Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההבדלים ביניהם הם מספר יציאות למגבר ובלוטו׳ת מעבר לכך אני לא חושב שיש הבדל נוסף מבחינת הסאונד ביניהם.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
ההבדלים ביניהם הם מספר יציאות למגבר ובלוטו׳ת מעבר לכך אני לא חושב שיש הבדל נוסף מבחינת הסאונד ביניהם.

 

אני יודע שאין את הבלוטוס' ב200A בגלל זה שאלתי אם אין עוד הבדלים בסאונד,נחכה למישהו שבטוח בתשובה שלו,תודה בכל מקר"ה!

 

"עריכה" עכשיו שמתי לב שיש לו רק 2 יציאות למגבר,אם יש לי 4 רמקולים ברכב הוא יוכל להגביר רק 2?!

פורסם

2 יציאות זה בעצם 4 , תוכל לקחת מגבר 4 ערוצים ולחבר שתי זוגות קומפוננט עם קרוס.

 

איזה רמקולים יש לך? 

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
2 יציאות זה בעצם 4 , תוכל לקחת מגבר 4 ערוצים ולחבר שתי זוגות קומפוננט עם קרוס.

 

איזה רמקולים יש לך? 

 

פשוטים לא קומפוננט 6X9,6.5 שני זוגות

פורסם

2 זוגות 6/9? לא חבל לוותר על האיכות?

אם ארבעת הרמקולים אצלך אז לא נורא כבר, אם אתה רק מתכנןו לקנות אותם, לדעתי עדיף לך לקנות בכסף הזה קומפוננט וסאב. התוצאה תיהיה טובה יותר.

פורסם

חבל אתה עושה טעות.

רמקול מקורי של הרכב לא צריך הגברה ממגבר חיצוני, הוא לא יעמוד בזה והוא לא צריך את זה. לדעתי, אם כבר ברשותך מגבר 4 ערוצים או שגם ככה אתה מתכנן לרכוש אחד, תקנה סט קומפוננט קדמי, ועוד שבוע,שבועיים, חודש חודשיים או כמה שייקח, תקנה סאבוופר שיתאים למגבר שלך ולתקציב שלך, ככה אתה תהנה הרבה יותר מהסאונד שתיצור.

פורסם
חבל אתה עושה טעות.

רמקול מקורי של הרכב לא צריך הגברה ממגבר חיצוני, הוא לא יעמוד בזה והוא לא צריך את זה. לדעתי, אם כבר ברשותך מגבר 4 ערוצים או שגם ככה אתה מתכנן לרכוש אחד, תקנה סט קומפוננט קדמי, ועוד שבוע,שבועיים, חודש חודשיים או כמה שייקח, תקנה סאבוופר שיתאים למגבר שלך ולתקציב שלך, ככה אתה תהנה הרבה יותר מהסאונד שתיצור.

 

אין לי מגבר אחי,אני רוצה סט פשוט מאוד שישמעו בו בסדר + זה הכל לא ביקשתי זהב,אין לי כוח לכל ההתקנות המסובכות האלה.

פורסם
חבל אתה עושה טעות.

רמקול מקורי של הרכב לא צריך הגברה ממגבר חיצוני, הוא לא יעמוד בזה והוא לא צריך את זה. לדעתי, אם כבר ברשותך מגבר 4 ערוצים או שגם ככה אתה מתכנן לרכוש אחד, תקנה סט קומפוננט קדמי, ועוד שבוע,שבועיים, חודש חודשיים או כמה שייקח, תקנה סאבוופר שיתאים למגבר שלך ולתקציב שלך, ככה אתה תהנה הרבה יותר מהסאונד שתיצור.

 

אגב אני חולק עליך מאוד, רמקול "רגיל" של רכב בשיפור התקנה ואיטום + הוספת הגברה סבירה.

 

יכול להשמע ממש לא רע בכלל.

 

זה בדרך כלל רמקולים מנייר שהרבה יותר טובים מכל הMTX למינהם שאנשים שמים ומקווים לשיפור ב"איכות".

 

שמעתי איזה הונדה במפגש צפון, רמקולים מקורים על הגברה פשוטה נשמעים

נחמד מאוד.

 

רמקול תמיד אפשר להחליף, למה לא לנסות ולראות קודם.

 

ולגבי נושא השרשור, אני חושב שהמעבד הפנימי (DAC) שלהם הוא אותו דבר, לא חושב שיש טעם להנדס לוח חדש לגמרי ל2 HU מאותה סדרה.

 

לכן חוץ מהענייןו שיש פחות יציאות ואין בלוטוס והמסך קצת פשוט יותר, לא יהיה הבדל בסאונד לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...