Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואי, בגלגלצ השתגעו עם זה לגמרי. נסעתי באוטו, הכל טוב ויפה, ופתאום "אנחנו מצטערים לבשר על מותו של..." הייתי בטוח שמינימום נכנס מחבל לכנסת ופוצץ את כולם.

חבורה של חמורים.

 

אגב: הראו מישהו בטלוויזיה עם מקרה דומה ששקל להתאבד, אבל החלים...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מדובר בדרך מאוד מכובדת למות.

אני אישית מאמין בזכות האדם על גופו.

חבל שמדינה שלנו צריך לסוע לשוויץ כדי למות שם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני לא מתעצבן על כך שהוא נפטר, אני מתעצבן מההודעה האובר-דרמטית באמצע היום. רבאק, אם מישהו מת, ומודיעים על כך בפתיח של מהדורת חדשות(!) זה מלחיץ.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

במקרה שמעתי את ההודעה הראשונה שהייתה ברדיו על פטירתו, בתכנית של יעל דן בגל"צ, ואני מאוד מבין את השוק שלה. אחרי מעל 20 שנות עבודה משותפת, פתאום לגלות באמצע מהדורה שהוא נפטר, זה די קשה. בינינו, מגיע לה צל"ש שהיא המשיכה את השידור למרות הדמעות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אני מצטער אבל הקרקס הזה מתחיל לעצבן אותי

כבר כשראיתי שעל המכתב האחרון שלו כתוב "ממליץ להגדיל ולתלות על קירות התחנה" הבנתי שיש פה משהו לא בסדר

ועכשיו יש שעות שידור משותפות של גלץ וצלגלגלגלג עם שירים שהוא ביקש להשמיע בסדר מסויים, עם טקסטים מסודרים

מה השלב הבא?!

הבנו, חלית בסרטן, התאבדת (ואני לא שופט את זה, לדעתי זו זכותך להחליט), היו לך חברים בתחנה והם נפרדו ממך יפה בשידור מול כולם אבל חלס עם הקרקס הזה כבר שבוע עדי ציווה ככה ועדי ביקש ככה ועדי אהב ככה ועדי היה פה ועדי היה שם וזה שיר שעדי רצה... חלס, הוא לא גיבור ישראל, מצטער, מרגיז אותי כבר הקרקס הזה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...