - נראה לי שהגיע הזמן לבדוק מה מצב הכבלים שם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, Mucho gracias. הכל נרשם וייבדק. הכי ביג דיל נרכיב מערת לבית מה4X50. ספק 400 וואט לדעתי אמור להיות מעל ומעבר ורכיבים יש לי. נשתמש בקרוס האקטיבי לכיוונים ונראה מה יצא. להתעלות על הלוג'יטק שיש לי כרגע לא יהיה קשה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

זה שאתה תתקין את המגבר הזה בבית ותבזבז עליו ספק כוח מטורף לא יפתור את העובדה שיש לך בעיה כלשהיא ברכב.



 

מה שהתכוונתי זה שתפתור את הבעיה ברכב או תנסה לגלות לפחות מה קורה שם ולא שתבנה לך מערכת ביתית עם סאבסוניק פילטר :-D

 

אפרופו - ספק 400 וואט זה דבר אחד אבל אם אני זכור נכון האמפרז' שאתה תקבל הוא משהו בסביבות ה15A מקסימום - תבדוק את הנתונים בספק.

 

אם אני מביט בספק 500 וואט שיש לי בבית לצורך תחזוקה של הCARPC ונסיונות אחרים - ב12V DC ממתח כניסה של 230V פלוס מינוס AC המוצא שלו יהיה 18 אמפר.

 

תוריד מזה 20 אחוז בשביל ספק של 400 וואט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המגבר לא יותקן בבית, אלא אם הרכב ימכר בקרוב, אני די מתנדנד כרגע. רכב בתל אביב זה לא אטרקצייה גדולה, בטח לא טנדר... מה שבטוח שאני חייב לבדוק אותו. את הספק כוח גם ככה יש לי. כל השאר זה סתם משחק. נקווה לטוב עם המגבר. העיקר שיעבוד.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תשאיר אותי בתמונה בבקשה לגבי התוצאה של הבדיקה - אני חייב לדעת.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...