Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הייתי בקרסו,הציעו לי דבר כזה למרות שאמרתי שנאי לא מתקרב למגאן:

דגם ביסנס שנת 2008 48K ש"ח

90 אלף קילומטר

עכשיו העסקה כזו: 3 שנים האוטו אצלנו וכל דבררר כל דבר הם משלמים על כל תקלה(לא כולל טיפולים) שתהיה יענו שיש לי 3 שנים ראש שקט ויש רק את ההשתפות עצמית ולאחר מכן הם מובטיחים לקנות ממני את הרכב אבל שהם קונים הם קונים גם 20 אחוז פחות מהמחירון, לדוגמא המחירון היה 60 אלף והם הורידו 20 אחוז זה יוצא 48 אלף, בעוד 3 שנים המחירון יהיה 50 אז גם משם יורידו 20 אחוז,ואז לדוגמר זה יצא 35 אלף אז הם יורידו לי ואני אקנה רכב מהם.. נשמעת הצעה מפתה מה לדעתכם ?

מחכה לתשובה עוד היום :)

פורסם

כבר תקופה לא קצרה היבואן נותן אחריות מלאה של 3 שנים על מגאן 2008.

אם הרכב מתאים לך ובמצב טוב, זאת עיסקה לא רעה בכלל.

אנשים לא קונים מגאן בגלל החששות לגבי האמינות. אחריות מלאה של היבואן מבטלת את החששות ל 3 השנים הבאות.

רק אל תבנה על מחירון של 50 אלף ש"ח בעוד 3 שנים - אולי לכיוון ה 30 אלף ש"ח.

מה הקאצ'?אין ממש קאצ'- בשוק המשומשות אפשר לקנות מגאן כזאת במחירים יותר נמוכים, רק ללא האחריות.

וכנראה בקרסו מדובר לרוב ברכבים ליסינג ועם קילומטראז' לא קטן (במחיר הזה, עם הורדת 20%).

אני, אם הייתי רוצה לקנות מגאן, בהחלט הייתי מעדיף לשלם יותר ולקבל אחריות מלאה של היבואן ל 3 שנים.

בחודשיים האחרונים נפתחו כאן בפורום, אני חושב, עשרות נושאים לגבי מגאן ואחריות של קרסו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שים לב שב-90K המגאן צריכה לעבור טיפול תקופתי הכולל גם החלפת טיימינג - טיפול לא זול.

בדוק אם ברכב שהוצע לך בוצע טיפול זה.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
שים לב שב-90K המגאן צריכה לעבור טיפול תקופתי הכולל גם החלפת טיימינג - טיפול לא זול.

בדוק אם ברכב שהוצע לך בוצע טיפול זה.

 

אפרים

 

כן בוצע בו, זו הסיבה שגם אנו לוקחים אותו ולא את השאר שיש בהם 80 ו70 ..

חוץ מזה מה לדעתכם ? וזה שהגיב לפניך:

תודה על התגובה המהירה אבל קצת הגזמת 30 אלף (תקן אותי אם אני טועה ועושה את ההשואה לא חכמה )

כי עכשיו 2006 הוא 48 במחירון וזה גם כמעט 5 שנים...

פורסם

בעוד 3 שנים אתה תתחנן שיקנו ממך ב-30K ש"ח.

א) כבר היום הרכב נמכר בעשרות אחוזים מתחת למחירון.

ב) בעוד 3 שנים מי שיקנה ממך את האוטו לא תהיה לו אחריות כמו שיש לך.

ג) יש המון רכבים כאלה בשוק (עקב שוק ליסינג מפותח באותה שנה) וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העובדה שהרכב הוא לא מהמצטיינים בסגמנט שלו (כלומר קונה ממוצע יעדיף לחפש רכב אחר במקום הרכב שלך ולכן תצטרך להפוך את העיסקה שלך למשתלמת עבורו מבחינת מחיר כי בשאר הפרמטרים כמו אמינות, מחיר טיפולים וכו' אתה לא יכול לשלוט).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בעוד 3 שנים אתה תתחנן שיקנו ממך ב-30K ש"ח.

א) כבר היום הרכב נמכר בעשרות אחוזים מתחת למחירון.

ב) בעוד 3 שנים מי שיקנה ממך את האוטו לא תהיה לו אחריות כמו שיש לך.

ג) יש המון רכבים כאלה בשוק (עקב שוק ליסינג מפותח באותה שנה) וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העובדה שהרכב הוא לא מהמצטיינים בסגמנט שלו (כלומר קונה ממוצע יעדיף לחפש רכב אחר במקום הרכב שלך ולכן תצטרך להפוך את העיסקה שלך למשתלמת עבורו מבחינת מחיר כי בשאר הפרמטרים כמו אמינות, מחיר טיפולים וכו' אתה לא יכול לשלוט).

 

הבנת הנקרא יש? אמרתי שחברת הליסינג תקנה ממני אותו, ב20 אחוז מתחת למחירון הם מתחייבים לקנות אותו ממני

פורסם

ועוד משהו נוסף - ב 3 השנים הבאות תצטרך לטפל ברכב במוסכי היבואן, בגלל האחריות.

את זה הם גם לקחו בחשבון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הבנת הנקרא יש? אמרתי שחברת הליסינג תקנה ממני אותו, ב20 אחוז מתחת למחירון הם מתחייבים לקנות אותו ממני

 

אל תבנה על זה, עוד 3 שנים החברת ליסינג לא תספור אותך, מניסיון מר עם שלמה סיקסט.

הם בשמחה רצו לקנות מאבא של חברה שלי את האוטו, אבל הציעו לו 33% מתחת למחירון (הרכב שווה במחירון 90K ש"ח והציעו לו 60K ש"ח).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אז ככה הייתי בקרסו,הציעו לי דבר כזה למרות שאמרתי שנאי לא מתקרב למגאן:

דגם ביסנס שנת 2008 48K ש"ח

90 אלף קילומטר

עכשיו העסקה כזו: 3 שנים האוטו אצלנו וכל דבררר כל דבר הם משלמים על כל תקלה(לא כולל טיפולים) שתהיה יענו שיש לי 3 שנים ראש שקט ויש רק את ההשתפות עצמית ולאחר מכן הם מובטיחים לקנות ממני את הרכב אבל שהם קונים הם קונים גם 20 אחוז פחות מהמחירון, לדוגמא המחירון היה 60 אלף והם הורידו 20 אחוז זה יוצא 48 אלף, בעוד 3 שנים המחירון יהיה 50 אז גם משם יורידו 20 אחוז,ואז לדוגמר זה יצא 35 אלף אז הם יורידו לי ואני אקנה רכב מהם.. נשמעת הצעה מפתה מה לדעתכם ?

מחכה לתשובה עוד היום :)

 

שלחתי לך הודעה פרטית

פורסם

תבין יש מלאי גדול והשוק של מגאן לא מי יודע מה ,עכשיו קרסו צריכה מזומנים ולכן הם מוכרים במחיר נמוך אני מניח שיש להם מוסכים שלהם ולכן התיקונים לא עולים להם כלכך יקר ואך אומרים עוד שלוש שנים אלוהים גדול ....... 

פורסם

שלום.

הצעה שנשמעת על פניו מפתה מאוד.

ואני רוצה להעלות את השאלה למה?

האם יבואן טויוטה ,מזדה ,הונדה,סוזוקי,דיהטסו,סובארו, פורד , ואפילו ניסן (שמיבא קרסו)עושים כאלה מבצעים?

התשובה היא שלילית.

אם כך מדוע שיבואן יעשה כזה מבצע? כל השוק מת לכל היבואנים.

התשובה נעוצה אם כך ברכב.

מי היה מוכן מבין קוראי הפורום לקנות מגאן 08?

מדוע לא? רכב צרפתי נוח ומפנק. טוב התשובה היא כנראה במוניטין האמינות הגרוע להחריד של המותג.

ובמחירים שהמוסכים המורשים ש גובים עבור הטיפולים והתיקונים ברכב(תריצו חיפוש מגאן סניק וכדומה).

" העם" מצביע ברגלים.למה לדעתכם המכוניות למעלה הם המבוקשות ביותר?ולא המותג המכונה רנו

כי במחירי השחיטה שגובים כל המוסכים ללא יוצא מן הכלל רצוי להחזיק רכב מאוד אמין

ולא "רכב שלא רואה מוסך"

אישית היתי נמלט מההצעה וקונה רכב אמין שישרת אותי שנים רבות(עיין ברשימת הרכבים למעלה)

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אני יכול לקרוא את ההודעה שלך הפוך:

השוק של כל הרכבים חלש מאוד.

ולכן, כדי למכור רכב עם מוניטין אמינות גרוע, צריך לעשות משהו.

אחריות של 3 שנים לרכב בן 3 מפגוש לפגוש לא נותנים בשום מקום אחר, ותאמין לי, גם מזדה בת 3-6 מליסינג לפעמים מתקלקלת, והתיקונים לא זולים כמו שאתה חושב.

הטיפולים במוסכי רנו באמת לא זולים, אבל הטיפול הוא פעם ב 30 אלף ק"מ, התקלות מכוסות באחריות. ביטוחים מהזולים וצריכת דלק לא רעה.

תוסיף לזה מחיר יותר נמוך מרכבים אחרים+ כל היתרונות של מגאן (נוחות, בטיחות, מרחב פנים) ותקבל הצעה שלדעתי לא צריך לברוח ממנה, אלא לשקול ברצינות.

אני שנים רבות מחזיק רכבים צרפתיים, ובמשפחה קרובה היו (וישנם) 8 רכבי רנו - התמונה לא כזאת שחורה כמו שמנסים להציג אותה.

אבל בתנאי אחד - לא להזניח את הרכב (טיב הטיפולים ולא לאחר אותם)!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אל תבנה על זה, עוד 3 שנים החברת ליסינג לא תספור אותך, מניסיון מר עם שלמה סיקסט.

הם בשמחה רצו לקנות מאבא של חברה שלי את האוטו, אבל הציעו לו 33% מתחת למחירון (הרכב שווה במחירון 90K ש"ח והציעו לו 60K ש"ח).

 

נושא הטרייד אין העתידי מעוגן אצלנו בחוזה בו מופיעים כל הפרטים וההגבלות על מחיר הרכישה העתידי.

 

מי היה מוכן מבין קוראי הפורום לקנות מגאן 08?

מדוע לא? רכב צרפתי נוח ומפנק. טוב התשובה היא כנראה במוניטין האמינות הגרוע להחריד של המותג.

ובמחירים שהמוסכים המורשים ש גובים עבור הטיפולים והתיקונים ברכב(תריצו חיפוש מגאן סניק וכדומה).

 

עם תחושות קל להתווכח אבל עם עובדות ונתונים סטטיסטיים קצת יותר קשה. בדיקה שעשינו לא מזמן הראתה שכמות קריאות השירות שקיבלה המגאן מהשנים 2008-2009 עומדת באותו קנה מידה כמו ניסאן טידה ויפניות אחרות בקטגוריה הזו. אתה גם יכול לתאר לעצמך שאם היה אמת מאחורי מוניטין האמינות הבעייתי, לא היינו נותנים שלוש שנים אחריות לרכב הזה.

 

המגאן מהשנים האלו היא משפחתית מעולה שנותנת תמורה מצויינת לכסף. למי שמוכן להתגבר על הסטיגמות ולמי שמחפש מכונית בטיחותית, מרווחת וחסכונית זאת בחירה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...