Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שישי בשפלה 02.09.11 ואיך לא - חגיגה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מפגש שישי שוב כאן, הראשון שמסמן את תחילתו של סוף הקיץ, ומה יותר טוב מאשר סיבה למסיבה?

 

חגיגה לזה שלא אוהב שחוגגים לו, ולא נותן שיפתיעו אותו,

זה שבכל אירוע והשקה נותן את הטאץ' האישי שלו, רב ידע ומנחיל מורשת.

זה שוודאי מקועקע לו MG ישר על הלב: קובי מילוא!

 

מזל טוב ליומולדת עגול, שתמיד תהיה מוקף חברים מכוניות ואוהבים:

 

הנה געגועים ל"לשעבר":

 

attachment.php?attachmentid=254580&stc=1&d=1315063201

 

מועדפים:

 

attachment.php?attachmentid=254581&stc=1&d=1315063222

 

מזל טוב!

 

attachment.php?attachmentid=254586&stc=1&d=1315063311

IMG_5902.JPG

IMG_5903.JPG

IMG_5913.JPG

IMG_5922.JPG

IMG_5923.JPG

IMG_5927.JPG

IMG_5934.jpg

IMG_5935.jpg

פורסם

ועוד קצת מאלו שחיכו לנו בסבלנות בחנייה:

 

attachment.php?attachmentid=254609&stc=1&d=1315064164

 

כך בשפלה, מפגש חברים של סוף שבוע עם ערך מסוף.

שבוע טוב לכולנו.

IMG_5916.JPG

IMG_5937.jpg

IMG_5938.jpg

IMG_5904.JPG

IMG_5905.JPG

פורסם

היערכות, כמיטב המסורת של מפגש השפלה, רגע לפני שהחברים כובשים את הרחבה...

קובי שלנו, בתיאום מלא עם בית הקפה, דאג למעגל מתאים לאירוע הצפוי...

IMAG0328.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

שמחתי מאד להשתתף בחגיגת יום ההולדת של איש מיוחד, שתמיד הופך כל השקה לאירוע מעניין ומעשיר ידע, ג'ינג'י אמיתי ומעל הכל חבר יקר .

נאחל לו הרבה שנים טובות, בריאות ונחת מהמשפחה ומהגשמת החלום - ה MGC.

באותה הזדמנות אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה על פועלו של קובי השני, הלא הוא קובי בן ניסן, שעושה עבודה נפלאה בתחזוקת סניף השפלה, סניף שהחל מכמה חברים בודדים והפך ברבות הימים לסניף גדול ומרשים שהתפתחו בו חברויות אמת בין המשתתפים.

כל הכבוד !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

וואוו. איזו הפקה יפה.

 

לקובי ששיטח את עצמו לאחרונה מזל טוב עגול,

ולקובי "הקטן" כל הכבוד, חזק ואמץ על הארגון.

 

 

לחברי מפגש השפלה,

יופי של מפגש. תמשיכו ותהנו.

 

 

אגב, מפגש השרון בגעש יבקר אצלכם לקראת סוף אוקטובר, לרגל אירוע מיוחד, לחבר יחיד ומיוחד.

תכינו הרבה כסאות (וגם קפה).

 

להתראות,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

שלום.

 

מה זה קובי גדול חצי קובי נו באמת מדובר על שתי תותחים אחד תותח והשני תותחת {אפשר לבלבל ולערבב}

מה זה משנה?

העיקר שתפרנו לקובי את התחת מיתחנן לאשתו שתבוא והיא מתעקשת לא להגיע חחח כמה קל להנדס אותך!!!

אורלי את תותחית!!!

בקיצר מזל טוב לך קובי ידידי ושיהיה רק טוב

 

 

מאחלים זהבה ובני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מזל טוב ליובל שנים . עד מאה כעשרים . :beerchug:

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

×
×
  • תוכן חדש...