Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לסגירה של 106GTI


Mickael Meyer
שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כחה כמו שכמה מימך מכירים את האוטו שלי יש לי כמה שיפורים באוטו

עכשיו הסקאלה באוטו הוא עד 220 ואני מגיע עד הסוף

יכול להיות שבגלל הגיר זה מגביל אותי ל220משהו או שזה לא קשור

תודה מרואש

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כחה כמו שכמה מימך מכירים את האוטו שלי יש לי כמה שיפורים באוטו

עכשיו הסקאלה באוטו הוא עד 220 ואני מגיע עד הסוף

יכול להיות שבגלל הגיר זה מגביל אותי ל220משהו או שזה לא קשור

תודה מרואש

 

אני לא יודע לגבי יכולת המנוע שלך,

אבל יש מהירות מסוימת שלא משנה כמה כח יהיה לך באוטו, לא תוכל לעבור את אותה המהירות כי הגיר האחרון (החמישי) פשוט נגמר לך.

תסתכל על כמה סל"ד אתה עומד ב 220 קמ"ש, ואז תוכל לדעת.

 

הערה:

לא מומלץ לנסוע על מהירות כזאת יותר מדי. גם בגלל משטרה, גם בגלל בלאי גבוה למנוע שכן הסל"ד נמצא על סל"ד מאוד גבוה (5.5K+) למשך זמן רב מאוד.

תבדוק שמן לפני נסיעה שכזאת כי במידה ואין לך הרבה זה יכול להגיע למצב מסוכן.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...