Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל לדבר, וככל שתקדים כן ייטב. תציע לו לחנות הפוך כך שדלת הנהג שלו תפתח לצד השני ותבקש שכשהוא מעלה נוסעים, קודם שיוציא את הרכב מהחנייה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשהתנדבתי במשמר האזרחי אני שמעתי על מריבות שכנים בנושא הזה שמגיעות לאלימות וונדליזם קשה כולל אשפוזים בבתי חולים, שפיכת חומצות ומסירי צבע על רכבים אחד של השני ושבירת שמשות. חבל להגיע למצבים כאלה שבסוף פוגעים ברכבים אחד של השני ולא משיגים כלום.

 

במקום זה, ההצעה שלי - תחכה ליד החנייה בשעה שהוא בד"כ מגיע הביתה, תתעד את כל הנעשה במצלמת וידאו שרואים בבירור את הפנים שלו, את מספר הרכב שלו ואת הנזק שנעשה ותלך עם זה אליו. אם הוא לא יסכים לפצות אותך או לפחות להפסיק את התופעה תאיים בפנייה למשטרה. עוד דבר שהייתי ממליץ זה להתייעץ עם חברת הביטוח שלך שכן היא בסופו של דבר תשלם את הנזק ולכן להם ישנן מספר דרכי שיכנוע טובות יותר מלנו האזרחים הקטנים.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
קודם כל לדבר, וככל שתקדים כן ייטב. תציע לו לחנות הפוך כך שדלת הנהג שלו תפתח לצד השני ותבקש שכשהוא מעלה נוסעים, קודם שיוציא את הרכב מהחנייה.

בישראל, הוא יסתכל עלי ויחשוב שאני אידיוט, למה שהוא יתאמץ כל כך בשבילי? ברצינות, אני אומנים בחיים לא הייתי מגיע למצב הזה כי יש לי כבוד לרכוש, אבל אם היו מבקשים ממני דבר כזה הייתי חושב שמשהו איתם לא בסדר.

 

למה שיחנה ברוורס אם נוח לו להכנס עם הפנים? אני חושב שאם אני יתפוס אותו (אני אפילו לא יודע איפה הוא גר (יש כמה בנינים)

אני פשוט ידבר איתו ברוח טובה, כי אף אחד לא אוהב שצועקים עליו באתכלס..

אף פעם לא יצא לי לפגוש אותו אפילו :S

 

פורסם
בישראל, הוא יסתכל עלי ויחשוב שאני אידיוט, למה שהוא יתאמץ כל כך בשבילי? ברצינות, אני אומנים בחיים לא הייתי מגיע למצב הזה כי יש לי כבוד לרכוש, אבל אם היו מבקשים ממני דבר כזה הייתי חושב שמשהו איתם לא בסדר.

 

למה שיחנה ברוורס אם נוח לו להכנס עם הפנים? אני חושב שאם אני יתפוס אותו (אני אפילו לא יודע איפה הוא גר (יש כמה בנינים)

אני פשוט ידבר איתו ברוח טובה, כי אף אחד לא אוהב שצועקים עליו באתכלס..

אף פעם לא יצא לי לפגוש אותו אפילו :S

 

תשאיר לו פתק על החלון "שלום רב, בבקשה היזהר בפתיחת הדלת מכיוון שמצאתי שרידי צבע ממכוניתך על דלת מכוניתי שיקרה לליבי".

אולי זה יעזור. תמיד מתחילים בטוב.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

הבאסה האמיתית היא שאף פעם אין מצב שיש מספר שכנים שאוהבים את המכוניות שלהם, זה תמיד אחד "מאיתנו" (האלה שהרכוש יקר להם) על בניין או על חניה שלמה. ואוכלים כאפות מכל כיוון.

אין ברירה..

או להתחיל לריב עם כולם או למגן ככה או ככה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני יכול לספר מה אני עשיתי למשהו שחנה לידי באופן קבוע צמוד.

נדבקתי לצד של הנהג כל כל קרוב שכשהוא ניסה לפתוח את הדלת של הנהג הוא הצליח רק בכיוון הסנטימטר.

אחרי מספר ימים הוא התייאש והזיז את הרכב חצי מטר מהרכב שלי,

מאז גם אם הוא רוצה לפתוח את הדלת הוא לא מגיע אלי.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תגיד אתה רציני?

אתה בא ושואל מה לעשות בפורום כשאפילו לא דיברת פנים מול פנים עם הבנאדם על הנושא הזה?

ועוד איזה טיפים חלק מביאים לך, לקנות מיוזמתך ספוג ולמגן לו את הדלת... אולי גם תיקנה לו מתנה עם כרטיס ברכה?

 

ברוך ה', יש היום משטרה ואפשר לבוא אליו בצורה מכובדת ורצינית ולהבהיר לו שלא יעשה את זה. אתה לא צריך להיות כמו ערס מצוי,לאיים ולהשתמש באלימות, אבל לפחות תראה מינימום גבריות.

פורסם

שוב, אנשים, החניה היא חניה פרטית לכל דייר, לכן זה המקום הקבוע של אותו אחד, וזה לא ישתנה עד שהוא לא ימכור את הדירה.

הנא תמונה:

3dirowdfumlm.jpg

הרכב שלי כרגע לא בבית.

ברוב המקרים הוא חונה על הקו הצהוב, אני חונה צמוד לקו הצהוב הימני! והוא עדין מגיע אלי.

הוא פותח דלתות בלי התחשבות :cry:

תעזרו לי לנסח מכתב.. משהו ברוח טובה כזו, למרות שאת הרגשות שלי כלפיו הייתי מבטא בקצת יותר מבאופן מילולי.

 

פורסם
שכחתי לציין שהחניות הם פרטיות (חניה אחת אישית לכל דייר) ולכן, הוא יחנה לידי לא משנה מה.

 

לאחר שתסביר לשכן שאם הדבר לא יפסק בכוונתך לתעד את הנעשה, ולפנות למשטרה (רק בעזרת הוכחות משיגים דברים ורב האנשים יודעים את זה) תציע לו להתחלף איתך במקום, וככה תצטרך אתה להזהר על הרכב שלו :)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

היתה לי בעיה דומה. נפתרה לאחר שיחה של שני משפטים עם השכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תגיד אתה רציני?

אתה בא ושואל מה לעשות בפורום כשאפילו לא דיברת פנים מול פנים עם הבנאדם על הנושא הזה?

ועוד איזה טיפים חלק מביאים לך, לקנות מיוזמתך ספוג ולמגן לו את הדלת... אולי גם תיקנה לו מתנה עם כרטיס ברכה?

 

ברוך ה', יש היום משטרה ואפשר לבוא אליו בצורה מכובדת ורצינית ולהבהיר לו שלא יעשה את זה. אתה לא צריך להיות כמו ערס מצוי,לאיים ולהשתמש באלימות, אבל לפחות תראה מינימום גבריות.

 

הרגת אותי עם התגובה שלך, אבל בכל הרצינות, להדקר על ידי השכן זו לא גבריות - והיו דברים מעולם. (ולא פעם אחת)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

את האמת גם לי היה בעבר כזה מקרה, רק שאני הייתי בצד שדופק :oops:

היה לי רכב קופה עם דלתות ענקיות והחניה הייתה בשיפוע כך שאישתי הייתה פותחת את הדלת, מידי פעם היא הייתה משפשפת לשכן את הדלת ללא כוונה (חורף, רוחות חזקות הכרמל, שיפוע צד ודלתות כבדות וארוכות).

 

יום אחד הרגשתי כל כך רע עם זה שפשוט ירדתי למטה ועשיתי לו פוליש+ווקס על כל הדלת, הרכב יצא כמו חדש (מעניין מה השכן חשב כאשר בבוקר ראה שמישהו "טיפל" לו ברכב..) :lol:

 

מה שהיה לי מוזר זה שגם במקרה זה השכן לא העיר לי אף פעם ולקח לי זמן לשים לב לזה..

אני לא מבין למה לא לדבר. :?

 

כמו שאמרו לך, פשוט תפנה לשכן ותדבר איתו.

פורסם

הדלת שלי:

jtwwoyiionnl.jpg

הדלת שלו:

dkzetz5azonz.jpg

איך הוא חונה ואיך אני חונה(וזה הימים הטובים שלו, לפעמים הוא על הצהוב)

zizovgmjqntz.jpg

מהצד השני (כמו שאתם רואים אי אפשר יותר רחוק)

2avmvzmjj4yl.jpg

וסתם מזכרת מהשכנים הקודמים(כשהם עזבו, ביום האחרון, הם יצאו מהחניה והשאירו לנו את זה, ולא חזרו אף פעם)

t0izndziwetr.jpg

 

פורסם

תשאיר לו פתק מנומס על החלון ואם לא יעזור אז דבר איתו.

 

כשנכנסתי לבניין שלי וראיתי שהשכן חונה קרוב מדי, דאגתי להגדיר את הטריטוריה, בהתחלה לא ידעתי מי זה אז השארתי לו פתק,

הוא התנצל,הרגיע אותי שאף פעם לא באים איתו נוסעים באוטו אך בכל מקרה מאז נצמד יחסית לעמוד בצד שלו. אני נצמד לצד שלי והכל בסדר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תשאיר לו פתק מנומס על החלון ואם לא יעזור אז דבר איתו.

 

כשנכנסתי לבניין שלי וראיתי שהשכן חונה קרוב מדי, דאגתי להגדיר את הטריטוריה, בהתחלה לא ידעתי מי זה אז השארתי לו פתק,

הוא התנצל,הרגיע אותי שאף פעם לא באים איתו נוסעים באוטו אך בכל מקרה מאז נצמד יחסית לעמוד בצד שלו. אני נצמד לצד שלי והכל בסדר.

כתבתי לו פתק מנומס והצמדתי לחלון הנהג, מקווה שהמקרה יהיה דומה לשלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...