Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

לפי שמות הרחובות, אתה גר בעיר קטנה בצפון עם יותר קניונים מתושבים?

אם כן, גרתי באותה שכונה (שכדי להרוויח כמה שיותר חניות בטאבו, המתכננים צופפו אותן בצורה לא הגיונית)

ואכלתי חרא משכנה עקומה בצורה קיצונית והדבר החמיר כשנולד לי בן, עגלה והכל.

פעם-פעמיים של שיחות מנומסות והיא התחילה להיצמד לשכן מהצד השני שלה ואני הרווחתי עוד מטר רוחב :-)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מבזבז כבר שני דפים בשרשור בקישקושים,עצות, תמונות ועדיין הרכב שלך נדפק כי לא דיברת איתו עדיין!

אז אני אומר פשוט לך ותדבר איתו אנחנו הישראלים לא כאלה גרועים תאמין לי, אני בטוח שיסתדר.

אגב את רוב הסריטות שלך ניתן להעלים עם וקס

פורסם

שים מצלמה אמיתית אם זה לא יקר. אחר כך תבוא אליו עם צילומים ותאמר לו שישלם לך כמה שצריך או שאתה תובע אותו

פורסם
שים מצלמה אמיתית אם זה לא יקר. אחר כך תבוא אליו עם צילומים ותאמר לו שישלם לך כמה שצריך או שאתה תובע אותו

איפה לשים אותה? ואם תגמר הסוללה לפני? נשמע קצת לא פרקטי..

 

פורסם

דבר איתו בנימוס וברוגע. תגיד לו שאתה מבין שאין לו מרווח תמרון בגלל הקיר, אבל תסביר שהוא משאיר מכות על הדלת שלך ואולי לא שם לב לכך. הוא תמיד יכול לחנות קצת באלכסון שיאפשר לו יותר מקום לפתוח את הדלת.

 

פעם שמישהו חסר איכפתיות עשה לי את כזה פשוט חניתי ברוורס עם רווח של סנטימטר בין הדלתות, הוא הבין את הרמז.

פורסם
שוב, אנשים, החניה היא חניה פרטית לכל דייר, לכן זה המקום הקבוע של אותו אחד, וזה לא ישתנה עד שהוא לא ימכור את הדירה.

הנא תמונה:

3dirowdfumlm.jpg

הרכב שלי כרגע לא בבית.

ברוב המקרים הוא חונה על הקו הצהוב, אני חונה צמוד לקו הצהוב הימני! והוא עדין מגיע אלי.

הוא פותח דלתות בלי התחשבות :cry:

תעזרו לי לנסח מכתב.. משהו ברוח טובה כזו, למרות שאת הרגשות שלי כלפיו הייתי מבטא בקצת יותר מבאופן מילולי.

אני מוכן לאתגר. פנה אליי בפרטי אם אתה מעוניין במשהו, כמו ש"רק הברווז המשוגע הזה" יודע לעשות.

השארתי לו פתק, נראה מה יצא מיזה..

אני גר בכרמיאל ד"א

 

התחלה טובה.

 

תגיד, האם הדירה והחנייה שלך בטאבו?

אם כן, תמיד תוכל לדחוף ברצפה עמוד (ישנם כאלה ניתנים לשליפה), שימנע ממנו לפתוח את הדלת חזק- כי הדלת שלו תיפגע...

ראה תמונות מספר 3 ומספר 5.

ואגב. לא הבנתי את הקטע.

מדוע כולכם ממליצים לו לאנוס את השכן?! לא עדיף את הבת שלו?...:roll:

-אל תחשבו על זה אפילו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני מוכן לאתגר. פנה אליי בפרטי אם אתה מעוניין במשהו, כמו ש"רק הברווז המשוגע הזה" יודע לעשות.

 

 

התחלה טובה.

 

תגיד, האם הדירה והחנייה שלך בטאבו?

אם כן, תמיד תוכל לדחוף ברצפה עמוד (ישנם כאלה ניתנים לשליפה), שימנע ממנו לפתוח את הדלת חזק- כי הדלת שלו תיפגע...

ראה תמונות מספר 3 ומספר 5.

ואגב. לא הבנתי את הקטע.

מדוע כולכם ממליצים לו לאנוס את השכן?! לא עדיף את הבת שלו?...:roll:

-אל תחשבו על זה אפילו.

*פונה בפרטי*

הדירה שייכת לי ולהורים שלי, אנחנו בתהליכים של הטאבו עוד לא סיימנו סופית, אבל היא 100% שייכת לנו, העמוד נשמע כמו משהו מטורף מבחינת פתרון, אפשר להציב אותו בדיוק איפה שהוא פותח את הדלת, אבל אז גם לנסוע שלי וגם לו תיהיה בעיה לצאת חחח

הבת של השכן בת כ-שנה

 

פורסם

כמו שברווז אמר יש מוטות נשלפים ומתקפלים (ראיתי המון כאלה).

כך שתרים אותו רק כשאתה מחנה וכל הנוסעים שלך יצאו.

פורסם
כמו שברווז אמר יש מוטות נשלפים ומתקפלים (ראיתי המון כאלה).

כך שתרים אותו רק כשאתה מחנה וכל הנוסעים שלך יצאו.

והנוסעים שלו יוכלו לצאת? בכל זאת, אם שלו לא יוכלו לצאת הוא יפה אלי ועם סיבה מוצדקת...

 

פורסם

ואז שהוא יפנה אליך עם סיבה מוצדקת, אתה תפנה אליו אם סיבה מוצדקת משלך ותגיד לו יפה

אתה דפקתה לי את הדלת בחניה בבקשה תפסיק עם זה ואני יפסיק עם העמוד. תודה ולהתראות:-D

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

vpvi - פעם עשיתי את זה לאחד השכנים שלי לאותה מטרה - שיפסיק לדפוק לי את הדלת.

 

מה מצאתי? שריטה ארוחה מהכנף הקדמית עד לכנף האחורית.

 

מה הוא מצא אחרי זה? זה לא משנה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הפיתרון פשוט: צילום הרכב(במקרה שלך הדלת) עם תאריך, התקנת מצלמה, פעם הבאה שהוא פותח ככה את הדלת אתה מזמין שמאי ומבקש ממנו שישלם את התיקון.

אחי עשה את זה בעבר וזה עבד.קיבל סכום מזערי אבל התועלת הייתה לטווח רחוק, מאז השכן נזהר והחנה הכי רחוק שהוא רק יכול.


×
×
  • תוכן חדש...