Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שישי בשפלה 02.09.11 ואיך לא - חגיגה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה מקרב-לב על האיחולים, הברכות, ועל החגיגה שאנשי השפלה אירגנו לי.

 

כיף גדול להגיע למפגש שכולו מלא בחברות ופירגון, עם מכוניות יפות ואנשים יפים עוד יותר.

 

תודה מיוחדת לכמה אנשים טובים:

- לקובי בן-ניסן, שבשקט ובנועם-הליכות נותן דוגמה ומופת לריכוז מפגש איזורי של מועדון החמש, וגם היה מראשי המארגנים של התעלול,

- לבני לוי שכרגיל מחפש הזדמנויות להפיל אותי בפח, ולזהבה העזר-כנגדו.

- לסיגל מ"אוו" שבלי ההלשנה שלה על התאריך הייתי מצליח לעבור את זה בשקט :wink:,

- לבועז אשר על הפירוטכניקה,

- לאשתי אורלי שהפעם לא הפילה אותי בפח, משום שאחרי 3 סירובים עיקשים לבוא איתי למפגש הבנתי שהיא כבר תגיע לבד...

ולכל החברים היקרים שבאו להשתתף בשמחה.

 

ולסיום, קצת תמונות של חברים טובים ומכוניות יפות, ממצלמתה של משפחת מילוא.

 

שנזכה לעוד הרבה שמחות, בבריאות טובה ובחברות,

 

קובי (מילוא)

P9020186.JPG

P9020187.JPG

P9020194.JPG

P9020201.JPG

P9020198.JPG

P9020202.JPG

P9020209.JPG

P9020211.JPG

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

תמיד זה כיף להשתתף באירוע בו קובי הגדול נוכח, אם זה בהשקות למיניהן, אם זה בישיבות ועד בעבר או בעזרה להכנת תעודת FIVA אדם כלבבי, אומר את שבליבו, מנתח מצבים מעולה וצופה מצבים קדימה די למרחוק - ובד"כ גם קולע.

היה כיף להשתתף בשמחתו, עובדה גם כשזו הפתעה - היקף המעגל היה גדול מאדוכמות הנוכחים מכובדת.

לקובי שלנו (קובי החצי) - אין עליו, כל משימה הינה פרויקט שצריך להתבצע ב - 100%, נינוח ותמיד רגוע, דואג לטפל בחברי המפגש במלוא הרגישות והנועם - אתה יחיד ומיוחד.

היה כיף וכפי שסיגל כתבה, רק בשמחות נפגש והחגים הקרבים ובאים יעברו עלינו בשלום.

 

נ.ב. כמה חברי שפלה יוצאים לנצרת ? האם מעוניינים לצאת לצומת גלילות בשיירה ?

מצא משה

פורסם

המון מזל טוב קובי היקר, אוהבים ומעריכים!

יופי של חגיגה וכל הכבוד על הארגון - עוד ארגון מושלם מבית היוצר של קובי ב"נ, ושנזכה לעוד רבים.

 

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

היי לכולם!!

קובי ידידי,מזל טוב!חגיגה גדולה לאדם נפלא!!

חברי מפגש השפלה היקרים!כל הכבוד על הארגון והביצוע,קובי(הקטן)תודה על עשייה ברוכה לטובת מועדון החמש בכלל והחברים בפרט.תודה לכל מי שתרם לארוע,בני לוי,סחטן על הרעיון,עדיין לא עיכלתי את הצלחתך בהבאת אורלי למפגש.....

שנפגש בשמחות!

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

×
×
  • תוכן חדש...