Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוסר כבוד, כפויי טובה, שמחים לאיד. בושה.

 

לא יודעים להעריך מפעל חיים ששינה את העולם, ותרם אישית לכל אחד, לא משנה אם יש לכם סאמסונג htc או אייפון, במקום זה הולכים לשבת באוהל ומצפים לטוב.

 

בעלי התגובות המבישות- אתם לא תגיעו לשום מקום. לכו ללמוד דרך ארץ.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סטיב ג'ובס הוא אמן שתרומתו לאנושות ולהתפתחות הטכנולוגיה מעוררת הערצה, אין לי שום ספק ששמו ירשם בדפי ההסטוריה יחד עם שמותיהם של פורצי דרך אחרים.

 

עם זאת - קשה לי להשתחרר מהתחושה שבמובן מסוים הפרישה תעשה לו טוב, כי לדעתי אפל כבר עברה את השיא שלה וחברות אחרות מזנבות בה ואף עומדות לעקוף אותה.

החדשנות הטכנולוגית המדהימה של האיפון התפוגגה ומוצרים של חברות אחרות כבר עושים את הכל טוב יותר ומהיר יותר.

אפל התחילה את הירידה (ירידה שחוותה נוקיה לפני מספר שנים ולא הגיבה - עד שהפכה ללא רלוונטית) והירידה הזו נחסכה מג'ובס שכמו אישים אחרים "זכו" לפרוש מתפקידם כשהם בשיא הצלחתם.

פרישה דרמטית מהסוג הזה מבטיחה ששמו של האיש יהיה יחקק לנצח ושהאגדות עליו רק ילכו ויעצימו.

פורסם
אנחנו האנשים שנחליט אם הוא טוב או לא. אנחנו לא הולכים לעשות סקר שוק בנושא, רק רצינו לבנות את הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לבנות

זאת הסיבה להצלחה שלהם, וזאת תהיה גם הסיבה לסוף שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם אתה מכיר קצת את ההיסטוריה של אפל, הם שרדו הרבה שחקנים אחרים, למרות עליות ומורדות (מישהו זוכר את דיגיטל? קומפק?). מה יהיה, אף אחד לא יודע...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מאחל לו רק בריאות. האיש הזה הרים את אפל מאשפתות באמצעות החזון ויכולת הניהול שלו, שחרר מוצרים ששינו את הדרך שבה אנחנו חווים את העולם ושינה את חווית המשתמש בהמון תחומים.

 

מהאייפוד שהיה הנגן הפרקטי הראשון, לאייפון ששינה את עולם הסמארטפונים, את אייטיונס ששינתה את הרגלי צריכת המוזיקה והתוכן שלנו, את ה-appstore ששינתה את אופן רכישת התוכנות שלנו ועוד רבים וטובים.

 

לצערי קשה לי להאמין שמישהו יוכל להחליף אותו בכזאת קלות.

 

 

(למען הסר ספק אין לי אף מוצר של אפל בבית - אבל מה שהוא עשה השפיע על כל התעשיה).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אייטיונס ששינתה את הרגלי צריכת המוזיקה והתוכן שלנו

כן, אז הייתי מוריד שירים דרך נאפסטר, עכשיו אני מוריד שירים, סרטים, משחקים ותוכנות דרך ביטטורנט.

 

נגנים פרקטיים? תמיד חשבתי שזה היה קודם DIAMOND RIO, ואחר כך שלל נגני MP3 סיניים, ופלאפונים עם תוכנה שיודעת לנגן MP3 ומקום לכרטיס זיכרון, שהציפו את השוק.

 

המציאו את שוק PC? למיטב ידיעתי זאת הייתה IBM שהמציאה תקן פתוח בשם "תואם IBM PC".

 

ג'ובס יותר נתן קווים מנחים, כי מחשבי PC, נגני MP3 וסמארטפונים היו גם לפניו, הוא פשוט נתן להם כיוון להתפתח, לטוב ולרע.

מה שכן, אני מסכים שבלעדיו לא היה לנו חלונות 7, נגני MP3 של סאנדיסק, וסמסונג גלאקסי S2. אבל יכול להיות שהיה משהו אחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ג'ובס יותר נתן קווים מנחים, כי מחשבי PC, נגני MP3 וסמארטפונים היו גם לפניו, הוא פשוט נתן להם כיוון להתפתח, לטוב ולרע.

מה שכן, אני מסכים שבלעדיו לא היה לנו חלונות 7, נגני MP3 של סאנדיסק, וסמסונג גלאקסי S2. אבל יכול להיות שהיה משהו אחר.

 

את המכונית פיתחו חלוצים שעבדו באותה התקופה על אותו המוצר, בלי שהיה בינהם קשר ואיך שהוא באותם הימים ההתעוררות הזו התרחשה במספר מקומות (לצורך העניין אציין את דימלר ובנץ, אם כי היו רבים אחרים).

האגדה מספרת שאלכסנדר גרהם בל (ממציא הטלפון) הקדים בזמן קצר בלבד ממציא אחר שעבד על אותה ההמצאה, רשם פטנט וזכה בתהילת עולם.

ניוטון שהמציא את החשבון האינטגרלי והדיפרנציאלי, הקדים בזמן קצר בלבד מתמטיקאי אחר שעבד על אותם הרעיונות בדיוק.

 

קשה להאמין שמדובר בצירוף מיקרים, סביר יותר להניח שכשמבשילים התנאים לפיתוח המצאה מסויימת, הדבר מתפרץ במספר מוקדים - כמעט באותו הזמן.

לפיכך, אני מעריך שגם ללא ג'ובס היינו מגיעים ל- PC וסמרטפונים במתכונת המוכרת לנו, אבל ג'ובס הוא זה שהשכיל לזכות בתהילה ואת זה לא ניתן לקחת ממנו.

 

ראיתי את

, אם מדובר במשהו אמיתי עם טכנולוגיה אפשרית לביצוע במחיר סביר, אז אפל נמצאת כרגע על מסלול המראה ואני לוקח בחזרה את דברי מההודעה הקודמת שלי בשרשור.
פורסם

כמובן שהסרטון מזויף, ולא באופן טוב מאוד (לא קצת מוזר שכאשר הוא מקליד על המקלדת רואים רווחים בקרני הלייזר שזה האצבעות שלו שחוסמות את הקרן אבל הקרן מגיעה מהמכשיר לכן זה לא אמור לקרות?).

בכל מקרה אם זה מה שיהיה אני אנפץ את הגלקסי 2 שלי בפטיש ואאכל אותו לעיני כולכם.

פורסם

זה בסך הכול קונספט שגונב רעיונות מSEABIRD, בחיים האמתיים אין מקור חשמל מספיק חזק בשביל שזה יעבוד גם אם נצליך לדחוס את הכול לקופסה קטנה.

אודי A4

דימה.

פורסם

המציאו את שוק PC? למיטב ידיעתי זאת הייתה IBM שהמציאה תקן פתוח בשם "תואם IBM PC".

 

יש היום אינטרנט וגוגל, אפשר לבדוק לפני שכותבים דברים מביכים...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בכל מקרה אם זה מה שיהיה אני אנפץ את הגלקסי 2 שלי בפטיש ואאכל אותו לעיני כולכם.

 

אני הייתי מנפץ\שורף אותו כבר עכשיו, למה לחכות?

 

יש היום אינטרנט וגוגל, אפשר לבדוק לפני שכותבים דברים מביכים...:roll:

 

וזה עוד הדבר הכי פחות מביך שהוא כתב.

פורסם

וואו.



 

הוא קרוב משפחה שלכם או משהו (האמת, הלוואי והיה לי קרוב משפחה שכזה)? למה לקחת את זה כל כך קשה?

 

5654.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא לקחתי שום דבר קשה, אבל לכתוב ש-IBM המציאה את שוק ה-PC ע"י שהיא המציאה "תקן פתוח לתואמים"... תעשה לי טובה. זה כמו לכתוב שנאצר תכנן להיכנס לסיני ב-67', כי הוא רצה שהצבא שלו יחוסל בשישה ימים.

 

IBM תכננה את ה-PC שלה כמו שתכננה, מחוסר ברירה, כי החברה חיפשה פתרון מהיר למחשב האישי של אפל. לכן הלכו על ייצור מחשב שרק תכנון לוח האם הוא של IBM, והשאר נקנה מבחוץ, מתוך אמונה שאת הטכנולוגיה על לוח האם לא יצליחו להעתיק והם יצליחו להגן עליו מבחינת זכויות יוצרים. הפתרון שמצאה הסתבר כקל להעתקה (עשו Reverse engineering ל-BIOS), מה גם שהיא לא דאגה לבלעדיות על הצ'יפ (אינטל) ותוכנת ההפעלה (Microsoft), ובזה הכשירה את הקרקע לתופעת התואמים, ונתנה את הבסיס המסחרי לצמיחת שני הענקים הללו למימדיהם כיום.

 

שומדבר מזה לא היה מתוכנן, והכל קרה כי סטיב ג'ובס התחיל את שוק ה-PC שנים לפני כן. דרך אגב, עם הגיליון האלקטרוני הראשון, אותה תוכנה ששום עסק לא קיים כיום בלעדיה.

 

ה-PC הוא חזון של ג'ובס.

 

נכון, הוא לא זה שהיה אחראי לתפוצה המהירה של ה-PC (באותה מידה שהוא אחראי לתפוצה המהירה של הסמארטפון, לדוגמא), אבל אם יש משהו שברור שהאיש לא רק המציא, אלא באמת עשה (גם אם לא לגמרי לבד) בעשר אצבעות, זה את המצאת ה-PC.

זה קצת יותר מכוון וקצת יותר משמעותי מכל מיני מעשים ואנשים שאת השמות שלהם אנחנו כן זוכרים. למשל, קולומבוס, שהגיע בטעות לאנשהו, ולא עשה עם זה כלום...

 

עכשיו, אם אתה רוצה להחליף מספר מילים על הפצת מוסיקה ומדיה דיגיטאלית באינטרנט או על החוויה הקולנועית כפי שעצבה אותה PIXAR, אפשר גם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...