Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנתיים שמתי פתק ועברתי על הדלת עם "מעלים שריטות" בעקרון, רואים אותם עכשיו פחות, ככה שחדשות יהיו יותר בולטות לעין.

 

מה הבעיה בפתרונות שיגררו אזהרה?

הרי הכל בצחוק.. (או שלא :twisted:)

 

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בן אדם יש לך TYPE-R איך אתה יכול להיות אדיש למצב ? אם אתה לא יודע איזה שכן זה תשאיר לו מכתב אם כן דבר איתו פנים מול פנים תגיד לו שיהיה זהיר, שיכנס ברוורס או שיעשה לעצמו סאנרוף ויצא דרכו. אם זה ממשיך, או שתשים איפשהו מצלמה ותראה שהוא טורק עלייך את הדלת ושהוא יראה את ההקלטה ירעדו לו הביצים ברגע שתאיים עליו שתלך לבית משפט או שתשאיר לו איזה מזכרת על האוטו עם המפתח :twisted:

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אני לא מבין מאיפה הקרצתם את כל הפתרונות האלה,שבעצם הם אפילו לא דיברו!

אני כמעט בטוח שהשכן לא מודע עד כמה זה מפריע לך,ואם תסביר לו בפשטות שהרכב יקר לליבך ונמאס לך למצוא עליו כל יום סימנים חדשים של דלתות הוא יבין.

לא לכולם יש חיבה לרכב,יש כאלה שבשבילם זה בסך הכל חתיכת פח עקומה ולא באמת אכפת להם איך הוא ייראה או יישמר,מה לעשות.

פורסם
בן אדם יש לך TYPE-R איך אתה יכול להיות אדיש למצב ? אם אתה לא יודע איזה שכן זה תשאיר לו מכתב אם כן דבר איתו פנים מול פנים תגיד לו שיהיה זהיר, שיכנס ברוורס או שיעשה לעצמו סאנרוף ויצא דרכו. אם זה ממשיך, או שתשים איפשהו מצלמה ותראה שהוא טורק עלייך את הדלת ושהוא יראה את ההקלטה ירעדו לו הביצים ברגע שתאיים עליו שתלך לבית משפט או שתשאיר לו איזה מזכרת על האוטו עם המפתח :twisted:

 

R TYPE עם טסות ואזיקונים זה חדש.

פורסם
שוב, אנשים, החניה היא חניה פרטית לכל דייר, לכן זה המקום הקבוע של אותו אחד, וזה לא ישתנה עד שהוא לא ימכור את הדירה.

הנא תמונה:

3dirowdfumlm.jpg

הרכב שלי כרגע לא בבית.

ברוב המקרים הוא חונה על הקו הצהוב, אני חונה צמוד לקו הצהוב הימני! והוא עדין מגיע אלי.

הוא פותח דלתות בלי התחשבות :cry:

תעזרו לי לנסח מכתב.. משהו ברוח טובה כזו, למרות שאת הרגשות שלי כלפיו הייתי מבטא בקצת יותר מבאופן מילולי.

 

 

אחי זה לא השכן אשם, זה קבלן טיפש.

 

זה בניין, קשה להרחיב את החניה בעוד חצי מטר?

 

אני לא מבין, גם בביג ובקניונים, אם אתה חונה לפי הקווים, יוצא שרק שחיף קטן יכול להוציא את עצמו מהדלת.

 

לצערי אנשים בישראל שכחו את בעלי המכוניות הפרטיות, אני ראיתי מלא מקרים מחיילים ברכב צבאי, ועד איזה מנהל ברכב חברה, גם פעם אחת פתחו בכוח ושרטו לי את הדלת כשהייתי באוטו, כמובן שהעצבנתי, אבל זאת הייתה זקנה אז לא עשיתי כלום (וחוץ מזה גם אחי חונה ברכבת או משהו כל פעם חוזר עם עוד שריטה.)

 

 

קודם תלך אליו ותדבר איתו, בלי עצבים, בעדינות, אם הוא ממשיך תלך עוד הפעם, אם לא עוזר תתחיל לפעול.

 

בהתחלה הייתי מתחיל עם עטיפת מתנה, פשוט תקנה גליל נייר כסף הכי זול ותעטוף, אם לא יעזור אז שלב הבא.

פוליש ביצה (הסבר בפרטי), בהחלט יעשה רק טוב לשכן.

פורסם

TYPE R זו סתם מדבקה :) אבל זה לא אומר שהרכב פחות יקר לי, ההפך הוא מאוד יקר לליבי..

השכן הזה יוצא לעבוד מתי שבא לו ובחיים שלי עוד לא יצא לי לפגוש אותו אפילו.. לכן שמתי פתק ואני מקווה שהוא כבר קרא.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מה ששנוא לך תעשה לחברך.

"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך"

אני מקווה שלזה התכוונת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חזרתי מטיול בצכייה .

גם אני חושש מפתיחת דלתות של שכנים , לכן הסתכלתי על המכוניות גם שם.

המצב שם די דומה רכבים מלאים בשריטות ומכות קטנות , אנשים נוסעים שם כמו מטורפים וחונים אחד בתוך השני.

שריטות ונדלסטיות על כמה רכבים , טאסות וסמלים חסרים.

בקיצור כל העולם אותו דבר.

 

ההבדל לא ראיתי מכוניות מוזנחות כמו בארץ ז"א מדבקות ותאונות עם חלודה .

פורסם

בקיצור כל העולם אותו דבר.

 

.

 

 

לא נכון ואני גם יכול להוכיח לך את זה (שים לב לכל צד ימין של הרכב, אין אפילו זכר לשקע מדלת שנפתחה על הרכב ואין גם כל סימן כזה או אחר(וזה רכב שנת 2002):

 

260035_10150226289694962_678659961_7466569_4485742_n.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא נכון ואני גם יכול להוכיח לך את זה (שים לב לכל צד ימין של הרכב, אין אפילו זכר לשקע מדלת שנפתחה על הרכב ואין גם כל סימן כזה או אחר(וזה רכב שנת 2002):

 

260035_10150226289694962_678659961_7466569_4485742_n.jpg

רכב מדהים :o

מהיכן אתה בעולם?

 


×
×
  • תוכן חדש...