Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:roll::roll:בס"ד

 

E="1"]

[sI6]מבצע חישוקי מגנזיום 14 אינץ החל מ[/size]10[sE=6]99[/size]

E=6] מבצע חישוקי מגנזיום 15 אינץ החל מ 1699[/sIZ]

[sIZ=6] מבצע חישוקי מגנזיום 16 אינץ החל מ 2099[/s]

פורסם

חבל שאתם לא דואגים להעלות תמונות ומפרטים של המוצרים שברשותכם.

לדעתי זה מאוד יעזור במכירות.

 

מה גם שהאתר שלכם נראה כאילו לא התעדכן כלל בשנה האחרונה ולא נותן מספיק מידע לגבי כל חישוק וחישוק.

:wink:

פורסם

שבאתי עם הרכב לבדוק גאנטים לא היה לכם כמעט כלום ב16" ...אז יש עכשיו את המידות האלה?

 

נ.ב: החל מ 2099 זה קצת הרבה מאוד יקר ל16" ...

מהיש לכם להציע מרווח ברגים 5*114.3 ...הונדה סיויק - לא רוצה מקורי

Honda Civic Mugen RR

פורסם

מחירים לא להיט בכלל.

אם זה המבצע קיץ שלכם אז באמת שלא מעניין אותי המחיר שלכם בחורף.

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם

מצטער להגיד לכם אבל זה בלתי אפשרי להשתמש באתר שלכם, שום דבר לא מובן ואין שום מידע או פירוט על שום דבר.

 

אבל בכל מקרה, יש לכם גאנטים מידה 14? ואם כן אז אפשר לקבל תמונות עם הצעת מחיר?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המחירים שפרסמת לא כ"כ זולים. במיוחד לא כשהם אמורים להיות במבצע

יש המון אתרים עם מחירים זולים מהמצוין בנושא למעלה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי

אשמח לקבל קצת מידע על הגנט הבא:

חברת PCW דגם EMR171

 

איזה מידה הוא, מרווח ברגים, OFFSET וכמובן מחיר :smile:

 

תודה מראש

 

נ.ב

ניסיתי לשלוח לכם הודעה פרטית אבל התיבה שלכם מלאה:arrow:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

×
×
  • תוכן חדש...