Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי סיאט ליאון 1.8 TSI לפני כמעט שנה. אחד השיקולים היה יעילות צריכת הדלק.

לפי המפרט המכונית צורכת בממוצע 15 ק"מ לליטר, בפועל 10-11 ק"מ לליטר. מדובר בהפרש של 30%!

 

בטיפול במוסך המרכזי של צמפיון ביקשתי לבדוק את הסיבה ואמרו ש"הכל בסדר".

 

האם גם הליאונים שלכם צורכים ככה דלק? יש מה לעשות?

פורסם

אם בתוך העיר היא אוכלת 1:8-1:9 ומחוץ לעיר כ1:13 אזי הכל תקין.

יש לך מנוע מוגדש ודי גדול וכמובן שגם רגל ימין שלך תורמת לנושא.

בתור אחד שבמשפחה שלו מסתובבים כמה מנועים כאלה, הכל נראה לי תקין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בנוסף, בימי הקיץ הדביקים בארץ אין סיכוי שאתה נוסע בלי מזגן שמוסיף כ 15% לצריכה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

במנועי TSI יש הבדל גדול מאוד בצריכת הדלק בין נסיעה רגועה לנסיעה מאומצת. עם רגילה קלה על דוושת תקבל תוצאות טובות יותר מאלה שהשגת אך בכל מקרה ספק אם תראה אי פעם 1:15.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שמתי לב אצלי ב Ibiza TSI 1400 FR בדיוק למה שאנשים כותבים כאן.

בנסיעה סופר רגועה שבא אני מאיץ לאט מאוד למהירות 100, מפעיל בקרת שיוט, בולם בעדינות בצמתים ומשתדל בקושי להאיץ אם אפשר, הגעתי ל 6.4 ליטר למאה ק"מ.

 

בנסיעה חזקה ומאומצת מאוד הוצאתי מהרכב 11.5 ליטר למאה ק"מ (שזה עדיין מצויין לרכב עם כל כך הרבה כח).

 

בנסיעה משולבת, אני מוציא מהרכב בערך 12-13 ק"מ לליטר.

 

אם אתה רוצה לחסוך, לתצטרך להרגיע את רגל ימין...

תחשוב על זה ככה : אם הייתה רוצה באמת לחסוך, היית קונה רכב עם מנוע קטן וחלש שלא נותן לך את האופציה או המוטיבציה להיות בזבזן, במקום זה קנית מפלצת שיודעת להיות גם חסכונית וגם בזבזנית. הבחירה בידייך.

Peugeot 208 GTI 2016

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אצלי בלאון עושה 1:13 (80% בינעירוני,20% עירוני)

מחוץ לעיר עושה בערך 1:14 (כבישים מהירים ובלי פקקים) בתוך העיר הצריכה עולה - פקקים.

בדקתי את הרכב בנסיעה ע"פ החוק (70-90 קמ"ש) במישור (בלי עליות) נמנעתי מלחיצה על הטורבו וכד' הרכב הגיע גם לאזור 1:16

 

אבל בפועל בלתי אפשרי לנהוג ככה, ואף אחד לא קונה לאון 1.8 אוט' ונוהג 70 קמ"ש.

 

לדעתי בסדר גמור.

×
×
  • תוכן חדש...