Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, התגלגלה לידי קרייזלר נאון 2000 (גם השנה גם המנוע). הרכב, כראוי לאמריקאיות של פעם, שותה כמו רוסי בפאב!

עשיתי מה שיכולתי, מילאתי אוויר לפי הספר, רוקנתי בגאז' והרכב עדיין אוכל.

 

כמה שאלות:

איזה דלק אני אמור למלא? אני מחפש תשובה חד משמעית ולא מצאתי. הרכב הזה כבר שנים שותה 95.

הרכב מגמגם ולוקח זמן להניע אותו, בעיקר כשקר. המצב הזה ממש מפחיד בבוקר. אני גר ליד בית ספר ולכן כל תחילת נסיעה אני מקווה שהרכב לא יחליט דווקא להאיץ על ילד...

מה עוד אפשר לעשות בכדי להוריד צריכת דלק? הרכב בשיוט רגוע (90-110) נמצא בסלד גבוה (2500-3000) ורועד. זה הגיוני בכלל?

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

הסל"ד נשמע לי קצת גבוה יחסית למנוע 2000 (בשני רכבים שברשותי, 1.6, הסל"ד ב-100 קמ"ש הוא בין 2400 ל-2800 סל"ד).

הרעידות לא חייבות להיות קשורות בהכרח לתופעה - אולי משהו שקשור לצמיגים, בולמים, רכיבי ההגה למיניהם וכו').

מצד שני - מתי הוחלף פילטר דלק ואוויר? מה לגבי תקינות שאר מערכת ההצתה? אני כמובן מדבר על התופעות האחרות שתיארת.

מתי הוחלפו פלאגים וחוטי ההצתה?

תבדוק את כל אלה, לדעתי לפחות באחד מאלה תמצא תקלה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

הגיוני שהרכב ישתה בין 1:8-1:7 בתוך העיר.

לא הבנתי מההודעה שלך מה תצרוכת הדלק שלך.

וללא שום קשר נראה שיש אצלך תקלה שיכול וקשורה לכך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אני לא טועה, לניאון יש תיבת הילוכים עם 3 הילוכים קדמיים. במקרה הזה הסל"ד שקיבלת במהירויות 90 - 110 נשמע נורמלי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לנאון דור קודם 3 הילוכים לחדש יותר (משנת 2000 וצפונה) 4 הילוכים.

עם הדגם של ה 3 הילוכים עשיתי בממוצע 1:10 רוב הנסיעות בעיר ומחוץ לעיר 1:13

דווקא ממש סביר למנוע גדול וגיר מיושן.

מה צריכת הדלק שלך?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...