Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות פטירתה בטרם עת של הקסרה 1.6 שקניתי לפני חודשיים והתאהבתי בה(טוטאלוס), החלטתי לרכוש עוד אחת.

 

מצאתי את הנ"ל, והיא נראית יחסית טוב, וביום ראשון נבצע בדיקה סופית ונחליט.

 

לפני כן רציתי לדעת האם מישהו כאן מכיר את הדגם ויש לו המלצות מסוימות? ונתונים כגון צריכת דלק אמיתית(מניסיון בלבד).

כן אני יודע שזה צרפתי וכן אני לא שם על אף אחד שאומר לי צרפתי זה לא טוב, כי זה יהיה כבר ה-3 שלי.

אשמח על כל עצה בקשר לדגם הזה ספציפית.

כמו כן אשמח לדעת אם מערכת הקירור של הדגם הזה רגישה במיוחד, כי לפי מה שנאמר לי לא הוחלפו מי הקירור כ-3 שנים. איזה מים מומלצים? שכן זהו הדבר הראשון שאעשה איך שנעביר בעלות.

אשמח כמו כן אם מישהו ירשום לי כמה עולה בערך להחליף רינגים ברכב הנ"ל.

 

תודה מראש. :-P

פורסם

יש לי אחת כזו מודל 2002, להלן המלצותיי :

אכן תבדוק טוב את מערכת הקירור במיוחד את משאבת המים, וגם את החיבורים לרדיאטור החימום .

תנסה לבדוק את הרכב כשהוא קר ותניע אותו, אם הרכב בתחילת הנסיעה מקרטע ואו משמיע רעשי

ציקצוק אזי זה עלול להיות יקר לתקן מניסיון !

הרכב הזה רגיש מאד לטיפולים ואחזקה, ואם שמרו עליו אזי אתה תהנה ממציאה אמיתית !

בהצלחה.

פורסם

אם היתה לך 1.6 , אזי ה 2.0 כ 10% פחות ק"מ לליטר.

מנסיון עם שניהם במסלולים זהים כשסיגנון הנהיגה שלי הוא רגוע בד"כ,

ובעיקר עירוני בירושלים.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הצריכת דלק שלה היא בין 9.5 ל 10 ק"מ לליטר משולב בנסיעה...המממ לא הכי רגועה:mm_tongue

יש לי אחת מודל 2002 אקסקלוסיב עם 169K עכשיו ואני נהנה מכל רגע.

בתור הרכב הרראשון שלי עם גיר אוטומט (בגלל אשתי כמובן), הופתעתי לטובה מההתנהגות של הגיר.

אני נוטה ללחוץ על ה-S רוב הזמן כי אני אוהב נהיגה ספורטיבית אך גם בלי הגיר מאד חכם ובטיחותי.

יש למישהו בעיות עם האורות האוטומטים? מוסג איך מכבים / מבטלים אותם?

Push it to the Limit...and then some more

פורסם

הצריכת דלק שלה היא בין 9.5 ל 10 ק"מ לליטר משולב בנסיעה...המממ לא הכי רגועה:mm_tongue

יש לי אחת מודל 2002 אקסקלוסיב עם 169K עכשיו ואני נהנה מכל רגע.

בתור הרכב הרראשון שלי עם גיר אוטומט (בגלל אשתי כמובן), הופתעתי לטובה מההתנהגות של הגיר.

אני נוטה ללחוץ על ה-S רוב הזמן כי אני אוהב נהיגה ספורטיבית אך גם בלי הגיר מאד חכם ובטיחותי.

יש למישהו בעיות עם האורות האוטומטים? מוסג איך מכבים / מבטלים אותם?

Push it to the Limit...and then some more

×
×
  • תוכן חדש...